We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Wow.. Al die reacties op mijn Lucht je hartje post.. Nu besef ik pas hoeveel ik hier thuis hoor <'33
Iedereen die hier komt hoort hier thuis ;3
We zijn een grote gekke jostie uit de hand lopende prettig gestoorde 1oo% katten fans familie!
JOSTIE AMPIRE
lovely zin x'D lieverds x'3
Love you Juul, je bent hier ALTIJD welkom, iedereen is hier altijd welkom! ^^ Ik heb soms ook het gevoel, dat de mensen hier, me als enige begrijpen. Dat een overdosis fantasy hebben meer dan normaal is bijvoorbeeld XD
Ik voel me hier vaak thuis, maar ook zovaak weer niet. Niet door de mensen zelf, maar omdat ik daarbuiten ook nog een moeilijk leven heb. En ik begin me thuis te voelen op twee verschillende rpg's, steeds meer ;_;
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Ik hou van jullie <'3 En Honey, lol, dat eenhoorn ding x'D /Krijgt idee/ Wait a second =3
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
Kan iemand deze foto bewerken voor le me???? Ik doe het gewoon hier, vind ik leuk >D Ijsblauwe ogen moet ik hebben *_*
Spoiler:
Juul tot uw dienst~ Het komt eraan~
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
Zo setje voor Pidgeon af, nog niets gedaan aan Posts en ga zo verder kijken naar film. Morgen misschien de hele dag alleen thuis, heerlijk als ze van die bemoeiende grootouders hebt x'D