|
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 16:24 | |
| Hij kijkt daarop ook zo evil x'D |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 16:24 | |
| @2 Bovenmij Looks Awesome (: |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| |
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 16:25 | |
| - Shrewleap schreef:
- Hij kijkt daarop ook zo evil x'D
Ik heb hem 1 maan verouderd, nu is hij 4 manen oud <'3 Nu alleen nog eventjes de ogen blauw maken <3 Place of silence, moving shadows Crimson eyes are strangely gleaming in the darkness Madness starting to awake Playful desire starving of blood Get down limitless night |
|
| |
So call me Freedje :3 122
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 16:26 | |
| #Sidepaw:
Bedoel je bij ons topic...?? With special thank to Moon. I love you >3Secondpaw ~ Mazepaw ~ Adams ~ Shadowrose ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Blastsoul ~ Blowsoul ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 16:26 | |
| Alleen is hij daarop wel kortharig. Let ik weer op x'D |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 16:29 | |
| - Shrewleap schreef:
- Alleen is hij daarop wel kortharig.
Let ik weer op x'D Jup c: Sommige katten verliezen hun pluizigheid xD En ik vond deze kat op Tumblr, en wou hem meteen claimen <'3 Place of silence, moving shadows Crimson eyes are strangely gleaming in the darkness Madness starting to awake Playful desire starving of blood Get down limitless night |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 16:30 | |
| Rainkit zal het zelf vast ook niet erg vinden dat hij niet pluizig meer is xD And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| |
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 16:31 | |
| - Rainkit schreef:
- Shrewleap schreef:
Let ik weer op x'D Jup c: Sommige katten verliezen hun pluizigheid xD En ik vond deze kat op Tumblr, en wou hem meteen claimen <'3 Maar nu heeft hij zijn onschuldigheid niet meer x'D People, ik ga maar eens. MIsschien dat ik vanavond nog eens on kom, maar moet nog iets van 5 posts maken en even relaxen |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| |
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 16:33 | |
| - Shrewleap schreef:
- Rainkit schreef:
- Shrewleap schreef:
Let ik weer op x'D Jup c: Sommige katten verliezen hun pluizigheid xD En ik vond deze kat op Tumblr, en wou hem meteen claimen <'3 Maar nu heeft hij zijn onschuldigheid niet meer x'D People, ik ga maar eens. MIsschien dat ik vanavond nog eens on kom, maar moet nog iets van 5 posts maken en even relaxen Nee..inderdaad niet xD Nu kan Shrew hem niet meer té schattig vinden als hij het kamp uit is gewandeld xD - topic? - Place of silence, moving shadows Crimson eyes are strangely gleaming in the darkness Madness starting to awake Playful desire starving of blood Get down limitless night |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| |
| |
So call me Freedje :3 122
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 16:34 | |
| #Applepaw: Je zou dit eens moeten zien.. Lachen.. With special thank to Moon. I love you >3Secondpaw ~ Mazepaw ~ Adams ~ Shadowrose ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Blastsoul ~ Blowsoul ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 16:35 | |
| - Rainkit schreef:
- Shrewleap schreef:
- Rainkit schreef:
- Shrewleap schreef:
Let ik weer op x'D Jup c: Sommige katten verliezen hun pluizigheid xD En ik vond deze kat op Tumblr, en wou hem meteen claimen <'3 Maar nu heeft hij zijn onschuldigheid niet meer x'D People, ik ga maar eens. MIsschien dat ik vanavond nog eens on kom, maar moet nog iets van 5 posts maken en even relaxen Nee..inderdaad niet xD Nu kan Shrew hem niet meer té schattig vinden als hij het kamp uit is gewandeld xD - topic? - Wait, Adams zou hem toch ontmoeten. You know? |
|
| |
Babs 991
| |
| |
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 16:36 | |
| Hiddens char sheet is ingevuld xD Ik wil een topic :3 alsiktoegelatenben xD |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 16:36 | |
| - Shrewleap schreef:
- Rainkit schreef:
- Shrewleap schreef:
- Rainkit schreef:
- Shrewleap schreef:
Let ik weer op x'D Jup c: Sommige katten verliezen hun pluizigheid xD En ik vond deze kat op Tumblr, en wou hem meteen claimen <'3 Maar nu heeft hij zijn onschuldigheid niet meer x'D People, ik ga maar eens. MIsschien dat ik vanavond nog eens on kom, maar moet nog iets van 5 posts maken en even relaxen Nee..inderdaad niet xD Nu kan Shrew hem niet meer té schattig vinden als hij het kamp uit is gewandeld xD - topic? - Wait, Adams zou hem toch ontmoeten. You know? Oooh ja ;'D Kun jij topic aanmaken? (aa') Place of silence, moving shadows Crimson eyes are strangely gleaming in the darkness Madness starting to awake Playful desire starving of blood Get down limitless night |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 16:38 | |
| - Rainkit schreef:
- Shrewleap schreef:
- Rainkit schreef:
- Shrewleap schreef:
- Rainkit schreef:
- Shrewleap schreef:
Let ik weer op x'D Jup c: Sommige katten verliezen hun pluizigheid xD En ik vond deze kat op Tumblr, en wou hem meteen claimen <'3 Maar nu heeft hij zijn onschuldigheid niet meer x'D People, ik ga maar eens. MIsschien dat ik vanavond nog eens on kom, maar moet nog iets van 5 posts maken en even relaxen Nee..inderdaad niet xD Nu kan Shrew hem niet meer té schattig vinden als hij het kamp uit is gewandeld xD - topic? - Wait, Adams zou hem toch ontmoeten. You know? Oooh ja ;'D Kun jij topic aanmaken? (aa') 'Course, maar wel als laatste. Eerst bij Floriske [2x], Amber, Mim en Lizle. +setje maken, maar das binnen een kwartiertje wel af x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|