|
|
B- G------i 49
| |
| Onderwerp: Re: Idee voor een rpg do 16 sep 2010 - 20:28 | |
| Eclipse Of Darkness Bloodmoon Darkest Darkness Lycamoon Eternal Fight
ik kan er nog meer verzinnen, misschien vind je een van deze wel wat xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| |
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| |
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Idee voor een rpg do 16 sep 2010 - 20:32 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
110
| |
| Onderwerp: Re: Idee voor een rpg do 16 sep 2010 - 20:59 | |
| Ik wil het wel worden? Cloudsongpie, Skyleaf, Aztecie,Lightningkit- Spoiler:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Idee voor een rpg do 16 sep 2010 - 21:12 | |
| oke 1,wat heb je liever Weerwolf of vampier?
wat heb je liever een nobele,machthebbende vampier of een vechtende,jagende vampier
welke heb je liever een Sterke en minder inteligente Lycan of een Slimme, snelle en minder sterke Lycan.
in ieder geval de leaders die vrij zijn zijn Gregorius Marduke Alexandra (meer vraag) Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Idee voor een rpg do 16 sep 2010 - 23:18 | |
| Sorry voor de Dubbelpost maar aangezien sommige erover heen lezen dit is het belangrijkste
Ik heb een idee voor een Rpg alleen ik wil jullie mening weten als eerst de uitleg
Het speelt zich rond 2010.
Kenmerken Sinisterpack : Groot, zwarte vacht, bloeddorstig en vlug. Ze hebben de grootste kracht en gebruiken hun klauwen en tanden als wapens. Helaas kunnen ze niet zoals hun verwanten weer mens worden. Nightpack : Kleiner, sterk, inteligent, snel en kunnen weer mens worden op gewenst moment. Ze kunnen hun tanden en klauwen als wapens gebruiken of een wapen wanneer ze mens zijn. Vampieren (deaddealers en Noble´s) : Snel, goede reflexen die superieus zijn aan de mens en weerwolf, drinken bloed alleen kunnen niet vermoord worden door knoflook en kruizen. Je moet ze vermoorden met een zwaard of slagwapens of met een UV geweer. Ze kunnen niet tegen fel zonlicht wel tegen zwak of schemerig. Mensen : Normaal. Zwak en soms gewoon met een ajchtmes Ghoulhunters : Kruisbogen en zwaarden meestal lange jassen en hoeden die het gezicht afdekken, hebben vaak onzin wapens zoals knoflook of een kruis. N.C.S. : In grijs gekleed, met helm, UV geweren, 2 slagwapens en ieder 1 zonneveld granaat (niet dodelijk verdooft alleen het zicht) Kunnen messen gooien en zijn altijd met veel. Wherepyre´s : even sterk als Sinisterpack, snel , goede reflexen en imuum voor zonlicht en zilver.
Leiders Sinisterpack : Marduke een grote zwarte weerwolf met klauwen zo groot als een hoofd. Nightpack : Alice een vrouwelijke weerwolf met een voorsprong op haar soort qua inteligentie en strategie. Deaddealers : Greogorius een man met een liefde voor jagen op de weerwolven. Hij is eerlijk maar ook een stille moordenaar en een moordmachine. The Noble´s : Alexandra een vrouw van minstens 160 jaar die er nog uitziet als een vrouw van 26 ze is aardig en vriendelijk naar haar soort alleen is dodelijk met haar wapens. Ghoulhunters: Geen losse groepen zonder leider. Soms met. N.C.S : Falco, een wreedde man die aast op ondergang of onderwerping van de vampieren en weerwolven. Hij wil hun allen onder hem hebben. Wherepyre´s : Geen in groepen of soms met leider.
Leeftijden : Ze kunnen zo oud worden tot 200 op een paar speciale ´mensen´ na zijn de rest uitgeroeid
*We zoeken leiders* Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for. |
|
| |
69
| |
| Onderwerp: Re: Idee voor een rpg vr 17 sep 2010 - 7:37 | |
| Alexandra is dat nou een vampier of mens? |
|
| |
| |
| |
| |
846
| |
| |
| |
| |
| |
| |
443
| |
| Onderwerp: Re: Idee voor een rpg vr 17 sep 2010 - 7:59 | |
| Als het mag wil ik ook wel meedoen Is Gregorius nog vrij? |
|
| |
| |
| |
| |
69
| |
| Onderwerp: Re: Idee voor een rpg vr 17 sep 2010 - 8:04 | |
| ikwil alexandra ook wel worden |
|
| |
443
| |
| Onderwerp: Re: Idee voor een rpg vr 17 sep 2010 - 8:15 | |
| Ik wil wel een vrouwelijke Gregorius zijn, als dat mag. Grace, misschien? |
|
| |
846
| |
| |
| |
110
| |
| Onderwerp: Re: Idee voor een rpg vr 17 sep 2010 - 19:20 | |
| En ik zou wel graag Alexandra worden. Cloudsongpie, Skyleaf, Aztecie,Lightningkit- Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Idee voor een rpg | |
| |
|
| |
|