|
| x 850
| |
| Onderwerp: So, hello? do 19 jul 2012 - 12:44 | |
| Haar mondhoeken krulde verachtelijk omhoog bij het zien van jong spelende kits. Ze zijn het niet waard. Eerst helemaal opvoeden, en dan hangen die kleine bollen nog je hele leven aan je zijde. Wat heb je er toch aan? Een triomfantelijke grauw ontsnapte uit haar keel toen een van die pluizeballen tegen haar flank stampte. Ziva ontblootte een van haar lange voor klauwen, en schraapte ermee over de grond. De kit keek bang met zijn mini oogjes toe, en algauw maakte het zich uit de voeten. Slimme kit. De gitzwarte Bloodclan poes stond op en ging in een van de schaduwen van het kamp terug zitten. Via dit plekje hield ze alles in de gate. Haar neus was bewerkt met littekens, zoals haar hele lichaam. Dat was het bewijs van haar kracht, en haar vroegere gevechten. Ziva, zij was het waard. Haar ijs kille ogen tuurde over de menigte katten die elkaar vriendelijk begroette. Allemaal Kittypets. Als het aan haar lag zou ze iedereen verbannen, en een hele nieuwe Clan oprichten. Maar ja, die Icy... Daar hoor je ook niks meer van. En Saxon, hetzelfde als de leader van 'em. Hoe kon ze toch ooit die twee vertrouwen? De Clan is niks opgeschoten in de tijd dat die twee het hier leiden. Een zucht rolde uit haar keel toen ze iemand op haar af zag stappen. 'Wat wil je?' Beet ze de kat toe.
Open voor iedereen die wilt c:! |
| | | Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: So, hello? za 21 jul 2012 - 12:29 | |
| Haar bloedrode ogen glinsterden in het zonlicht. Ze keek naar de stoeiende kittens. Hoeveel energie kun je hebben? Zelf had ze geen zin om ook maar íéts te doen. Misschien in het zonnetje liggen? Nee daar had ze ook geen zin in. Ze wist niet wat ze moest doen. Ze ontblootte haar tanden toen zo een kleine kit voor haar belandde. Ze zei: Ik zou maar oppassen kleintje, anders komt de Bloodclan je pakken! Ze zag hoe de kleine kit angstig wegrende. Een grijns stond op haar gezicht. Op een gegeven moment, Zag ze een kat, zo zwart als de nacht. Ze liep er op af, en de kat snauwde haar toe: ''Wat wil je?'' Ze zei: ''Rustig, je hoeft niet gelijk zo te reageren! en ze ging voor de poes zitten. Ze keek met haar bloedrode ogen naar de poes.
(Ik ben slecht hierin, daarom is het flut, en het is te kort hea? c:) |
| | | x 850
| |
| Onderwerp: Re: So, hello? za 21 jul 2012 - 12:45 | |
| ''Rustig, je hoeft niet gelijk zo te reageren! Ziva vernauwde haar ogen tot spleetjes en liet een wantrouwende glans verschijnen. Ze wierp haar hoofd de andere kant toe, en negeerde de poes duidelijk. Ziva stond op, en draafde op een regelmatige pas weg. Een van die kittens probeerde hen af te luisteren, en dat was nou niet duidelijk z'n beste plan. 'Rot op.' Siste ze in de kit zijn oor. Nog steeds deinsde de kit niet terug, maar beet zelfs in Ziva's voorpoot! Wild hees ze haar poot op, en smeet de kit weg. 'Little shit. Dacht ze achterdochtig. Ze richtte haar blik weer strak op de kat die zo juist haar lastig viel. Ziva draaide haar om, en keerde terug naar haar plek, waar spijtig genoeg ook de zilveren poes zat. 'Dus? Als hier niks te zoeken hebt, maak dan dat je weg gaat..' Mauwde ze zichtbaar on-geïntresseerd. Hier wou ze haar tijd niet aan verspillen hoor. Lekker kletsen, natuurlijk. Dat wilt m'n gat ook! Ziva wiebelde met haar oren, en wierp een hatelijke blik naar de poes. Die moest toch wel doorhebben dat Ziva dit niet aanpakte als een lachertje he? Ze krulde haar staart rond haar poten en gaf haar borstkas een paar snelle likken. Vervolgens ook haar voorpoot, en wreef die dan over haar gezicht. Al gauw zette ze haar gitzwarte poot weer neer, en hield de andere poes diep in de gaten.
[flutje sorry] |
| |
| Onderwerp: Re: So, hello? za 21 jul 2012 - 13:19 | |
| 'Dus? Als je hier niks te zoeken hebt, maak dan dat je weg gaat..' Zei de gitzwarte poes, die haar vervolgens een hatelijke blik toeworp. Ze zag dat ze het meende. Ik blijf waar ik zelf wil en ik ga waar ik zelf wil.' Zei ze vastbesloten. Ze werd onderbroken door een witte kit die tegen haar op botste. Ze zei: 'Wegwezen jij! Ga maar naar je moeder toe! Ze gaf de kit een duw, Zodat hij struikelde, en haastig wegliep. Ze keek weer naar de gitzwarte poes, en zei:'' Nou, ik blijf hier gewoon zitten, en je kan daar niks aan veranderen.'' Ze dacht dat het wel op een gevecht zou uitkomen. En ze ontblootte haar nagels.
[Beetje kort sorry] |
| | | x 850
| |
| Onderwerp: Re: So, hello? ma 23 jul 2012 - 11:47 | |
| Ik blijf waar ik zelf wil en ik ga waar ik zelf wil.' Tss, alsof ze hier over zou moeten gaan janken. Haar blik stond steenvast geboord op de poes, en haar ongewoon lange nagels werden al zichtbaar. Als ze het niet op de zachte manier wilt afhandelen, dan doen we het wel op de harde manier! '' Nou, ik blijf hier gewoon zitten, en je kan daar niks aan veranderen.'' De zilveren kat ontblootte ook haar nagels, en nog geen seconde later viel Ziva achterover van de lach. Die miezepeuterige nageltjes gaan haar dus echt niet weten weg te jagen. Ziva sprong met uitgeworpen zwarte nagels op de kat af, en doorboorde het vel van de kat onder haar. Daarna trok ze die naar achter. Bloed spatte in het rond, en die was niet van haar. Ziva bukte haar naar voor en siste in de poes haar oor. 'What did you say?!' Grinnikend duwde ze haar los van de kat, en sprong er niet geïntresseerd van af. Haar staart zzwiepte wild heen en weer, en haar gitzwarte oren waren tegen haar hoofd geplakt. Die kat was niks waard, geen haar van haar lichaam dacht eraan om het zo te laten, maar ja, het was het niet waard. Als ze haar niet eens zelf kan verdedigen.
[sorry inspi loos] |
| |
| Onderwerp: Re: So, hello? wo 25 jul 2012 - 14:24 | |
| Beledigt keek ze naar de kat die haar spottend uitlachtte. Ze keek kwaad, en hield die kat goed in de gaten. Ze wist niet precies hoe, maar de kat had haar binnen twee seconden neergehaalt. Haar ogen werden omringt door een witte waas. Ze hoorde hoe de zwarte kat fluisterde: ''what did you say?!''. Nog geen seconde later voelde ze hoe de kat ruw van haar afsprong. Ze voelde brandende pijn. Totdat ze voetstappen hoorde van Twoleg's. Ze was te zwak om zich uit de voeten te maken, En voelde twee handen die haar optilden.
(FLUT!!!!!!!!!!!!!) |
| | | | Onderwerp: Re: So, hello? | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |