[Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brambleclaw
Member
[Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. DPKsfdL
27

CAT'S PROFILE
Age: 84 manen
Gender:
Rank:
Brambleclaw
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes.   [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. Icon_minitimezo 9 mei 2010 - 15:38

Tigerclaw

Tigerclaw is de vader van Brambleclaw en Tawnypelt. Inmiddels is hij ook grootvader van Dawnpelt, Flametail en Tigerheart. Ik zou ook het liefst hebben dat hij bij ThunderClan hoort. Hij is zo'n 120 manen (10 jaar) oud. Zijn karakter mag zelf bepaald worden.
______________

Goldenflower

Goldenflower is de moeder van Brambleclaw en Tawnypelt. Inmiddels is ze ook grootmoeder van Dawnpelt, Flametail en Tigerheart. Ook zou ik bij haar het liefst hebben dat ze bij ThunderClan gaat. Ook zij is rond de 120 manen, misschien 115.

______________

Tawnypelt

Tawnypelt is de zuster van Brambleclaw. In de boeken hoorde ze voormalig bij ThunderClan (DonderClan) maar tegenwoordig bij ShadowClan (SchaduwClan). Ik zou dus ook het liefst hebben dat ze bij ShadowClan komt. Karakter mag zelf bepaald worden (mag volgens de boeken, mag ook zelf gekozen worden). Zij is 84 manen.

________________

Wat heb je nodig om een van deze accounts te bespelen?

- Goede posts (algemeen beschaafd Nederlands, leestekens, mooie lengte)
- Lekker actief bezig (dus niet al teveel accounts)
- Zorg dat je een duidelijk karakter hebt voor je account en dat je je aan dat karakter houd.
- Er zijn geen ruzies in de familie, ze zijn best close. Houd je daaraan.

Wat kan ik voor je doen?

- Alle namen zijn aanklikbaar. Als het goed is kom je dan op een plaatje, alias, hun avatar. Als je wilt kan ik deze voor je bewerken [de mensen van WS, ik ben van CCP bewerkingen]
- Ik kan actief met je RPG'en =]

Ik verwacht niet dat alle accounts genomen worden of zo, maar het zou fijn zijn als er een of twee wel zijn genomen x]

XOXO A.


Laatst aangepast door Brambleclaw op zo 9 mei 2010 - 15:52; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante
Member
[Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. DPKsfdL
6

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar/24 manen.
Gender:
Rank:
Dante
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes.   [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. Icon_minitimedi 11 mei 2010 - 16:08

Ik wil met dit account wel een vriend van Brambleclaw spelen, als je dat goed vindt en aangezien er in de topictitel vrienden staat. =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
[Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes.   [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. Icon_minitimezo 16 mei 2010 - 16:04

Ja hoor 🤡
Vriendjes zijn welkom =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpaw
Member
[Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. DPKsfdL
83

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Spottedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes.   [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. Icon_minitimedo 17 jun 2010 - 18:54

ik zou ook wel een vriendin willen zijn als je dat goed vind? :cherry:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardfur
StarClan
[Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: My youth is eternal.
Gender:
Rank:
Leopardfur
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes.   [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. Icon_minitimedo 17 jun 2010 - 19:09

Het is Tigerstar. Hij nam ShadowClan over als we het al over Tawnypelt etc. hebben. Maar bij de tijd dat Flametail etc. er zijn is ie al dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes.   [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. Icon_minitimedo 17 jun 2010 - 19:11

We gaan ook niet precies het verhaal na spelen Leopardstar. Er is al een ShadowClan leider en die blijft, dus het is gewoon Tigerclaw.
Sorry moest het even zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardfur
StarClan
[Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: My youth is eternal.
Gender:
Rank:
Leopardfur
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes.   [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. Icon_minitimedo 17 jun 2010 - 19:13

Leopardfur nog niet star misschien ooit XD
Maar weet ik ik wou het zeggen want het leek erop dat hij/zij het precies na wou spelen en ik ben niet zo goed in stil zijn over alles wat ik weet *Brag Brag* xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
[Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes.   [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. Icon_minitimedo 17 jun 2010 - 20:10

Leopardfur schreef:
Leopardfur nog niet star misschien ooit XD
Maar weet ik ik wou het zeggen want het leek erop dat hij/zij het precies na wou spelen en ik ben niet zo goed in stil zijn over alles wat ik weet *Brag Brag* xD

Ik heb bijna overal geschreven "in de boeken" of "ik zou het liefst willen". Dit duid er niet op dat ik zei "het moet zoals in het boek, punt." En het karakter mag zelf bepaald worden, dus het is helemaal niet zoals in het boek C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Goudsbloem
Member
[Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. DPKsfdL
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ong. 50 manen
Gender:
Rank:
Goudsbloem
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes.   [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 12:02

ik wil Goldenflower wel spelen, moet ik mijn naam veranderen in de engelse naam?
Terug naar boven Ga naar beneden
Goudsbloem
Member
[Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. DPKsfdL
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ong. 50 manen
Gender:
Rank:
Goudsbloem
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes.   [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 12:04

Wie zijn Dawnpelt, Tigerheart en Flametail in het Nederlands? Ik lees de Nederlandse boeken, dus die zijn er nog niet, Schemering is in het Nederlands net uit, en in welk boek gaat Goldenflower dood?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
[Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes.   [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 12:57

Beste Goudsbloem,

Zoals je kunt zien is er al 4 jaar niet meer gereageerd in dit topic. Het is best zinloos om er nu nog een reactie in te plaatsen, aangezien de meeste mensen die hier hebben gereageerd al jaren niet meer online komen. Wink
Ik sluit het topic dus. Als je vragen hebt mag je mij altijd een PM sturen.

~ Mousefur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes.   [Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht] Familie/vrienden van Brambleclaw, veel accountjes.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: