| Mijn random setjes shopje | |
|
Melissa 26 Afwezig
| |
| Onderwerp: Mijn random setjes shopje zo 15 jul 2012 - 15:02 | |
| Aangezien ik heel veel plaatjes van katten had gevonden en ik zelf toch weinig te doen heb wou ik een setjes shopje openen. Als je een setje ziet en je vind hem mooi, maar hij heeft niet de juiste oog kleur, dat kan ik altijd nog veranderen, net zoals randjes. Ook sla ik de plaatjes eigenlijk altijd op dus ik kan ze makkelijk terug vinden. En sorry dat bij de eerste de avatar zo groot is. De regels:Maximaal 2 setjes per persoon. Wie het eerste komt krijgt hem. Je mag zelf de setjes die je hebt gekregen aanpassen als je wilt. Pas als ik zeg dat je het setje mag hebben, mag je het gebruiken. Geen ruzie, als je ruzie maakt is het meteen over. - Code:
-
[b]Naam bekendste account:[/b] [b]Het nummer van het setje:[/b] [b]Voor welk account:[/b] [b]Eventueel wat extera's of veranderingen:[/b] - Setje 1:
- Setje 2:
- Setje 3/Bezet door Leopardpaw/kit:
- Setje 4:
- Setje 5:
- Setje 6/bezet door Pecankit/paw:
- Setje 7:
- Setje 8:
- Setje 9:
- Duo setje 1:
Er komen nog meer setjes aan. Melissa Actief: 'Snowkit Mourningkit Sheeppaw Littlekit Tijdelijk/nog inactief: Fadingkit Icespirit Batkit*/paw
Laatst aangepast door Frozenfur op di 17 jul 2012 - 18:47; in totaal 9 keer bewerkt |
|
| |
433
| |
| |
| |
Melissa 26 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Mijn random setjes shopje zo 15 jul 2012 - 15:28 | |
| |
|
| |
Melissa 26 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Mijn random setjes shopje zo 15 jul 2012 - 15:47 | |
| |
|
| |
433
| |
| |
| |
Melissa 26 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Mijn random setjes shopje zo 15 jul 2012 - 16:45 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn random setjes shopje zo 15 jul 2012 - 17:29 | |
| Naam bekendste account: Shrewleap Het nummer van het setje: 6 Voor welk account: Pecankit/paw Eventueel wat extera's of veranderingen: Niets
Mag ik misschien het hele plaatje voor een profielplaatje wat ik dan kan maken? |
|
| |
Melissa 26 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Mijn random setjes shopje zo 15 jul 2012 - 17:50 | |
| |
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Mijn random setjes shopje zo 15 jul 2012 - 20:42 | |
| @Shrewleap; volgens mij zach ik dat je dat account gaat verkopen, heb je dat setje dan nog nodig, natuurlijk mag je hem hebben, maar ik heb liever dat je hem dan ook gebruikt. Ik ben ook Frozenfur. - Deze plaatjes zijn gereserveerd; NIET GEBRUIKEN A.U.B IK HEB ER L A N G NAAR GEZOCHT:
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn random setjes shopje zo 15 jul 2012 - 21:11 | |
| Ik ga hem delen, dus ga ik er nog een setje van maken. Maar als je hem toch liever terug hebt, dan begrijp ik het. |
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Mijn random setjes shopje | |
| |
|
| |
|