|
|
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 15:22 | |
| Wat vinden jullie van Lotusclover? |
|
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 15:33 | |
| - Lastbreathe schreef:
- Ik ga echt helemaal kapot vanbinnen, maar dat lach ik gewoon weg. Mean, kut leven qq
;;Hugg |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 15:36 | |
| Yep Lotusheart Mhew ik ben slecht in namen zoeken d8 |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 15:37 | |
| Oke ik ben nu dus weer maar even op Internet. Het kan zo weer uitvallen voor 4 of 3 dagen >< Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 15:39 | |
| Goed wat vinden jullie het mooist? Lotuspool of Lotusheart
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 15:41 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Goed wat vinden jullie het mooist?
Lotuspool of Lotusheart
De tweede ik weet niet welke jij het mooist vind maar ik deze ;p Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
In de Puuuuuut 86
| |
| |
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 15:50 | |
| |
|
| |
Sharonn' 287
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 15:52 | |
| My heart is locked with a key, And you’ll never get it, Because you’ll hurt my feelings.
|
|
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 15:53 | |
| No, i want that key to give you my love :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 15:55 | |
| - Lastbreathe schreef:
- My heart is locked with a key,
And you’ll never get it, Because you’ll hurt my feelings.
I'll give you my heartbeat if you give me that key~! |
|
| |
In de Puuuuuut 86
| |
| |
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 16:11 | |
| Stom plaatje dat niet mee werkt grr.. ik krijg je wel! >.< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 16:12 | |
| Oke ik had het net dus mis >< Internet valt nu niet uit !! Maar ik moet zo wel weer off D; Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 16:16 | |
| Ja! Plaatje werkt mee! Iloveyoulittlepicture<3 |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
In de Puuuuuut 86
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 16:33 | |
| Ik verveel me hier zo erg D: Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|