|
|
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 17:32 | |
| - Amberkit schreef:
- Hoi iedereen =3
Heyz Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 17:39 | |
| Smoketear is sweetbadass Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Chihua&Cees |Momenteel online Cees| <3 45
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 17:40 | |
| Yay, ben alleen thuis
There's a mystery in the world under my paws, When i have the courage, i spread my wings and fly away! |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 17:52 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 17:53 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Le sigh~
Wat is er? |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 17:56 | |
| @Shrewleap Wil je reageren bij het topic van Hawkscream en Petalpaw? (Sorry dat ik er zo over door blijf zeuren. Als je het vervelend vindt zal ik wel ophouden) And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 17:58 | |
| - Crowkit schreef:
- @Shrewleap
Wil je reageren bij het topic van Hawkscream en Petalpaw? (Sorry dat ik er zo over door blijf zeuren. Als je het vervelend vindt zal ik wel ophouden) Ik zal woensdag of donderdag posten, dit geldt voor al mijn accounts. |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 17:59 | |
| - Shrewleap schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Le sigh~
Wat is er? Ik verveel me dood, en de postsheet die ik aan het maken ben voor soft hier, werkt langs geen kanten. Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Le Danii 82
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 18:00 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 18:00 | |
| - Softcream schreef:
- Shrewleap schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Le sigh~
Wat is er? Ik verveel me dood, en de postsheet die ik aan het maken ben voor soft hier, werkt langs geen kanten. Je kan anders ook alvast plaatjes zoeken voor de site? |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 18:01 | |
| - Shrewleap schreef:
- Crowkit schreef:
- @Shrewleap
Wil je reageren bij het topic van Hawkscream en Petalpaw? (Sorry dat ik er zo over door blijf zeuren. Als je het vervelend vindt zal ik wel ophouden) Ik zal woensdag of donderdag posten, dit geldt voor al mijn accounts. Oké, bedankt And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 18:02 | |
| - Shrewleap schreef:
- Softcream schreef:
- Shrewleap schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Le sigh~
Wat is er? Ik verveel me dood, en de postsheet die ik aan het maken ben voor soft hier, werkt langs geen kanten. Je kan anders ook alvast plaatjes zoeken voor de site? Ok, zal ik doen. Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 18:03 | |
| @Floriske;; Wil jij met Crow een topicje met Silverkit? |
|
| |
The Queen of Kings. 186
| |
| |
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 18:19 | |
| - Shrewleap schreef:
- @Floriske;; Wil jij met Crow een topicje met Silverkit?
Ik heb ge-pm'd And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 18:22 | |
| damm verveel me.. heb nu geen setjes, kaders en sheets meer te maken... klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| |
| |
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 18:24 | |
| - Mapleleaf schreef:
- Softcream schreef:
- Shrewleap schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Le sigh~
Wat is er? Ik verveel me dood, en de postsheet die ik aan het maken ben voor soft hier, werkt langs geen kanten. Da's stom ;A; Le sigh again, dan maar geen postsheet voor Softie, ik reageer dadelijk c: Moet ik al een nieuw topic plaatsen bij de vierboom? there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time |
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 18:26 | |
| bored hieer....
op het punt na dat ik aan het tekenen ben ;D
join.me/400-447-846 to watch ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |