| [GV] Pluisjes Maple x Soft | |
|
|
| |
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GV] Pluisjes Maple x Soft do 19 jul 2012 - 21:54 | |
| Naam speler: Cato/Blossompaw Naam account: Echokit - Echopaw - Echosong/Echowhisker Vachtkleur: Grijs Oogkleur: Blauw Karakter: Echokit is een hyper actief poesje. Het liefste stuitert ze de hele dag door de nursery, ze brandt van verlangen om een keer het TC territorium in te gaan, ze zal dan ook aan haar broertje(s)/zusje(s) vragen of die een keer met haar mee het kamp uit willen sluipen. Ook al is ze heel hyper, ze is wel heel leergierig en als apprentice zal ze echt haar best doen om zich te concentreren en het goed te doen, dit zal niet altijd lukken. Als warrior zal ze nog steeds enthousiast zijn, maar ze is wat rustiger geworden. Geslacht: Vrouwelijk ^^ Voorbeeldpost: Zonnestralen vielen door het dak van de Nursery. Een jonge kitten met de naam Echokit knipperde met haar blauwe oogjes. Ze ging zitten en begon slaapdronken haar vacht te wassen. Toen besefte ze welke dag het was. Het was de eerste dag dat zij en haar nestgenootjes naar buiten mochten! Echokit sprong op en rende naar haar moeder, haar pluizige vachtje aan één kant nog helemaal in de war. Opgewonden maakte ze haar moeder, broertjes en zusjes wakker. "Mam, mogen we naar buiten?" miauwde ze. Zonder op antwoord te wachten rende de kleine kitten naar buiten. Voor haar strekte zich een kamp uit, met allemaal verschillende slaapplaatsen. Echokit rende de dichtstbijzijnde slaapplaats in begon opgewonden te miauwen: Ik ben Echokit, hoe heten jullie? Zijn jullie al warrior? Mag ik een keer met jullie mee naar buiten? Dan kan ik helpen jagen! Ik kan vast heel goed jagen. Wat vinden jullie het leukste om te jagen?" haar opgewonden stemmetje werd steeds hoger en ze moest even naar adem snakken, waarna ze opgewonden op en neer sprong, om vervolgens in een sluiphouding te zakken en deed alsof ze op een muis aan het jagen was. Ze likte even met haar opvallend rode tongetje langs haar mondje waarna ze zich op haar rug liet rollen en haar oogjes genietend sloot.
Laatst aangepast door Blossompaw op za 21 jul 2012 - 16:09; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
x 850
| |
| |
| |
Ly, Awesome Badeendje, Call me Badeendje of Awesome Badeendje Lyan :3 33
| |
| Onderwerp: Re: [GV] Pluisjes Maple x Soft do 19 jul 2012 - 22:04 | |
| Naam speler: Tailstorm en onder andere ook Deathkit. Naam account: Maplekit- Maplepaw- Mapletree (Ik dacht, laat ik eens een kitten doen die op de moeder lijkt, leuk toch? :3) Vachtkleur: - Spoiler:
Oogkleur: Bruine ogen Karakter: Maplekit is een vrolijke kitten, ze is erg nieuwsgierig, maar ze doet geen dingen zonder toestemming. Vaak kijkt ze van een afstandje, ze is niet zo opvallend. Als kitten is ze erg verlegen, maar dat veranderd waarna ze ouder wordt. Ze is erg open en gaat meestal meteen naar haar moeder als er iets is gebeurd om met haar te praten. Haar familie is haar veel waard, vooral haar moeder... - Wildrose' stem:
|
|
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GV] Pluisjes Maple x Soft do 19 jul 2012 - 22:42 | |
| - Ziva schreef:
- Willen jullie er ook alsjeblieft bij zetten welk geslacht? c:
Woops! Ik dacht al dat ik wat vergeten was (; Zodra ik op Maple spring morgenmiddag verander ik het! You're gonna hear me roarAh, distinctly I remember it was in the bleak December, And each separate dying ember wrought its ghost upon the floor. Eagerly I wished the morrow;- vainly I had sought to borrow
But as in ethics, evil is a consequence of good, so in fact, out of joy is sorrow born |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: [GV] Pluisjes Maple x Soft do 19 jul 2012 - 22:50 | |
| Naam speler: Summerkit ~ Lyra // CookieMonster Naam account: Whistekit ~ Whistlepaw ~ Whistlecry Vachtkleur: Zwart-wit Oogkleur: Geel Karakter: Als jonge kit was hij al bezig met stoer doen, meisjes krijgen.... Hij wil maar al te graag laten zien wat hij allemaal wel niet kan en daardoor komt hij soms uin de problemen. Hij is een gevoelig katertje vanbinnen, maar vanbuiten de stoerste kit uit de hele Nursery. Geslaht: Katertje - Spoiler:
Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
Laatst aangepast door Summerkit op za 21 jul 2012 - 14:53; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GV] Pluisjes Maple x Soft vr 20 jul 2012 - 13:13 | |
| Voor degene die Softcream nog niet hebben gezien, dit is hem dus (: Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
| |
| |
Miss Summer 77
| |
| Onderwerp: Re: [GV] Pluisjes Maple x Soft za 21 jul 2012 - 14:57 | |
| Mag ik de VP ook naar iemand van jullie sturen? |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GV] Pluisjes Maple x Soft za 21 jul 2012 - 14:59 | |
| |
|
| |
Miss Summer 77
| |
| Onderwerp: Re: [GV] Pluisjes Maple x Soft za 21 jul 2012 - 15:02 | |
| Oke, dan doe ik dat het liefst... |
|
| |
| |
| |
Miss Summer 77
| |
| Onderwerp: Re: [GV] Pluisjes Maple x Soft za 21 jul 2012 - 15:20 | |
| Ik ben hem al naar jou aan het typen xD Omdat Maplekit jou naam en vacht draagt |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GV] Pluisjes Maple x Soft za 21 jul 2012 - 16:11 | |
| Ik heb een Voorbeeldpost bij mijn aanmelding geplaatst, kijk voor meer bij Blossompaw. ^^ |
|
| |
Lol 78
| |
| |
| |
165
| |
| Onderwerp: Re: [GV] Pluisjes Maple x Soft zo 22 jul 2012 - 13:34 | |
| Naam speler: Lizle ^.^ Naam account: Breezekit~paw~fang Geslacht: Kattin Vachtkleur: komt. [ als ik plaatje heb gevonden. ] Oogkleur: Kristal blauw Karakter: Breezekit is een brutaal poesje, ze doet veel dingen zonder eerst na te denken en loopt zo snel de fout in en haalt dan grote problemen met zich mee. Toch is ze soms wat verlegen, dit is ze eigenlijk alleen bij grote krijgers waar de clan respect voor toont. Voorbeeld post: Chidinges weet hoe ik schrijf ^^ , als jullie tog nog een VP willen stuur dan even een Pm naar Cedarr. =D |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GV] Pluisjes Maple x Soft zo 22 jul 2012 - 13:42 | |
| Ik en Lianne zijn nu aan het kiezen c: Dus geen aanmeldingen meer! |
|
| |
Miss Summer 77
| |
| Onderwerp: Re: [GV] Pluisjes Maple x Soft zo 22 jul 2012 - 13:46 | |
| Oehhhh, spannend! |
|
| |
| |
| |