|
|
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 15:54 | |
| - Mapleleaf schreef:
- Chidinges: Waar word je gek van? :3
Van jou, je post om de second >.< |
|
| |
The Queen of Kings. 186
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 15:54 | |
| - Mimi schreef:
- Mottledpelt schreef:
- Silver danst echt geweldig xD
Haha echt he x'D
whoo miniboss forest Temple
daar was ik ook net xD -ja weer overnieuw begonnen bad me- Ik moet eens kijken waar ik ben met TP :/ Maar dan moet ik mijn beeldscherm verzetten en kan ik niet meer verder kijken D: "What's wrong with you!?" "I'm broken!" |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 15:55 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Mapleleaf schreef:
Van jou, je post om de second >.< HAHA! Dan moet je eens de posten tussen mij en Burnedpaw zien. Letterlijk doen we er 5 minuten over om en na bij om een post te schrijven c: Ik ben vlug hoor, vooral als ik erg veel plezier in een topic heb. *Fluit onschuldig* ♪ Sandpaper kisses, papercut bliss. Don't know what this is, but it all leads to this: You're gonna leave her. You have deceived her. ♫
|
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 15:56 | |
| - Mapleleaf schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Mapleleaf schreef:
Van jou, je post om de second >.< HAHA! Dan moet je eens de posten tussen mij en Burnedpaw zien. Letterlijk doen we er 5 minuten over om en na bij om een post te schrijven c: Ik ben vlug hoor, vooral als ik erg veel plezier in een topic heb. *Fluit onschuldig* Mijn inspi word er gewoon uit gezogen xD |
|
| |
Michelle 296 Actief I am made of LoVe
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 15:56 | |
| @Maxime, I can help? Btw Who you back x'D I remember you on FL (A) @Doctor, Haha YOU SHALL PLAY THE EPICNESS >3
Dan maak ik zo denk Delaney aan. En ik ben heel lui, waar zal ik huiltopic openen als da al moet?
ja ik ben lui genoeg om niet 2 seconden te kijken
I'm so.. horrible |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
The Queen of Kings. 186
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 15:58 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Mapleleaf schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Mapleleaf schreef:
Van jou, je post om de second >.< HAHA! Dan moet je eens de posten tussen mij en Burnedpaw zien. Letterlijk doen we er 5 minuten over om en na bij om een post te schrijven c: Ik ben vlug hoor, vooral als ik erg veel plezier in een topic heb. *Fluit onschuldig* Mijn inspi word er gewoon uit gezogen xD *Vloekt* Dus daarom zeg je telkens 'flutje' ;A; Doe toch rustig? Ik open wel een topic met iemand anders of ik spring op Winter en ga daar wel heel snel posten x'D Dan heb jij alle tijd. + Ik was de hele dag niet online tot vandaag, dus ik heb al uitgesteld met posten *grom* >3 ♪ Sandpaper kisses, papercut bliss. Don't know what this is, but it all leads to this: You're gonna leave her. You have deceived her. ♫
|
|
| |
338
| |
| ik heb heel even een vraagje Ik wou de gene die mij wou helpen met mijn forum een pm sturen maar wie wou me ook weer helpen, oh en mimi wil je heel even hetzelfde bericht nog eens herhalen maar dan in het nederlands alsjeblieft? ik kan namelijk geen engels sorry
|
|
| |
Ambertjuuuuh 46
| |
| Niemand wil mijn accounts nog hebben XD |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 15:59 | |
| Okee.. Nu moet ik echt gaan, ik ga jullie allemaal echt missen <'3 Doeegg xx |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 15:59 | |
| - Mapleleaf schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Mapleleaf schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Mapleleaf schreef:
Van jou, je post om de second >.< HAHA! Dan moet je eens de posten tussen mij en Burnedpaw zien. Letterlijk doen we er 5 minuten over om en na bij om een post te schrijven c: Ik ben vlug hoor, vooral als ik erg veel plezier in een topic heb. *Fluit onschuldig* Mijn inspi word er gewoon uit gezogen xD *Vloekt* Dus daarom zeg je telkens 'flutje' ;A; Doe toch rustig? Ik open wel een topic met iemand anders of ik spring op Winter en ga daar wel heel snel posten x'D Dan heb jij alle tijd. + Ik was de hele dag niet online tot vandaag, dus ik heb al uitgesteld met posten *grom* >3 Nee, ik kan ook snel posten maar het liedje i believe i can fly houd dat tegen xDDD |
|
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 16:04 | |
| - Mottledpelt schreef:
- @Miem; Voor Oblivious zijn geen huil topics :}
Wij zoeken jou op, of je kan je melden bij een gathering topic :3 Hehe dan zoeken jullie Del maar lekker op want Del is sexyness x'D nou ja ik moet me over mijn luiheid heen zetten. |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 16:10 | |
| - Mapleleaf schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Mapleleaf schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Mapleleaf schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Mapleleaf schreef:
Van jou, je post om de second >.< HAHA! Dan moet je eens de posten tussen mij en Burnedpaw zien. Letterlijk doen we er 5 minuten over om en na bij om een post te schrijven c: Ik ben vlug hoor, vooral als ik erg veel plezier in een topic heb. *Fluit onschuldig* Mijn inspi word er gewoon uit gezogen xD *Vloekt* Dus daarom zeg je telkens 'flutje' ;A; Doe toch rustig? Ik open wel een topic met iemand anders of ik spring op Winter en ga daar wel heel snel posten x'D Dan heb jij alle tijd. + Ik was de hele dag niet online tot vandaag, dus ik heb al uitgesteld met posten *grom* >3 Nee, ik kan ook snej posten maar het liedje i believe i can fly houd dat tegen xDDD Foei liedje! Don't suck Chidinges haar inspiratie weg ;A; xD, ik denk dat ik m'n bijnaam in chidinges ga veranderen .-. Ik zal nu reageren, inspi boem is er!! |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 16:12 | |
| - Mousefur schreef:
- Mimi..
Je had jezelf gemeld met het uitroepteken-geval.. xD