We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [GZ] Familie voor Mottledpelt ma 16 jul 2012 - 18:36
Hi :3
Ik zoek familie voor Mottledpelt. Hij is een koppige kater van 20 manen die er alles voor doet om z'n zin te krijgen x'D Zijn ouders zijn Dotnose & Bramblepelt, maar dit kan nog eventueel veranderen :3
Ik zoek dus broer[s]tjes en/of zus[sen]jes van eerdere of latere nestjes.
De enige eis is dat je actief moet blijven en in ThunderClan moet zitten x'd
xQ
"What's wrong with you!?" "I'm broken!"
Tallpoppy
Member
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
Onderwerp: Re: [GZ] Familie voor Mottledpelt ma 16 jul 2012 - 18:53
Ik wil Softcream als jongere broer aanbieden. Hij is als apprentice wel uit een hoge boom gevallen en weet hierdoor niet meer wie zijn familie is. Misschien als het mag kunnen we er iets rond bouwen?