|
|
Viktor 115 Actief
| |
| |
| |
338
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 15:09 | |
| |
|
| |
Babs 991
| |
| |
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 15:10 | |
| |
|
| |
So call me Freedje :3 122
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 15:11 | |
| #Appelpaw: Eh... Wat is... dat?? Een.. Amnesia Playtrough..? Kun je het eens laten zien??
#Vervelers: Eh.. Een postje maken helpt meestal wel.. #Stormstar: Hi :3 |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
338
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 15:12 | |
| |
|
| |
Babs 991
| |
| |
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 15:13 | |
| ♠ Spammers: spam niet meer zo veel, dat gaat nog meer vervelen.
♠Secondpaw: Jij bent als tweede, snap je, second tweede hahahah ik ben zo niet grappig....
♠ Hi ^^ |
|
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 15:14 | |
| - .Applepaw schreef:
- Secondpaw schreef:
- #Appelpaw: Eh... Wat is... dat?? Een.. Amnesia Playtrough..? Kun je het eens laten zien??
#Vervelers: Eh.. Een postje maken helpt meestal wel.. #Stormstar: Hi :3 Amnesia is een survival Horror spel Als je het op youtube intikt kom je hem héél veel tegen (A) PEWDIEPIE!!!!!! |
|
| |
Babs 991
| |
| |
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
So call me Freedje :3 122
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 15:15 | |
| #Applepaw: Is dat niet zoiets waarbij je je gewoon rotschrikt? Ik heb een filmpje aangeklikt, maar weet niet of dat het juiste is... Eh.. Klikje#Grayclaw: Haha... Denk ik.. |
|
| |
Zie Solarsoul :) 391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 15:15 | |
| - Innerspell schreef:
- Ik heb een schuilnaam, stoer he c':
JIJ HEBT PAYPHONE IN JE OS. Even voor de duidelijkheid, le me <3 dat lied x'D Alleen nog maar actief met Wildfox, Batkit* en Firekit aangezien het anders te veel wordt |
|
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 15:16 | |
| Ik spam bijna nooit, alleen deze twee dagen, waarom weet ik niet, daarom heb ik op al mijn acc niet zoveel posten ik korte tijd, omdat ik bijna nooit spam :3
Ik haat spammers XD |
|
| |
Babs 991
| |
| |
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 15:17 | |
| - Grayclaw schreef:
- Ik spam bijna nooit, alleen deze twee dagen, waarom weet ik niet, daarom heb ik op al mijn acc niet zoveel posten ik korte tijd, omdat ik bijna nooit spam :3
Ik haat spammers XD I just like talking x3 *is ondertussen bezig aan forum* *gaat zo met hond wandelen* {: Place of silence, moving shadows Crimson eyes are strangely gleaming in the darkness Madness starting to awake Playful desire starving of blood Get down limitless night |
|
| |
Zie Solarsoul :) 391
| |
| |
| |
Bitchy Sharon :') 18
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jul 2012 - 15:17 | |
| - Wildpaw. schreef:
- Innerspell schreef:
- Ik heb een schuilnaam, stoer he c':
JIJ HEBT PAYPHONE IN JE OS. Even voor de duidelijkheid, le me <3 dat lied x'D Do you know who I am Soof c: ? I'm at a payphone, trying to call home, All of my change I spend on you, Where have the times gone, Baby it's all wrong, where are the plans we made for two ?
If happy ever after did exist, I would still be holding you like this, And all those fairy tales are full of it, One more stupid love song, I'll be sick. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|