|
|
2
| |
| Onderwerp: Re: { SHOP } Geval ~ di 10 jul 2012 - 15:21 | |
| Oh sorry. Maar nu vind ik het lullig om te zeggen dat ze ander moet maken. |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: { SHOP } Geval ~ di 10 jul 2012 - 15:29 | |
| Naja, ik vind het niet echt erg. Miscommunicatie ea. c:
Moet ik wel een nieuw plaatje krijgen ..
@ Sierra, sorry voor het ongemak dan ;-; |
|
| |
Lily 8
| |
| |
| |
Ann :3 61
| |
| Onderwerp: Re: { SHOP } Geval ~ wo 11 jul 2012 - 13:30 | |
| Wat: Postsheet Account: Lostkit Naam erop: Ja Plaatjes: - Spoiler:
Tekst: - Randje+Grootte+Kleur: 1 pixel, zwart Kleuren: Maakt niet uit, als het er maar bij past en een beetje zachte kleur is, (als je begrijpt wat ik bedoel) Texture's: - Extra's: Zou je het plaatje een beetje de zelfde tint kunnen geven als mijn ava en onderschrift? |
|
| |
222
| |
| Onderwerp: Re: { SHOP } Geval ~ do 12 jul 2012 - 15:41 | |
| @ Lostkit, - Spoiler:
TEKST
- Code:
-
[table width="518" height="413" border="0px-color:black" cellpadding="1" cellspacing="1" align="center" background="http://img513.imageshack.us/img513/1821/lostkit.png"][tr][td]
<div style="width:195px;height:305px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:8px;margin-left:15px;margin-top:56px;margin-right:14px; align="center"> [color=black]
TEKST
[/color][/td][/tr][/table]
|
@ Bluesong, Al komt het plaatje me ergens bekend voor >< - Spoiler:
Terug Algemeen // Mensen, als jullie willen dat ik plaatje zoek, graag ook even iets zeggen over wat je kat nu is enzo, of gewoon kleuren, dat helpt c: |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: { SHOP } Geval ~ do 12 jul 2012 - 15:42 | |
| Is dat plaatje van Bluesong niet van Babe? |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: { SHOP } Geval ~ do 12 jul 2012 - 15:53 | |
| Wat:Sheet Account:Fury Naam erop:Jup Plaatjes:Kun ij zoeken ik ben er slecht in D: Tekst: I love blood! But like I said I am a black cat with red ogenl. But a devil! Randje+Grootte+Kleur: Randje van 1 pixel rood. Kleuren: Maakt niks uit als de zwarte kat met rode ogen maar zichtbaar is ^.^ Texture's:- Extra's: Zou je een scroll balkje willen doen?
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Xenia 74
| |
| Onderwerp: Re: { SHOP } Geval ~ do 12 jul 2012 - 16:41 | |
| |
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| |
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: { SHOP } Geval ~ do 12 jul 2012 - 20:15 | |
| Laat mijn aanvraag maar..... Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Ann :3 61
| |
| Onderwerp: Re: { SHOP } Geval ~ do 12 jul 2012 - 20:33 | |
| Bedankt Hij is echt epic :-)
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: { SHOP } Geval ~ ma 16 jul 2012 - 20:29 | |
| @ Wishkit, - Spoiler:
TEKST - Code:
-
<center><div style="background-color: #b0ae7d; width: 395px; border: solid 1px #000000;"> <div align="justify" style="margin-top: 0px; margin-left: 0px; margin-right:0px; margin-bottom: 10px;">[img]http://img208.imageshack.us/img208/786/wishkit.png[/img]<div align="justify" style="margin-top: 0px; margin-left: 6px; margin-right:6px; margin-bottom: 10px;">
TEKST
</font></div></div></center> @ Sapphire,
- Spoiler:
TEKST
- Code:
-
[table width="550" height="375" border="0px-color:black" cellpadding="1" cellspacing="1" align="center" background="http://img24.imageshack.us/img24/5886/sapphireps.png"][tr][td]
<div style="width:227px;height:260px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:11px;margin-left:300px;margin-top:60px;margin-right:14px; align="center"> [color=white] TEKST
[/color][/td][/tr][/table]
|
@ Slykit,
- Spoiler:
- Code:
-
[img]http://desmond.imageshack.us/Himg845/scaled.php?server=845&filename=osslytkit.png&res=landing[/img] - Code:
-
[img]http://desmond.imageshack.us/Himg845/scaled.php?server=845&filename=avaslytkit.png&res=landing[/img]
Sorry dat het zo lang duurde, ik voelde me gewoon niet zo lekker, en dan werk ik liever voor mezelf ye know c;
|
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: { SHOP } Geval ~ ma 16 jul 2012 - 21:20 | |
| Wat: Kader Account: Thornpaw Naam erop: Jep Plaatjes: - Spoiler:
Tekst: Music was my first love Randje+Grootte+Kleur: 1 pixel zwart Kleuren: Wat erbij past ^^ Texture's: Wat erbij past Extra's: Nope |
|
| |
ELLIOT 90
| |
| Onderwerp: Re: { SHOP } Geval ~ vr 20 jul 2012 - 22:18 | |
|
TEKST - Code:
-
<center><div style="background-color: #b1bbbc; width: 427px; border: solid 1px #000000;"> <div align="justify" style="margin-top: 10px; margin-left: 0px; margin-right:0px; margin-bottom: 0px;">[color=white][size=9] [justify]TEKST
[img]http://img849.imageshack.us/img849/219/thornpaw.png[/img] [/justify][/size][/color]</font></div></div></center> Sorry als je 'm liever bovenwou, maar de overgang zou dan niet zo mooi zijn en ye know D: |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: { SHOP } Geval ~ vr 20 jul 2012 - 23:35 | |
| Wat: Setje Account: Thrushkit Naam erop: Yeap Plaatjes: - Klik:
Tekst: - Randje+Grootte+Kleur: 1 pixel doorschijnend als het mogelijk is, en daar om heen dan weer een zwart randje van 1 pix Kleuren: Zie het plaatje, en doe wat er bij past xD Texture's: Zie maar wat leuk is Extra's: Laat de ogen er maar lekker uit komen <3 "It's don't give a Mousedung time"~
- ::Kradam::
|
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: { SHOP } Geval ~ za 21 jul 2012 - 17:50 | |
| @ Lyra, Wil je een postsheet of een kader? Een kader heeft geen scrollbak, en een sheet wel. Mijn beginpost is een kader. @ Thrushkit,
Laatst aangepast door Moonstripe op za 21 jul 2012 - 17:55; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
1176 Actief
| |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Lyraah. 1084
| |