|
|
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 16:01 | |
| - Otterpaw schreef:
- Meh, voelde me de hele dag al kut, gaan ze me ook nog buitensluiten..
Zit nu mijn verdriet weg te eten met kroepoek ;3; Aww, how can i make you happy ? x3 |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 16:02 | |
| Ik maak een eind aan Ziva's fight with hope and lightning (dunno hoe dat gaat aflopen) xD en dan gaat ze weer naar Little, simpel, maar tussendoor kan ze altijd nog andere katten uit de weg ruimen.. She's gonna freak out <3 Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat
Laatst aangepast door Softcream op vr 13 jul 2012 - 16:03; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 16:03 | |
| o_O ik ben een dagje weg en meteen is het AOT bijna helemaal vol |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 16:04 | |
| *points to spammers* *smiles* =D Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 16:06 | |
| Zal ik dan die twee voor je pakken? Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Danii c: 369
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 16:07 | |
| Ik moet eigenlijk posten met Autumn, maar ik heb geen inspiratie en/of zin ;s |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 16:07 | |
| - Fury schreef:
- Zal ik dan die twee voor je pakken?
Pas na dat Ziva er mee klaar is C': En voor de rest *points to Wazz and Linn* Bespreek met hun xD |
|
| |
Lyan Payne | 151
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 16:08 | |
| Sharon, waarom staat er Geronimo in jou OS? |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 16:08 | |
| Oke dus als jij klaar met hun bent moet je het maar in je post zeggen bijv. Fury jij mag het nu overnemen ik heb nu wat te doen!
Snappie ? 8D Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 16:09 | |
| - Autumnkit. schreef:
- Sharon, waarom staat er Geronimo in jou OS?
Het is Autumn's stopwoordje :'), maar Quinty heeft het bedacht (aa) |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 16:10 | |
| - Fury schreef:
- Oke dus als jij klaar met hun bent moet je het maar in je post zeggen bijv. Fury jij mag het nu overnemen ik heb nu wat te doen!
Snappie ? 8D You always could attack Softcream 8D EDIT: het lijkt of Lightning ziva wilt vermoorden D8 |
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 16:15 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 16:18 | |
| - Autumnpaw schreef:
- Autumnkit. schreef:
- Sharon, waarom staat er Geronimo in jou OS?
Het is Autumn's stopwoordje :'), maar Quinty heeft het bedacht (aa) Echt iets voor Q Xd |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 16:20 | |
| wie wil Sunpelt aanvallen!!?? *puppy eyes*
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 16:21 | |
| Moest een nieuwe broek gaan kopen, dus ging mijn opa mee. Vier winkels afgezocht en geen resultaat. Maar dankzij mijn goede rapport heb ik nu wel Pokémon White in mijn handen >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 16:22 | |
| - Shrewleap schreef:
- Moest een nieuwe broek gaan kopen, dus ging mijn opa mee. Vier winkels afgezocht en geen resultaat. Maar dankzij mijn goede rapport heb ik nu wel Pokémon White in mijn handen >3
Wat ga je volgend jaar doen en hoeveel stond je gemiddeld (: ? |
|
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 16:22 | |
| - Sunpelt schreef:
- wie wil Sunpelt aanvallen!!?? *puppy eyes*
SWIFTHEAD SWIFTHEAD :O |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 16:23 | |
| - Autumnpaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Moest een nieuwe broek gaan kopen, dus ging mijn opa mee. Vier winkels afgezocht en geen resultaat. Maar dankzij mijn goede rapport heb ik nu wel Pokémon White in mijn handen >3
Wat ga je volgend jaar doen en hoeveel stond je gemiddeld (: ? Ik ga naar de 3e en stond een 8.nog wat gemiddeld x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 16:25 | |
| - Shrewleap schreef:
- Autumnpaw schreef:
- Shrewleap schreef:
Wat ga je volgend jaar doen en hoeveel stond je gemiddeld (: ? Ik ga naar de 3e en stond een 8.nog wat gemiddeld x'D Ik is jaloers :c. Ik sta een 7.4 gemiddeld dankzij een theorie proefwerk van tekenen waar ik een 4.3 voor heb gehaald -.- Nou ja, ik ben wel over naar 2TTO |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|