|
|
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 16:10 | |
| @Soof; *pokepokepoke* Straks ga ik naar de bieb, dan zal er wat vordering komen voor research enzo -je weet wel waarover ik het heb x'3 - |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 16:10 | |
| - Shrewleap schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Shrewleap schreef:
- Nog even en dan moet ik me zorgen gaan maken over een Lay-out x'D
*puppyeyes* You didn't forget me right? Soft, is goed ^^' Of course not, maar nu ik lettertypes kan downloaden gaat het wat makkelijker worden. Regels en mijn groepje zijn al af. Frostclaw gaat ook groep aan maken en de rest zie ik dan wel. Owkeej c: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 16:11 | |
| - Softkit schreef:
- Shrewleap schreef:
- Es;; Ik maak donderdag topicje aan voor Sand en Pecan
EDIT;; 700ste bericht!! Yay :` D Ze heeft zelfs al een kadertje speciaal daarvoor <3
En gefeliciteert met je 700ste bericht Pecan nog niet *kijkt naar Linn*Maar ga er alvast aan beginnen. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Chihua&Cees |Momenteel online Cees| <3 45
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 16:12 | |
| Mijn spottedleaf's berichten schieten omhoog dus kom ik ff niet meer op dat acc xD There's a mystery in the world under my paws, When i have the courage, i spread my wings and fly away! |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 16:13 | |
| Soof, ik weet nog steeds niet waar dat forum waar jij me over ge pbt hembt over gaat... *is nieuwsgierig en een beetje ongeduldig*
Ik was een Mon Chou taart aan het maken, maar er was iets mis met de slagroom... |
|
| |
Elfje 126 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 16:14 | |
| - Amberkit schreef:
- Mijn spottedleaf's berichten schieten omhoog dus kom ik ff niet meer op dat acc xD
XD - Shrewleap schreef:
- Softkit schreef:
- Shrewleap schreef:
- Es;; Ik maak donderdag topicje aan voor Sand en Pecan
EDIT;; 700ste bericht!! Yay :` D Ze heeft zelfs al een kadertje speciaal daarvoor <3
En gefeliciteert met je 700ste bericht Pecan nog niet *kijkt naar Linn* Maar ga er alvast aan beginnen. Okiedo lol |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 16:14 | |
| - Whispersong schreef:
- Soof, ik weet nog steeds niet waar dat forum waar jij me over ge pbt hembt over gaat... *is nieuwsgierig en een beetje ongeduldig*
Ik was een Mon Chou taart aan het maken, maar er was iets mis met de slagroom... Ik moet jou PM nog beantwoorden x'D @Linn;; En sheets? |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 16:15 | |
| - Amberkit schreef:
- Mijn spottedleaf's berichten schieten omhoog dus kom ik ff niet meer op dat acc xD
In welke clan komt Amber? (Als het TC is heb ik al een maatje voor d'r klaar liggen xD Marblekit) Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 16:15 | |
| Ok ik ben té verslaafd aan dit acc, grr, iedereen afblijven.
|
|
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 16:17 | |
| @Lianne zo direct ^^' @Nath ik moet het nog eens bespreken met cees c: There's a mystery in the world under my paws, When i have the courage, i spread my wings and fly away! |
|
| |
The Queen of Kings. 186
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 16:22 | |
| - Mottledpelt schreef:
- Miauw :3
Mottled heeft een setje <3 oe,oe mooi <3 Ben jij ook Q of Linn? |
|
| |
The Queen of Kings. 186
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 16:23 | |
| - Amberkit schreef:
- Mottledpelt schreef:
Mottled heeft een setje <3 oe,oe mooi <3 Ben jij ook Q of Linn? Ik ben mezelf. Ik ben de Queen of Kings. Maar de meeste kennen mij eerder als een Prinses *wbw* "What's wrong with you!?" "I'm broken!" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 16:23 | |
| - Mottledpelt schreef:
- Amberkit schreef:
- Mottledpelt schreef:
Mottled heeft een setje <3 oe,oe mooi <3 Ben jij ook Q of Linn? Ik ben mezelf. Ik ben de Queen of Kings. Maar de meeste kennen mij eerder als een Prinses *wbw* Jij bent Q! hehe, zag het in de aanmeld topic 8) *stare* |
|
| |
The Queen of Kings. 186
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 16:29 | |
| .-.
*slaps herself* There's a mystery in the world under my paws, When i have the courage, i spread my wings and fly away! |
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 16:33 | |
| Ghehe, net Jasmijn/Jasmine Thee gedronken, ik voel me net Iroh uit ATLA :3 Life's not fair, if they look at the outside.Credits to Darkfire |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 16:36 | |
| - Wishkit schreef:
- Ghehe, net Jasmijn/Jasmine Thee gedronken, ik voel me net Iroh uit ATLA :3
>D Nu heb ik ook zin in thee .. D: ♪ Sandpaper kisses, papercut bliss. Don't know what this is, but it all leads to this: You're gonna leave her. You have deceived her. ♫
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|