We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless. Gender: Rank:
Onderwerp: |gezocht| Van alles >D vr 13 jul 2012 - 17:52
Goed, omdat ik geen raad meer weet voor sommige accountjes >D doe ik dit maar c:
~Applepaw~ Voor my little Apple zoek ik simpel een paar katertjes die op d'r crushen. Wat katten die schrik hebben van haar door d'r brutaliteit. En ook nog een hele goede vriendin.
~Spottedleaf~ Voor haar zoek ik een hele goede vriend en vriendin die altijd samen zijn. Omdat ze veel voor hun voelt (geen liefde >D) doet ze dus ook alles voor hun. Hier heb ik een mini verhaallijn voor in gedachten die ik pas zeg als ik ze gekozen heb!
~Skypaw~ Een iemand die hem pest, mag van andere clan zijn maar liefst van de Thunderclan.
~Ziva~ Een paar katten die naar haar opkijken. (simpel, ik zeg dit plannetje ook via pm naar de gekozenen)
~Lunarleap~ Wat katten die vinden dat ze gelijk heeft dat de Shadowclan niks meer waard is. Ze gaan dus in opstand, maar hier gaat nooit iets van tegen in komen tegen over hun leider!
Onderwerp: Re: |gezocht| Van alles >D zo 15 jul 2012 - 20:32
Ik weet niet of het nog geldig is maar...
Naam bekendste acc.:; Frozensoul denk ik Met welk acc. wil je deelnemen?:; Frozensoul of dit account Voor welk acc.?:; Applepaw (vriendin) Kater/poes?:; poes natuurlijk Motivatie:; ik zoek vrienden voor haar, dus meld ik me hier aan (als het nog kan)
Onderwerp: Re: |gezocht| Van alles >D zo 15 jul 2012 - 22:01
Naam bekendste acc.: Slykit Met welk acc. wil je deelnemen?:; Darkblood Voor welk acc.?:; Lunarleap Kater/poes?:; POES DUAH.. Motivatie:; ik zoek en vriendin voor Darkblood, ze gaat waarschijnlijk in de BC maar ze is betrouwbaar en lief...
Onderwerp: Re: |gezocht| Van alles >D ma 16 jul 2012 - 7:47
Naam bekendste acc.:; Thornpaw Met welk acc. wil je deelnemen?:; Thornpaw Voor welk acc.?:; Applepaw (vriendin) Kater/poes?:; poes Motivatie:; Thornpaw heeft niet zoveel vrienden
Dankjewel Desertpaw <3 <3 <3:
Ik hou van MLP en het maakt me niets uit wat je daarvan vind!
Onderwerp: Re: |gezocht| Van alles >D ma 16 jul 2012 - 9:10
Naam bekendste acc.:; Skippy Met welk acc. wil je deelnemen?:; Leafstorm [Queen] Voor welk acc.?:; Spottedleaf [vriendin] Kater/poes?:; Poes Motivatie:; Het leek me wel leuk om voor Leafstorm een vriendin te hebben ^_^
Naam bekendste acc.:; Skippy Met welk acc. wil je deelnemen?:; Dreamerpaw Voor welk acc.?:; Applepaw [vriendin] Kater/poes?:; Poes Motivatie:; Dreamerpaw moet wat actiever worden.
Spottedleaf
StarClan
Chi c: 2800 Actief
Onderwerp: Re: |gezocht| Van alles >D ma 16 jul 2012 - 11:39
Onderwerp: Re: |gezocht| Van alles >D ma 16 jul 2012 - 17:58
Naam bekendste acc.:; Ik denk Scarkit/paw x) Met welk acc. wil je deelnemen?:; Honeyfur. Voor welk acc.?:; Spottedleaf (vriendin) Kater/poes?:; Poes :3 Motivatie:; Zoek dinnies voor Honey enso xD
Spottedleaf
StarClan
Onderwerp: Re: |gezocht| Van alles >D ma 16 jul 2012 - 17:59
Onderwerp: Re: |gezocht| Van alles >D do 19 jul 2012 - 14:15
Als Applepaw ook een goede vriend mag hebben, wil ik Twilightmoon wel als kandidaat stellen En anders heb ik dit nog: Naam bekendste acc.:; Geen denk ik Met welk acc. wil je deelnemen?:; Twilightmoon Voor welk acc.?:; goede vriend van Spottedleaf Kater/poes?:; kater Motivatie:; voor de rest kan ik weinig doen op WC momenteel
Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Thanks Babs!!
Thanks Soof!!
Thanks Soof!!
Thanks Cees!!
Thanks Thessa!!
Spottedleaf
StarClan
Onderwerp: Re: |gezocht| Van alles >D do 19 jul 2012 - 14:29
Ik voeg je toe c:
~Sylvia
Member
1
Onderwerp: Re: |gezocht| Van alles >D do 19 jul 2012 - 18:58
Naam bekendste acc.:; Sapphire Met welk acc. wil je deelnemen?:; Deze hier Voor welk acc.?:; Ziva Kater/poes?:; Poes Motivatie:; Ik zoek dingen voor haar, en ze is nog best klein en ze zoekt een voorbeeld.
Spottedleaf
StarClan
Onderwerp: Re: |gezocht| Van alles >D do 19 jul 2012 - 19:20
Ik voeg je toe ^^'
Spottedleaf
StarClan
Onderwerp: Re: |gezocht| Van alles >D vr 20 jul 2012 - 19:20
Goed de vriendin van Applepaw word Dreamerpaw! De vriendin van Spottedleaf word Honeyfur!
also
~Sylvia Mag natuurlijk naar Ziva opkijken!
^^'
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: |gezocht| Van alles >D zo 22 jul 2012 - 21:33
Naam bekendste acc.:; Otterpaw Met welk acc. wil je deelnemen?:; Yellowfang Voor welk acc.?:; Lunarleap Kater/poes?:; poes Motivatie:; Yellowfang verdient wel wat activiteit ^^'
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.