260
| |
| Onderwerp: [gz] Dingen voor m'n accounts vr 13 jul 2012 - 12:14 | |
| Ik heb veel dingen nodig om mijn accounts actief te houden, zolang ze niet actief zijn heb ik totaal niets te doen. Ik heb 1 maand om mijn accounts actiever te maken, anders komen ze Allemaal op de accountmarkt. Dan vertrek ik dus van Warrior cats, en iemand anders zal m'n accounts overnemen, maar dat gebeurt als niets actiever wordt, nu eerst maak ik me druk om het actiever maken van m'n accounts. Over 1 week zal ik gaan beslissen dus tot die tijd kunnen jullie reageren.~Blueeyes~Riverclan~Poes~ Dit account is redelijk actief. Blueeyes is net een warrior, en ze is erg kwetsbaar. Ze is een lieve poes, maar als ze een slechte dag heeft moet je haar vooral niet boos maken. Ze zal weinig in het kamp zijn, ze jaagt erg veel om te laten zien dat ze wel wat waard is voor de clan. Ze is erg onzeker, en heeft weinig vrienden. Dit zocht ik: ~Vrienden~ ~pesters, een perster zal zwaar verwond worden of gedood~ ~Helper~ Naam bekendste account: Naam account: Welk account: Motivatie: Wat?: - Spoiler:
|
|
x 850
| |
| |
alexandra 10
| |
| Onderwerp: Re: [gz] Dingen voor m'n accounts vr 13 jul 2012 - 13:32 | |
| Naam bekendste account: lovelykit Naam account: Moonshine Welk account: Blueeyes Motivatie: ik wil niet dat je hier ook al op vertrekt! als je hier ook al op vertrekt dan spreek ik je zo goed als nooit meer! en Moonshine moet actiever! Wat?: (best) vriend |
|
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [gz] Dingen voor m'n accounts zo 15 jul 2012 - 15:52 | |
| Naam bekendste account: Goldenshadow Naam account: Goldenshadow Welk account: Motivatie: wil je niet missen, het is altijd zo leuk samen^^ dus vandaar deze aanmelding Wat?: vrienden. klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
Tanya 116
| |
| Onderwerp: Re: [gz] Dingen voor m'n accounts zo 15 jul 2012 - 16:33 | |
| Naam bekendste account: Slykit ^^ Naam account: Slykit Welk account: Slykit (xD) Motivatie: SERIOUSLY i don't know Wat?: vriendin ( oF helper ^^?) Haters gonna Hate!
|
|
60
| |
| Onderwerp: Re: [gz] Dingen voor m'n accounts do 19 jul 2012 - 22:54 | |
| Moonshine, Goldenschadow en icepaw zijn zowiezo gekozen. Moonshine: Beste vriend Goldenshadow Erg goede vriend xD Icepaw Vriend.
Slykit, jij zit nog niet bij de rc. Nu nog pesters |
|
| Onderwerp: Re: [gz] Dingen voor m'n accounts | |
| |
|