84 Actief
| |
| Onderwerp: ɔεαтнƨρıяıт di 17 jul 2012 - 22:54 | |
| How it all began, if truth be told Had a master plan; now I rule the world
Name; DeathspiritFormer Names; Deathkit ~ DeathpawAge; 38 MoonsGender; MaleClan; ShadowclanRank; Warrior Season of Birth; LeafbareStatus; BloodthirstyTook them by surprise, worked my way uphill They looked into my eyes; I became invincible
Outside;Deathspirit is een gigantische kater, met een bruin/grijze korte vacht. Hij heeft één felrood oog, zijn andere oog mist 'ie, daar zit alleen nog een gat met een litteken erover heen. Hij heeft een zwarte neus en ook zijn pootkussentjes zijn zwart. Uit zijn rechter oor is een hap genomen, waardoor 'ie nu een gevorkte uitstraling heeft. Hij staat hoog op zijn poten en heeft een gespierd lichaam. Zijn staart is redelijk lang en sterk en zijn klauwen zijn vlijmscherp. Hij heeft een afgebroken hoektand, maar verder een prima gebit. Inside;Bruut, moordenaar, lak aan regels, bloedlustig. Dat is zo'n beetje de beste woorden om Deathspirit mee te omschrijven. Hij heeft de neiging om graag de leiding te nemen en niet te luisteren naar katten die hoger in rang zijn dan hem. Tevens heeft hij vaker dan eens lak aan de Warrior Code. Hij houd zich wel eraan, maar af en toe zal hij de regels breken, zonder dat 'ie het erg vindt. De laatste tijd heeft hij erge last van bloedlust en zou het niet erg vinden om andere katten te vermoorden. De prooien in het Shadowclan territorium zijn gewoon niet goed genoeg meer voor hem. Bloed, katten, clankatten, bloed, bloed, bloed, BLOED! 'Cause all your heads are gonna roll I've made your misery my goal So if you want survival, kneel on my arrival Friends & Enemies; = Kennis | = Vriend | = Goede vriend | = Verliefd op | = Geliefde | = Veracht/Verafschuwen| | Wolfsoul; Mijn oude mentor, wat een mietje was je toch. Ik weet nog goed hoeveel moeite je deed om me onder controle te houden. De katten van de Clan zijn er nog steeds niet achter wiens vacht er tussen je nagels zaten toen ze je dood vonden. Our little secret.
So don't mess with me; I'll shoot you down Don't mess with me; I'll knock you down Don't mess with me; I'll shoot you down Don't mess with me |
|