| {GZ} verschillende dingen voor mijn accountjes | |
|
Alexandra but call me Alexx 317 Actief
| |
| Onderwerp: {GZ} verschillende dingen voor mijn accountjes di 10 jul 2012 - 19:07 | |
| Ik zoek dus verschillende dingen voor mijn accounts die ik zo actief mogelijk wil hebben. Ik ga ze zo meteen voorstellen en erbij schrijven wat ze nodig hebben. Ik heb katten van ongeveer alle clans behalve van de Bloodclan maar 1 van mijn katten gaat daar later naar overlopen. Maar ja even naar nu. Ik ga nu dus verschillende katten hun info in het kort zetten en erbij zetten wat ik voor ze zoek. Dan ga ik hopen dat jij of andere zich aanmelden om mijn katten zo actief mogelijk te maken.
-Spiritkit- kater
~info~ Spiritkit is een lieve, levendige kitten die graag op avontuur gaat. Hij is best koppig en doet graag stoer. Hij staat altijd voor zijn vrienden klaar en 1 van zijn dromen is op populair te zijn. Ook is Spiritkit een kater die een beetje op zijn uiterlijk let maar niet hele erg. Spiritkit is zo een kitten die denkt dat die elke kat aankan en makkelijk alle Bloodclan katten kan doden. Ook zou hij proberen zich keer op keer te bewijzen. Later zal hij wijzer worden en goed zijn best doen om beter te leren vechten en jagen. Ook zal hij meer op zijn uiterlijk letten en met de meisjes bezig zijn. Hij zit in de Windclan.
~Wat ik voor hem zoek~ -een (pleeg)moeder -(pleeg)vader -een stel vrienden -(pleeg) zusjes, broertjes
-Kestrelpaw- kater
ik had al een paar dingen voor hem maar met de mensen die zijn vrienden of zo spelen heb ik geen contact meer. Die mensen mogen zich echter opnieuw aanmelden.
~Info~ Kestrelpaw is een avontuurlijke apprentice die niet snel boos is. Zodra Kestrelpaw boos is kan hij wel heel erg boos zijn. Kestrelpaw is ene eenzame kat die graag alles zou leren en veel vrienden zou willen hebben. Kestrelpaw is niet zo een kat die populair wil zijn maar hij wil ook niet alleen zijn. Kestrelpaw is ene snelle leerling die bijna altijd lacht. Soms kan hij verdrietig worden maar dat is ook niet snel. Kestrelpaw kan beter met warriors overweg dan met apprentices maar dat probeert hij te veranderen. Hij zit in de Riverclan.
~Wat ik voor hem zoek~ -een paar vrienden -een warrior die hem dingen leert -een paar jonge warriors waar hij vaak mee op uit zal gaan
-Lovelykit- poes
~Info~ Lovelykit is een jonge poes van 6 manen. Al snel zal haar naam in Lovelypaw veranderen. Eerst was Lovelykit nog niet zo verlegen maar dit verandert echter hoe ouder ze word. Lovelykit isn nu best erg verlegen en onzeker. Ze denkt dat niemand haar leuk vind behalve haar zusjes en haar beste vriendin sunkit waar ze hele erg gehecht aan is. Lovelykit zal denken dat zij voor haar clan ene grote mislukkeling is dus zou ze vaak aan zelfmoord denken. Uiteindelijk kunnen haar zusjes/beste vriendin haar overhalen er niet aan te beginnen. Lovelykit zit in de Thunderclan
~Wat ik voor haar zoek~ -nog een paar katten waar ze bevriend mee raakt -een warrior die haar samen met haar vriend(en) aan de goede kanten van het leven probeert te laten denken
-Cloud- kater
~Info~ Cloud is een jonge kitten van 2 manen die zijn ouder kwijt is. Cloud heeft moeite met te overleven en is erg mager. Cloud is echter erg avontuurlijk en zelfstandig. Hij vertrouwt niet snel iemand en soms mist hij zijn ouders. Hij zal niet snel toegeven dat hij hulp nodig heeft. Voor de rest is zijn karakter nog niet uitgewerkt. Hij is ene rogue
~Wat ik voor hem zoek~ -Een (volwassen) kat die hem helpt aan voedsel en zo te komen en die bij hem blijft (pleegmoeder?). -een vriend(in)
-Stormpaw- kater
~info~ Ik heb nog niks met hem gedaan en hij heeft nog geen karakter dit moet zich nog ontwikkelen. Hij zit in de Riverclan.
~Wat ik voor hem zoek~ -een (paar) vriend(en) -een pester
-Moonshine- poes
~info~ Moonshine is een slanke grijze poes die denkt dat liefde alleen maar nep is. Ooit zal ze haar liefde vinden die haar zal proberen te overtuigen dat liefde niet waardeloos is. Ze zal dan ook niet toegeven dat ze iets voor hem voelt. Moonshine kan soms nogal kortaf reageren en soms ook een beetje onaardig. Wat ze totaal niet is. Moonshine is eenzaam maar houd niet zo van de drukte. Soms zou ze een vriendin willen hebben maar ze denkt die dat ze die zal krijgen. Voor de rest zou ze graag kittens hebben.
~Wat ik voor haar zoek~ -een vriendin -misschien een pleegkitten Dit ware de katten die iets zoeken. Ik zou het leuk vinden als je dit lijstje invult als je je kandidaat voor 1 ding wilt stellen.
voor welke kat: met welke kat: wat: motivatie: RPG ervaring: (moet niet) voorbeeld postje:
dat was het lijstje.
kandidaten -Goldenshadow {vriendin van Moonshie} -Goldenshadow{warrior die kestrelpaw dingen leert} - - - - - ?...? Dat was het, hopelijk melden verschillende mensen zich aan om me te helpen mijn accountjes zo actief mogelijk te houden.
groetjes my luckypaw x stormpaw x Lovelypaw x Sharpkit x Fatekit x Locustpaw x Tearpaw x Desertkit
Laatst aangepast door Luckypaw op wo 11 jul 2012 - 22:05; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
| |
| |
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {GZ} verschillende dingen voor mijn accountjes di 10 jul 2012 - 19:49 | |
| voor welke kat: Moonshine met welke kat: Goldenshadow wat: vriendin motivatie: ach, bij dat vorige topic had ik me ook al aangemeld^^ maar door drukte is dat een beetje in de vergetelheid geraakt^^ RPG ervaring: ong anderhalf jaar (moet niet) voorbeeld postje: je kent mijn stijl wel^^
voor welke kat: Krestelpaw met welke kat: goldenshadow wat: warrior die hem dingen leert. motivatie:ach, ze mag nog wel wat actiever. RPG ervaring: anderhalf jaar^^ (moet niet) voorbeeld postje:
klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| |
| |
| |
| |
alexandra 75
| |
| |
| |
77
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} verschillende dingen voor mijn accountjes do 12 jul 2012 - 7:34 | |
| K weet speel al met Cloud je pleegmoeder, maar misschien als je iets zegt voor een ander accje kan ik wel nog iets van je spelen? - R&S:
|
|
| |
| |
| |
| |
260
| |
| |
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} verschillende dingen voor mijn accountjes vr 13 jul 2012 - 11:09 | |
| voor welke kat: Kestrelpaw met welke kat: Firepaw. wat: Vriend(in) motivatie: Ze moet gewoon vrienden hebben xd RPG ervaring: Weet niet, bijna een jaartje denk ik. (moet niet) voorbeeld postje: Misschien komt die later ;3
|
|
| |
197
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} verschillende dingen voor mijn accountjes vr 13 jul 2012 - 16:30 | |
| |
|
| |
alexandra 10
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} verschillende dingen voor mijn accountjes vr 13 jul 2012 - 16:36 | |
| eehm ik heb geen account die kristerpaw noemt bedoel je kestrelpaw? |
|
| |
197
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} verschillende dingen voor mijn accountjes vr 13 jul 2012 - 16:38 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} verschillende dingen voor mijn accountjes | |
| |
|
| |
|