(Open) But you see, it's not me...

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Burnedpaw
Member
(Open) But you see, it's not me... DPKsfdL
Dani
296

CAT'S PROFILE
Burnedpaw
BerichtOnderwerp: (Open) But you see, it's not me...   (Open) But you see, it's not me... Icon_minitimema 9 jul 2012 - 10:04

Another head hangs lowly,
Child is slowly taken.
And the violence caused such silence,
Who are we mistaken?

Bladeren ruisten zachtjes toen een klein en slank figuur de apprentice den binnen stapte. Haar oren had ze behoedzaam iets naar voren gedraaid, zodat ze elk geluid mogelijk kon opvangen. Het was echter doodstil in de den, was er niemand? Ze was dan ook niet meteen na de ceremonie naar haar den gegaan... Ze stapte voorzichtig naar binnen en keek nerveus rond. Waren er nog nesten over? Kon ze nog ergens een slaapplek voor zichzelf klaar maken? Ze kon sowieso niet zo heel erg goed zien waar ze liep en ze haatte het. Op haar gehoor berusten kon ze hier niet, alsof de lege nesten geluid zouden maken. Dan zou ze moeten berusten op de tast van haar snorharen en haar neus... Ze ademde eventjes diep in en liet de geuren over zich heen stromen. Zoveel katten liepen in deze den altijd en zoveel katten sliepen hier ook meestal. Voorzichtig liep ze een rondje door de den heen, op geen enkel nest stappende. Maar alsnog kon ze geen lege vinden. Keek ze eroverheen? Misschien was ze wel gewoon nutteloos sinds haar brandwonden? Meerderen hadden het al geïmpliceerd. Bitter vertrok ze haar gezicht eventjes iets, maar bleef koppig door zoeken.

But you see, it's not me, it's not my family.
In your head, in your head they are fighting,
With their tanks and their bombs,
And their bombs and their guns.
In your head, in your head, they are crying...

Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutpaw,
StarClan
(Open) But you see, it's not me... DPKsfdL
29

CAT'S PROFILE
Chestnutpaw,
BerichtOnderwerp: Re: (Open) But you see, it's not me...   (Open) But you see, it's not me... Icon_minitimedi 10 jul 2012 - 13:03

Met de goede kant van haar gezicht keek ze naar het territorium. Haar ziel vertelde haar dat ze nooit warrior ging worden. Maar Duststar dacht daar blijkbaar anders over. Hij had d'r de mentor gegeven genaamd Pinkbee...Die arme schat zal Chestnutpaw nooit tegoed kunnen trainen tot warrior. Wat had de clan nou aan een half blinde krijger die amper kon vechten? Ze was niks, niks kon ze goed, en ze had niks wat de clan zou kunnen helpen. Niks, ze was simpelweg niets.. Haar keel kon de zucht niet onderscheppen toen ze naar de poes Burnedpaw keek. Zij had ook iets meegemaakt, integendeel van Chestnutpaw, Chestnutpaw was hier mee geboren. Een traan rolde van het blinde oog die een wazige glans had en een grijze kleur had. Misschien kon ze beter sterven, wat was ze waard?! Ze stond op, en strekte even haar ledematen uit en draafde dan naar de apprentice den. Omdat ze door d'r blinde oog niet had gezien dat Burnedpaw ook in de den stond, liep ze regelrecht tegen de poes. Geschrokken tuurde ze naar de zwarte poes. Burnedpaw kon haar slechte oog niet zien, waarschijnlijk ging ze haar uitlachen, of verwijten dat ze niks waard was..

[sorry kort D: inkom post]
Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Skyclan History-
Ga naar: