{Aangeboden} Een hele boel accounts

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Swanpaw
Member
{Aangeboden} Een hele boel accounts DPKsfdL
Her
395
Actief

CAT'S PROFILE
Swanpaw
BerichtOnderwerp: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitimema 9 jul 2012 - 22:01

Ik ben eigenlijk niet meer heel actief, ik heb veel inspiratie verloren en het vuur van veel accounts is uitgedoofd.
Dus ik zoek nieuwe baasjes voor hen, geen enkele is om te delen. Maar alsjeblieft, neem ze over, want ik zou me schamen als ze lagen te verrotten en sommigen liggen me nogal nou.
Dus neem ze en zorg goed voor deze pluisballen;;

Hier zijn ze;;

Primrose;;
Sorry Quinty D;. Primrose is een schuchter poesje. Ze is 26 manen maar heeft het postuur van een leerling en is niet sterk. Ze is een meelevend poesje en probeert altijd erg vriendelijk te zijn. Toch is Primrose snel bang van katten die ze niet kent en probeert ze zo veel mogelijk uit de buurt van het woud te blijven. Ze houdt van mooie dingen zoals de bloemen in de tuin van haar baasjes en vind haar baasjes ook erg lieve mensen. Ze is wel aan één oog blind en heeft één grote angst: dat haar grote boze wolf broer Saxon terug om haar af te maken. Quinty beslist mee!

Chi;;
Ik had een idee voor Chi maar dat is niet door kunnen gaan. Eigenlijk mag je alles aan haar veranderen behalve haar naam en setje.

Weggegeven aan Spottedleaf

Diamond;;

Diamond is een moeilijk geval, hij heeft een zware jeugd gehad. Zijn vader heeft eerst zijn moeder in de steek gelaten. Diamond is als jonnge kit bij haar opgegroeid en heeft een redelijk gedoe tijd gehad tot zijn vijfde maan. Op die dag was hij getuige van hoe zijn vader zijn moeder op brutale wijze dode. Daarna is Diamond gevlucht naar de stad gevlucht waar de kater is opgevangen door Song, een vriendelijke kater. Song heeft hem leren jagen en vechten. Hij was de vader die de jongeling nooit had gehad en ze hadden het heerlijk. Ook leerde Song hem hoe hij poezen moest verleiden. Toen ze ongeveer vijf manen samen leefden stelde Diamond zjn eerste vriendinnetje voor maar Song vertrouwde haar niet
helemaal. Later heeft de poes Song vermoord en vluchtte Diamond weer. Nu heeft Diamond zich aangesloten bij de Bloodclan. Hij is erg bezig met zijn schoonheid en een ware verleider. Diamond is een charmante kater in het bijzijn van poezen en erg speels. Toch kan hij op andere momenten nogal psychotisch zijn. Op dit moment is hij Silverpaw aan het
vermoorden (het topic staat nog open) en is kwaad omdat Icy zijn knappe uiterlijk heeft vernield door hem recht in zijn gezicht een litteken te "geven".

Weggegeven aan Goldtail

Glacierpaw;;
Sorry Zsa-Zsa en Gaby D: . Glacierpaw (hij is net apprentice geworden) is erg nieuwsgierig en speels. Hij is een lieve, vriendelijke kater die nooit iemand zou kwaad doen met opzet, zonder een goede reden. Hij is erg ijverig en probeert steeds bij te leren over jagen en vechten. Deze jongen is een goede apprentice en loyaal aan de clan. Er is één ding dat hem erg in de war brengt: hij heeft geen vader. Of dat is toch wat hij denkt, aangezien Moonstripe een TC clankat is en hij deze kater misschien nooit zal ontmoeten. Glacierpaws ouders beslissen mee!

Emberlake;;
Ten eerste, ik heb heel veel werk en tijd gestoken en haar geschiedenis en karakter, dus ik wil dat ze ook écht actief blijft. Maar goed, laten we beginnen met haar karakter. Ze weet heel goed hoe ze katten moet manipuleren. Met kent de pijnpunten van bepaalde katten en weet hoe ze moet vleien en bedreigen. Ze is slim en razendsnel. Maar eigenlijk is deze poes een sadiste van formaat. Emberlake was een beetje een impuls account, aangezien ik de naam heel awesome vond. Ik heb haar gebaseerd op Azula van ATLA (Zij is awesome :3 ) en hun karakters lopen ongeveer gelijk.

Runelight;;
Deze kater is gespierd, een goede jager, sterke vechter en wil tot het uiterste gaan voor zijn clan. Alles loopt gesmeerd denkt je, nou dat is niet echt zo. Runelight was vroeger een kater met een gelukkig gezin en het leven lachte hem toe. Maar langzaam aan begon iedereen ond hem te verdwijnen. Zijn moeder en vader, zijn kittens, de liefde van zijn leven, zijn siblings en mentor, eigenlijk iedereen van wie hij hield, stierf. Nu is hij een gebroken kater die enkel nog voor de clan leeft. Hij is een workaholic, hij jaagt, patrouilleert en doet andere werkjes voor de clan, de hele tijd door, omdat het zijn enige doel nog is.

Weggegeven aan Luka

Er volgen waarschijnlijk nog andere katten, ik wacht nog op toestemming nodig van ouders, partners en vorige eigenaars van de accounts. Er zijn geen duidelijke eisen of picieheids waarden. Zorg gewoon goed voor hen en wees actief. (:

~Herbert|Swanpaw|Tinderpaw

Stamps!:

Swanpaw ;; Glacierpaw

{Aangeboden} Een hele boel accounts Swanpaw

Laatst aangepast door Swanpaw op wo 1 aug 2012 - 17:04; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderpaw.
Member
Herbert
439

CAT'S PROFILE
Tinderpaw.
BerichtOnderwerp: Re: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitimevr 13 jul 2012 - 11:52

*Whoos*
Even het topic terug naar boven bumpen.
en ik bijt niet hoor xD
Even ter info;
Runelight en Emberlake staan er bij.
*hoera*
En Nightrise is weg omdat ze straks vermoord zal worden. n_n

{Aangeboden} Een hele boel accounts Sig25

{Aangeboden} Een hele boel accounts Herstamp1  {Aangeboden} Een hele boel accounts Herstamp2
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitimevr 13 jul 2012 - 11:56

Wat mij betreft hoef ik niet mee te beslissen met Runelight, ik vertrouw erop dat je een goede eigenaar voor hem kiest Wink

{Aangeboden} Een hele boel accounts NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Tinderpaw.
Member
Herbert
439

CAT'S PROFILE
Tinderpaw.
BerichtOnderwerp: Re: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitimevr 13 jul 2012 - 11:59

Oke, dan haal ik het uit de tekst (;

{Aangeboden} Een hele boel accounts Sig25

{Aangeboden} Een hele boel accounts Herstamp1  {Aangeboden} Een hele boel accounts Herstamp2
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitimema 16 jul 2012 - 14:04

Miep, echt niemand? Ik ben niet gevaarlijk hoor. (;
Ze moeten weg mensen.

{Aangeboden} Een hele boel accounts 6icvux
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitimema 30 jul 2012 - 11:01

*Bumperdiebump*
Echt niemand? Het zijn leuke accounts hoor. (:
En ik bijt niet. (;

Goldtail
Member
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitimema 30 jul 2012 - 13:40

In welke clan zit Diamond ? c:

{Aangeboden} Een hele boel accounts 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Icy
Member
{Aangeboden} Een hele boel accounts Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitimema 30 jul 2012 - 15:20

Goldtail schreef:
In welke clan zit Diamond ? c:
*Hurr komt hier even aanzetten xD* Nu heeft Diamond zich aangesloten bij de Bloodclan. <= Dat staat in de tekst Wink En als je opgezocht had dan wist je het ook wel xD

---
Her mag ik aub meebeslissen over wie Diamond krijgt? c: Aangezien die twee ruzie hebben met elkaar en we daar maybe nog wel iets mee kunnen doen >:3

{Aangeboden} Een hele boel accounts Vhsq4z
Goldtail
Member
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitimema 30 jul 2012 - 22:33

