[AG] Please take 'm~

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[AG] Please take 'm~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blossom •
Member
[AG] Please take 'm~ DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: [AG] Please take 'm~   [AG] Please take 'm~ Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 19:21

Aloha iedereen. Ik weet niet zeker of ik dit wel moet doen, maar toch ga ik dit bij voorbaat toch wel doen. Ik heb namelijk wat acc's waarvan ik niet zeker weet of ik ze nog wil spelen omdat ik niet goed met ze op kan schieten. Soms heb je die klik.. En soms heb je hem niet. Ik heb verder ook een acc die ik van een gestopte vriendin nog een keertje moest laten overnemen.

Zeker
Squirreltail
Squirreltail is een acc van een vriendin van me die een tijdje op Warrior Cats zat. Ze is ondertussen wel weer gestopt helaas, dus ik heb verantwoordelijkheid over haar account. Ik geloof dat Squirreltail een echte bitch kon zijn en altijd wel een weerwoord terug had, maar wel verantwoordelijkheid had. Voor meer informatie eventjes posts lezen. Ze zit in de Shadowclan en is nog vrij jong.

Cloudpaw
Cloudpaw is een rebels klein Shadowclan poesje met Timesong als mentor. Ze heeft echt een eigen willetje en is eigenwijs onkruid (HET VERGAAT MAAR NIET D8!). Ze doet heel graag tegendraads, maar weet wel wanneer ze de eieren voor haar geld moet kiezen. Ze is verder wel goud eerlijk ingesteld. Warrior naam wordt Cloudtear

Cats of the Seven Seas
Jep, er staat nu gewoon een fanclan op de accmarkt. Deze fanclan was eerst best succesvol en geliefd, maar ik weet zeker dat ik hem niet actief zou kunnen krijgen als ik hem van Cecile over zou nemen. Als je de clan overneemt mag je gewoon de hele topics via een quote kopieren en opnieuw aanmaken wat mij betreft. Cecile zei zelf dat het haar niks meer uitmaakte namelijk.

Acornpaw - Mag ook delen
Lol, surprise surprise? Acornpaw is een apart katertje met weinig sociale skills uit Thunderclan. Hij wordt getrained door Mistblow, maar ook door Sabrefang in the Dark Forest. Als ik écht een goede eigenaar voor hem kan vinden, gaat hij misschien weg, maar anders houd ik heb gewoon lekker. Ik zal dus ook heel kritisch zijn met hem. Warrior naam wordt Acornfall of Acornleaf

Zephyr
Kitten van Lilythorn/Rarity x Nikias. Ze is nog niet geboren. Hier was mijn aanmelding voor haar
Spoiler:

[AG] Please take 'm~ NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Laatst aangepast door .Applepaw op vr 3 aug 2012 - 21:24; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3
641

CAT'S PROFILE
Otterpaw
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Please take 'm~   [AG] Please take 'm~ Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 22:37

Ik heb wel intresse in Squirreltail, zoals ik op MSN al zei ^^.
Zou je ietd meer over haar kunnen vertellen?

All these words I want to tell you, and this song I want you to hear
Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be
[AG] Please take 'm~ Sigdreamfighter
These things I want to tell you, the things I want to reach you,
may they converge together and reach out to you.
Voice&Theme:

Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Please take 'm~   [AG] Please take 'm~ Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 22:38

Otterpaw schreef:
Ik heb wel intresse in Squirreltail, zoals ik op MSN al zei ^^.
Zou je ietd meer over haar kunnen vertellen?

Naja, eigenlijk niet^^".. Squirreltail was niet mijn acc :S Ik denk dat je echt even bij haar posts moet kijken.

I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Scarpaw
Member
Merel.
96

CAT'S PROFILE
Scarpaw
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Please take 'm~   [AG] Please take 'm~ Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 22:41

Ik heb intresse in Squirreltail ;D

[AG] Please take 'm~ 34shyrd
Diesel
Member
SF-A2 Miki, the insane one.
117

CAT'S PROFILE
Diesel
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Please take 'm~   [AG] Please take 'm~ Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 22:43

Hmm, na haar posts gelezen te hebben ben ik er toch wel zeker van ^^.
Ik doe een bod op haar.

