|
|
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 12:27 | |
| - Amedeous schreef:
- Hmm, ik ga internet nu echt haten, hij is zo sloom! *Wilt computer keihard slaan*
Welcome in the club! .-. |
|
| |
Noem mij maar Koning Katero :P 70
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 12:29 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Amedeous schreef:
- Hmm, ik ga internet nu echt haten, hij is zo sloom! *Wilt computer keihard slaan*
Welcome in the club! .-. Thnks! Ik zal zekerweten voor eeuwig lid blijven. Thats me: - Spoiler:
- Spoiler:
|
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
165
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 12:33 | |
| ^^ ik wil er één ze zyn soow cute |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
165
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 12:35 | |
| Goedemorgen Linn ^^' & lekker geslapen? |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 12:38 | |
| - Amedeous schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Amedeous schreef:
Welcome in the club! .-. Thnks! Ik zal zekerweten voor eeuwig lid blijven. Ik benoem je tot mijn deputy 8) |
|
| |
Noem mij maar Koning Katero :P 70
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 12:39 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Amedeous schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Amedeous schreef:
Welcome in the club! .-. Thnks! Ik zal zekerweten voor eeuwig lid blijven. Ik benoem je tot mijn deputy 8) O, yes! Ik ben de internethaatclub deputy Thats me: - Spoiler:
- Spoiler:
|
|
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 12:40 | |
| - Amedeous schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Amedeous schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Amedeous schreef:
Welcome in the club! .-. Thnks! Ik zal zekerweten voor eeuwig lid blijven. Ik benoem je tot mijn deputy 8) O, yes! Ik ben de internethaatclub deputy Nu dacht ik dat je internaat schreef xD |
|
| |
165
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 12:41 | |
| x'D heb ik ook een keer gehad hoorde ik de hele tijd een deur dichtklappen. Hele nacht wakker gelegen en toen ik 's ochtends wakker werdt bleek het dat het gewoon de badkamer deur was omdat het raam een beetje open stond en het di enacht hard gewaaid had x3. |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 12:41 | |
| - Summerkit schreef:
- Iemand een Adoptable? (by Adopts La Lyra?)
Het is niet de bedoeling van Myadopts dat je de plaatjes zomaar van internet haalt, tenminste, dat zeggen de makers van Myadopts of een of ander dergelijk persoontje |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 12:42 | |
| Ik dacht ooit eens dat er een wolf in ons huis was omdat ik iets beneden de hele tijd hoorde, zo iets dat tegen de deur stompte. Ik ben uitndelijk toch naar beneden gegaan en het bleek dat m'n kat een vogel aan het villen was tegen de deur .-. |
|
| |
Danii ~ 284
| |
| |
| |
Linneh & Selma ♥ 69
| |
| |
| |
165
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 12:45 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Ik dacht ooit eens dat er een wolf in ons huis was omdat ik iets beneden de hele tijd hoorde, zo iets dat tegen de deur stompte. Ik ben uitndelijk toch naar beneden gegaan en het bleek dat m'n kat een vogel aan het villen was tegen de deur .-.
x3 , was er pas op het nieuws gekomen dat de wolf naar Nederland kwam? [ Misschien ook naar België xD aangezien dat dicht bij is ] |
|
| |
Linneh & Selma ♥ 69
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 12:47 | |
| - Cedarkit schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Ik dacht ooit eens dat er een wolf in ons huis was omdat ik iets beneden de hele tijd hoorde, zo iets dat tegen de deur stompte. Ik ben uitndelijk toch naar beneden gegaan en het bleek dat m'n kat een vogel aan het villen was tegen de deur .-.
x3 , was er pas op het nieuws gekomen dat de wolf naar Nederland kwam? [ Misschien ook naar België xD aangezien dat dicht bij is ] Neej het lag niet daar aan , mijn moeder had diezelde dag nog een husky (of wolf?) gespot, ie was in onze tuin, 't was middernacht dat ik mn moeder daarvoor wakker maakte want ik moest naar het toilet xD Ze is gwn blijven liggen x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|