Owh :O Ik zag die tekstjes niet ik reageerde via mob, ik denk dat het aan de size ligt ? c: Naja, ik doe een bod op Diamond [Ik ben Iro ;o]

{Aangeboden} Een hele boel accounts 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitimewo 1 aug 2012 - 12:21

Even dit:
ik wil dat je zijn verleidende, speelse, flirt karakter in stand houd evenals zijn haat tegen over Icy. (;
Maar als Laura het oke vind is dat kater helemaal de jouwe n_n

Icy
Member
{Aangeboden} Een hele boel accounts Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitimewo 1 aug 2012 - 13:25

Oke agreed c:

{Aangeboden} Een hele boel accounts Vhsq4z
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitimewo 1 aug 2012 - 14:52

Ik stuur zijn ww door naar Goldtail.

Diamond
Member
Passievrucht x'3
393

CAT'S PROFILE
Diamond
BerichtOnderwerp: Re: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitimewo 1 aug 2012 - 16:44

Whoop ~ Ty, i'm in love <3_<3

{Aangeboden} Een hele boel accounts Diamonds1
Luka
Member
Barrel. Take that Pewdie >=3
17

CAT'S PROFILE
Luka
BerichtOnderwerp: Re: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitimewo 1 aug 2012 - 16:50

Mweuh, ik lief Runelight zo, en ben het nu wel gewend gebroken katers te spelen.. //Lionclaw.
Ik doe een bod op Rune, in de hoop mijn inspiratie weer op te laten bloeien <'3
Voor voorbeeld posts => Chikita, Otterpaw & Lionclaw.

{Aangeboden} Een hele boel accounts Luka2r
x // I'll keep on fighting against god, in such a dirty, cruel place. My heart is full of scars, and i devoted everything. x
{Aangeboden} Een hele boel accounts 049f064d9f1da51b2464ba9af9a749d3-d2s66jg{Aangeboden} Een hele boel accounts Luka_megurine_stamp_01_by_precious_jewel-d2yqsdo{Aangeboden} Een hele boel accounts Megurine_luka_stamp_by_loverholic69
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitimewo 1 aug 2012 - 16:58

He's yours ^-^
Ik weet dat je hem goed zult spelen (;

Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitimewo 1 aug 2012 - 17:02

Zijn er verder al toekomstplannen voor Glacierpaw? En mag je de warriornaam zelf bedenken of...?

{Aangeboden} Een hele boel accounts 32znv9f
{Aangeboden} Een hele boel accounts 34xhx6s
Swanpaw
Member
Her
395
Actief

CAT'S PROFILE
Swanpaw
BerichtOnderwerp: Re: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitimewo 1 aug 2012 - 17:06

Glacierpaw zal nadat hij heeft ontdekt wie zijn vader echt is (dit kan nog even duren) hem proberen op te zoeken (dit lukt niet) en wanhopig doen.
Zijn Warriorname wordt Glacierfall. (:

Stamps!:

Swanpaw ;; Glacierpaw

{Aangeboden} Een hele boel accounts Swanpaw

Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitimewo 1 aug 2012 - 17:41

Oke ik heb interesse in Glacierpaw ^.^

{Aangeboden} Een hele boel accounts 32znv9f
{Aangeboden} Een hele boel accounts 34xhx6s
Runelight
Member
Horo, the wise wolf. C:
193

CAT'S PROFILE
Runelight
BerichtOnderwerp: Re: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitimewo 1 aug 2012 - 18:06

//Late
Bedankt, Her! <3
Ik zal proberen deze schat actief te houden! <3

voice x meet me x theme
{Aangeboden} Een hele boel accounts Runelightsig
When some things disappear,
and some people die
the darkest part of a cat will appear
[/size]  
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitimewo 1 aug 2012 - 19:53

@Blossompaw,
Als Zsa Zsa hiermee akkoord is hij van jouw aangezien ik Gaby niet weet te contacteren en ze niet vaak meer online komt :C
Maar Zsa Zsa het dus goed vind, is Glacierpaw yours.

@Juul,
Graag gedaan ^^

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Aangeboden} Een hele boel accounts   {Aangeboden} Een hele boel accounts Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: