|
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 18:26 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Aah, wacht hoeveel mensen hier kennen m'n echte naam?
Ik vind m'n naam angstaanjagend xD Le moi of course |
|
| |
Noem mij maar Koning Katero :P 70
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 18:26 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Aah, wacht hoeveel mensen hier kennen m'n echte naam?
Ik vind m'n naam angstaanjagend xD Ik in iedergeval niet. Maar mijn naam hier is van mijn echte naam afgeleid, rararara hoe heet ik? Thats me: - Spoiler:
- Spoiler:
|
|
| |
Linneh & Selma ♥ 69
| |
| |
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 18:31 | |
| Nope, mijn Gamecube controller is officieel dood ik ga hem begraven guys me is sad T_T
En Babs, heb je ook iets voor mij x'D
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Linneh & Selma ♥ 69
| |
| |
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 18:35 | |
| GIMP is gewoon dreepty x.o |
|
| |
Aimee 359
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 18:35 | |
| *Tetteree tetteree*
Autumnpaw/kit gaat Applepaw achterna..... Crack,can you hear me breaking?- Can I take it all?:
Does I have to accept every thing? Maybe they sing About me when I'm dead And they will be sad
But what if I die From a lie That comes out my mouth So I run to the south Hoping they wont find me And they will see I'm scared For all that cared Stuff I have to do I'm here the foe
So run Don't have fun Just flee And be free I don't care anymore Just close the door Of my mind I'm not longer that kind Of cat Don't be sad
By Bo-Snowdrop
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 18:36 | |
| Omg, dacht ik daar even dat ik zou doodgaan mn wii flipte ik ga morgen nieuwe controller kopen Lol ik open m nu echt komt rook vanaf ._.
|
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 18:39 | |
| Ik val nu letterlijk op m'n bed .-. |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 18:40 | |
| Waarom doet ie het bij mij dan wel> o.O Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Aimee 359
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 18:44 | |
| Autumnpaw(Nu nog -kit met gebruikers naam) gaat .Applepaw troosten.... Crack,can you hear me breaking?- Can I take it all?:
Does I have to accept every thing? Maybe they sing About me when I'm dead And they will be sad
But what if I die From a lie That comes out my mouth So I run to the south Hoping they wont find me And they will see I'm scared For all that cared Stuff I have to do I'm here the foe
So run Don't have fun Just flee And be free I don't care anymore Just close the door Of my mind I'm not longer that kind Of cat Don't be sad
By Bo-Snowdrop
|
|
| |
Jessie ;o 63
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 18:47 | |
| Ja, arme Applepaw Daarnet met warme chocolademelk en dekentje een film zitten kijken. Hoezo zomer? :p I want to run away, run away from all of this. x ### Melancholia |
|
| |
Iro 302
| CAT'S PROFILEAge: Does that madder ? Okay, 12 Moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 18:48 | |
| Zaterdag krijg ik finally tekentablet <3_<3 - THANKS NIGGA:
TY SO MUCH FLORISKE <'3 Swift is going crazyy <'3
|
|
| |
0) 50
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 18:48 | |
| Ik vind de naam Eagle echt leuk T.T Vooral z'n setje <3~ I believe I can fly I believe I can touch the sky I think about it every night and day Spread my wings and fly away |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 18:50 | |
| Ik ben nu echt helemaal verliefd op setjes maken, al 3 mensen geholpen <3 Maar ik ga geen shopje openen, want dan krijg ik die druk x'D
Of zal ik het wel doen? |
|
| |
| |
| Heeft iemand van jullie nog Gamecube controller waar die niets mee doet en is zo lief die naar mij toe te sturen? x'3
|
|
| |
0) 50
| |
| - Shrewleap schreef:
- Ik ben nu echt helemaal verliefd op setjes maken, al 3 mensen geholpen <3
Maar ik ga geen shopje openen, want dan krijg ik die druk x'D
Of zal ik het wel doen? doen u.u I believe I can fly I believe I can touch the sky I think about it every night and day Spread my wings and fly away |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 18:51 | |
| Je moet het gewoon doen. Met slots en Vol=vol!
Dus niet van kan ik een slotje alvast ofzo ? Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Iro 302
| CAT'S PROFILEAge: Does that madder ? Okay, 12 Moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 18:52 | |
| Ik ga ook shopje openen ._____. - THANKS NIGGA:
TY SO MUCH FLORISKE <'3 Swift is going crazyy <'3
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 18:53 | |
| - Eaglepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Ik ben nu echt helemaal verliefd op setjes maken, al 3 mensen geholpen <3
Maar ik ga geen shopje openen, want dan krijg ik die druk x'D
Of zal ik het wel doen? doen u.u Ik ga het doen, maar ben bang dat niemand zich aanmeldt x'D @Fury;; Geen reservaties, maar zo populair ben ik ook niet x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|