|
|
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jul 2012 - 23:54 | |
| - Moonstripe schreef:
- Lostpath schreef:
- Thunderclan xD
Kan ze het leven van Lostpath onmogelijk maken door 'm te pesten/irriteren met het feit dat 'ie gay is xD Over een paar topics. Komt. Niemand. Aan. Mijn. Lostpath. Dan. >D Over een paar topics ja... Dan moet ik eerst maar eens gaan posten. //gaatIantoinspiratieopdoen "I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
|
|
| |
Herp 140
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jul 2012 - 23:54 | |
| Spotlight staat bij Queens :'3 |
|
| |
ELLIOT 90
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jul 2012 - 23:55 | |
| @ Ly geval, *is she from China c: |
|
| |
Herp 140
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jul 2012 - 23:57 | |
| - Lustrum schreef:
- @ Ly geval, *is she from China c:
Nee, dat is een bijnaam, die heeft mijn vroegere BFF mij gegeven. (Toevallig komt zij uit China, daar denk ik nu pas bij na xD) Nu zijn we alleen vrienden. IK HEB ZIN IN EEN TOPIC DIE IK DUS NIET WIL MAKEN |
|
| |
» Quinty «3 « 169
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jul 2012 - 23:59 | |
| x'D ik heb stiekem myn kitten gepikt en nu licht ze heerlijk op mijn kussen te slapen ^.^ |
|
| |
ELLIOT 90
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 0:00 | |
| No I mean. Bij je Name: staat, come she from China? En het is normaal dacht ik, *is she from China? c: |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 0:01 | |
| - Lustrum schreef:
- No I mean. Bij je Name: staat, come she from China? En het is normaal dacht ik, *is she from China? c:
Of "Does she come from China" Dat kan ook nog :3 Ik ga posten met Lost *stare* "I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
|
|
| |
Linneh & Selma ♥ 69
| |
| |
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 0:03 | |
| Nou dat is het niet, het is dat mijn gif 5,5MB is ahhahaa x'3 Nu probeer ik wanhopig alle sites :') |
|
| |
Linneh & Selma ♥ 69
| |
| |
| |
» Quinty «3 « 169
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 0:06 | |
| x'] ik heb geen idee of dat mag. Tenminste ik dacht dat het het zelfde plaatje was. Trouwens , ik zag dat Rainbowpaw en Dotpaw hetzelfde plaatje hebben ^^' |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 0:10 | |
| Whoopwhoop, ik wil echt een topicje met Russie xD |
|
| |
» Quinty «3 « 169
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 0:10 | |
| Oh vandaar x'] , ik vond het al zo vaag |
|
| |
Linneh & Selma ♥ 69
| |
| |
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
» Quinty «3 « 169
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 0:14 | |
| Ouch , heb ik ook weleens dat zeer irritant D=. |
|
| |
Cesanne 320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 0:29 | |
| Ik ook, alleen had ik toen tientallen foto's geüpload, mocht ik ze allemaal weer overnieuw uploaden ._. |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 0:36 | |
| - |Russetpaw schreef:
- @Spotted; Haha, just wait you. Russet zal Apple overtreffen xD
-- Het word Riverclan, aangezien Thunderclan dicht is voor Appre ntices, ik al genoeg accounts in Windclan heb, en ik en selma riverclan leuk vonden c: SO RIVERCLAN HERE WE COME! XD ya can try. But it will never work ._. Serieus xD |
|
| |
Cesanne 320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2012 - 0:38 | |
| - Spottedleaf schreef:
- |Russetpaw schreef:
- @Spotted; Haha, just wait you. Russet zal Apple overtreffen xD
-- Het word Riverclan, aangezien Thunderclan dicht is voor Appre ntices, ik al genoeg accounts in Windclan heb, en ik en selma riverclan leuk vonden c: SO RIVERCLAN HERE WE COME! XD ya can try. But it will never work ._. Serieus xD Je zal in ieder geval de medicin cats moeten beledigen en je deputy eerst gaan fangirlen om haar daarna uit te lachen :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|