D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: [GZ/AG] It's Time... wo 11 jul 2012 - 13:54 | |
| Ik vind het nu echt tijd worden dat ik iets ga ondernemen. Ik heb gewoon teveel en ik ben aan ze gehecht. Sommige heb ik wat voor bedacht andere niet. Maargoed, hier is mijn grote topic vol dingen...
Aangeboden Skypaw ||- RC || Apperentice || Mentor=Longtail || Ik heb bijna niks met deze kater gedaan. Ik wil hem snel weg hebben.. || Als je hem neemt wil ik dat je z'n onderschrift meteen veranderd, want daar staan mijn katjes nog op. ||Gezocht voor mijn katjes Voor Skippy zoek ik wat dingetjes. Onder andere een zus, het liefst een kittypet. Skippy zal een grote hekel aan haar hebben en haar vaak proberen te vermoorden, want hij wil zogenaamt de familie eer redden. Maar eigenlijk is het omdat hij dacht al van haar af te zijn. Zijn ouders zijn al dood dus let daar even op. Ook zoek ik een paar vrienden voor hem. Hij zit trouwens in de Bloodclan.
Voor Tallpoppy heb ik al een verhaallijntje. Ze zal verliefd worden op Ty van de Bloodclan en ze vergeet het feit dat hij slecht is helemaal. Ze is zo verliefd dat ze de regels vergeet en daarom krijgen ze kittens. Als ze merkt dat ze zwanger is gaat ze Ty opzoeken. Maar die word boos en vermoord haar dan bijna. En dat was het einde van hun 'relatie'. Ik zoek nog geen kittens omdat die nog niet geboren zijn. Wel zoek ik een goede vriendin voor Tallpoppy die haar zal gaan steunen. Ze zit in Thunderclan.
Swiftbreath is een toekomstige Thunderclan poes. Ze is dol op kletsen maar ze heeft een groot geheim. Dat is namelijk dat ze omgaan met haar broers/zussen uit andere clans. Hun ouders zijn dood en na een lange tijd hebben ze elkaar terug gevonden. Ze vinden het vreselijk om zo uit elkaar te zijn gedreven en daarom komen ze 's nachts wel eens bij elkaar in de rogue gebieden. Op een dag zal een van de broers of zussen niet op komen dagen. Deze is namelijk op de weg naar de meeting aangevallen door een Bloodclan kat/rogue. Deze kat zal hem in een hol houden en martelen. De broers en zussen gaan op pad en ze vinden hem/haar zwaargewond in het hol. Swiftbreath brengt haar half dode broer/zus mee naar het kamp en smeekt of ze die willen betermaken. De andere broers en zussen zijn achtergebleven om de kat die hen dit heeft aan gedaan te pakken. Oke, ten eerste zoek ik een rogue/bc kat die dit allemaal gaat veroorzaken. Ten tweede zoek ik een stuk of 4 broers en zussen, meld het ook even als je de broer/zus wilt zijn die word ontvoert.
Voor mijn Butterkit zoek ik een pleeg moeder/vader. Ze is een weesje uit Skyclan en ze is erg alleen. Ik heb niet erg veel eisen behalve dat je actief bent. Ook zoek ik een apperentice/kitten die haar beste maatje word. Butterkit word binnenkort ook al apperentice.
Gezocht overig Oke, jullie hebben net gezien dat ik een paar dingen voor een aantal katjes zoek. Ook zoek ik mensen die een topicje willen met een van mijn katjes. Ook mag je altijd aanbieden een verhaallijntje te bedenken.
Invulformulier Als je mee wil doen om mij te helpen stuur dan dit op !! - Code:
-
[b]Naam[/b] [b]Kat waarmee je wil helpen [je eigen][/b] [b]Bestaand/niet bestaand[/b] [b]Welke kat wil je helpen [een van mijn katten][/b] [b]Waar meld je je voor aan[/b] [b]Waarom[/b] [b]Extra[/b]
Aangemelde mensen verhaallijntjes Voor Skippy ~ Aurora met Ijsel || vriendin ~
Voor Tallpoppy ~ ~
Voor Swiftbreath ~ Blossempaw met Brambleberry || Gewone zus ~
Voor Butterkit ~ Honeyfur. met Rosepaw. || Beste maatje ~
Aangemelden voor geef weg accjes Skypaw ~ ~ Ik hoop dat er mensen mee willen doen !!!
MVG Daniëlle
Laatst aangepast door Skippy op vr 13 jul 2012 - 15:02; in totaal 4 keer bewerkt |
|
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ/AG] It's Time... wo 11 jul 2012 - 14:00 | |
| Naam Mijn echte naam D:? Kat waarmee je wil helpen [je eigen] Ijsel Bestaand/niet bestaand Bestaand Welke kat wil je helpen [een van mijn katten] Skippy Waar meld je je voor aan Vriendin (XD het is namelijk een poes) Waarom Ik wil Ijsel ook actief krijgen en dit leek me een juist moment, anders gaat ze misschien naar de accountmarkt Extra X
|
|
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ/AG] It's Time... wo 11 jul 2012 - 14:16 | |
| Oke, ik zet je bij geïnteresseerden, en met naam bedoel ik de kat van het account waar je nu op zit, Aurora dus. |
|
Merell 97
| |
| Onderwerp: Re: [GZ/AG] It's Time... wo 11 jul 2012 - 21:49 | |
| Naam Honeyfur. Kat waarmee je wil helpen [je eigen] Rosepaw. Bestaand/niet bestaand Bestaand Welke kat wil je helpen [een van mijn katten] Butterkit Waar meld je je voor aan Beste maatje;D Waarom Vind ik opzich ook wel stoerig voor Rosepaw ;D Extra x
|
|
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ/AG] It's Time... do 12 jul 2012 - 13:56 | |
| Naam Blossompaw Kat waarmee je wil helpen [je eigen] Brambleberry Bestaand/niet bestaand bestaand Welke kat wil je helpen [een van mijn katten] Swiftbreath Waar meld je je voor aan Zus, maar niet degene die wordt ontvoerd Waarom Ik vind het wel stoer voor Brambleberry om familie te hebben in andere clans :3 Extra Koekjes? D: |
|
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ/AG] It's Time... vr 13 jul 2012 - 14:59 | |
| Ik zet jullie derbij |
|
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ/AG] It's Time... ma 16 jul 2012 - 9:02 | |
| Skypaw is nu weg mensen !!! |
|
| Onderwerp: Re: [GZ/AG] It's Time... | |