-Ik ben btw ook Juul-

[AG] Please take 'm~ 2vbtqv7
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Please take 'm~   [AG] Please take 'm~ Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 22:47

Oké^^

Zouden jullie allebei een voorbeeldpost naar mij kunnen sturen?

Prachtig Art door Flo <3

Scarpaw
Member
Merel.
96

CAT'S PROFILE
Scarpaw
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Please take 'm~   [AG] Please take 'm~ Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 22:48

Moet 't met Squirreltail ? c: (Domme vraag, iknow, maar ik ben dom xDD)

[AG] Please take 'm~ 34shyrd
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Please take 'm~   [AG] Please take 'm~ Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 22:49

Scarkit schreef:
Moet 't met Squirreltail ? c: (Domme vraag, iknow, maar ik ben dom xDD)

Ja, anders kan ik nooit weten hoe je het karakter zou spelen en daar gaat het me juist om Wink

Prachtig Art door Flo <3

Diesel
Member
SF-A2 Miki, the insane one.
117

CAT'S PROFILE
Diesel
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Please take 'm~   [AG] Please take 'm~ Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 23:08

Ik zal morgen even een voorbeeldpostje sturen~
Naar Applepaw, right?

[AG] Please take 'm~ 2vbtqv7
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Please take 'm~   [AG] Please take 'm~ Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 23:38

Jep^^

Prachtig Art door Flo <3

Thornpaw.
Member
Floor
221

CAT'S PROFILE
Thornpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Please take 'm~   [AG] Please take 'm~ Icon_minitimema 16 jul 2012 - 7:41

Hey, ik heb wel intresse in Cloudpaw happy

[AG] Please take 'm~ Browncat
Dankjewel Desertpaw <3 <3 <3:

[AG] Please take 'm~ Mlp_icon___twilight_sparkle_by_umberon9-d3lgj2q
Ik hou van MLP en het maakt me niets uit wat je daarvan vind!
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Please take 'm~   [AG] Please take 'm~ Icon_minitimema 16 jul 2012 - 15:45

Voor jou geld hetzelfde, ik zou graag een voorbeeldpost ontvangen via de PB Smile~

Prachtig Art door Flo <3

Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Please take 'm~   [AG] Please take 'm~ Icon_minitimedi 17 jul 2012 - 21:31

Fanclan toegevoegd

En ik heb nog geen enkele voorbeeldpost ontvangen, is dat nou echt zo vervelend mensen?x'D

Prachtig Art door Flo <3

Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3
641

CAT'S PROFILE
Otterpaw
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Please take 'm~   [AG] Please take 'm~ Icon_minitimedi 17 jul 2012 - 21:57

Sorry, maar bij mijn zus heb ik geen com tot mijn beschikking D;
Morgen krijg je hem, promise. <'3

All these words I want to tell you, and this song I want you to hear
Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be
[AG] Please take 'm~ Sigdreamfighter
These things I want to tell you, the things I want to reach you,
may they converge together and reach out to you.
Voice&Theme:

Rippleclaw
Member
35
Actief

CAT'S PROFILE
Rippleclaw
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Please take 'm~   [AG] Please take 'm~ Icon_minitimedo 19 jul 2012 - 15:30

Sorry, ik heb bij andere topics ook al gereageerd op weggegeven acc's en ik heb de meeste gekregen. Voor mij hoeft Cloudpaw niet echt meer

x R I P P L E C L A W x
If you don’t understand my silence,
how will you understand my words?
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Please take 'm~   [AG] Please take 'm~ Icon_minitimedo 19 jul 2012 - 16:20

Oké~ Prima.

Acornpaw gaat nu ook naar zeker. Zowel als om te delen als om weg te geven.

Prachtig Art door Flo <3

Inkmask
StarClan
Babs
962

CAT'S PROFILE
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Please take 'm~   [AG] Please take 'm~ Icon_minitimedi 24 jul 2012 - 19:18

Niemand verder meer?
Scarkit ik geef je nog een paar dagen om die voorbeeldpost te sturen... Anders gaat Squirreltail sws naar Juul.

[AG] Please take 'm~ WRkI2oO
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Please take 'm~   [AG] Please take 'm~ Icon_minitimevr 3 aug 2012 - 21:24

Zephyr staat er nu ook bij.

Prachtig Art door Flo <3

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Please take 'm~   [AG] Please take 'm~ Icon_minitime

[AG] Please take 'm~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: