|
|
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 14:07 | |
| - Hawkscream schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Ik moet eigenlijk reageren met Ziva maar ..
xD En nu ook met Wolf x'3
Meh wants to know wich song is number one.. Yes i saw it c': eerst wolf, dan ziva xD |
|
| |
338
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 14:19 | |
| |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 14:22 | |
| Zo weer maar is gepost. Was wel kort maar goed.. Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
338
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 14:23 | |
| Ja ik ben ook altijd zo kort met posten |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| |
| |
338
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 14:27 | |
| Ik verveel me er is ook niks te doen op min forum. |
|
| |
x 850
| |
| |
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 14:28 | |
| @Mimi; Lol reanimatie. x'D /springt op JAF/ BREATH, BREAAATH, BREAAAAATH *hartmassage* xD |
|
| |
| |
| Ja weet maar ik wist niemand anders om te pakken dus ik pakte haar maar ^.^' Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
338
| |
| ik denk dat ik zo mar naar buiten ga |
|
| |
x 850
| |
| |
| |
Lyan Payne | 151
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 14:29 | |
| |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 14:30 | |
| - Autumnkit. schreef:
- Nog ff een OS en PP
Meh meh meh meh |
|
| |
338
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 14:30 | |
| schijnt bij jullie de zon ook? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 14:31 | |
| Oke Fury word nu bozer. En trouwens Ziva je hoeft niet gelijk zo boos te doen hoor :'c
Fury wilde je maar een beetje helpen dus niet blij?
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
x 850
| |
| |
| |
Lyan Payne | 151
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 14:33 | |
| - Hawkscream schreef:
- Autumnkit. schreef:
- Nog ff een OS en PP
Meh meh meh meh Whut? |
|
| |
| |
| Ok maar Fury is best wel lief voor Ziva. Dus jij kunt ook wat liever doen he of niet?
Oke maar zoals ik al zei Fury wilde je niet helpen maar ze wilde juist die kat hebben nou begrepen? Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Heeft iemand een setje nodig, 'cause I like to make them x'D
@Autumn;; Of ik je kon helpen x'D |
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 14:34 | |
| - Fury schreef:
- Ok maar Fury is best wel lief voor Ziva. Dus jij kunt ook wat liever doen he of niet?
Oke maar zoals ik al zei Fury wilde je niet helpen maar ze wilde juist die kat hebben nou begrepen? Ziva doesn't like helping cats, so why she should like some one helps her? xD EDIT:; het was afgesproken dat ziva dat deed, c: »People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Laatst aangepast door Ziva op vr 13 jul 2012 - 14:35; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|