We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Wat: Setje + Postsheet Account: Deze, Alyss Naam erop: Jup Plaatjes:Klik en klik Tekst: - Randje+Grootte+Kleur: Ja, 1 pixel, dat doorzichtige ding. Kleuren: Euh, weet ik niet, iets lichts of zo. Texture's: Sierlijk Extra's: Zou je bij die plaatjes de ogen blauwgrijs kunnen maken? :3
<div style="width:257px;height:365px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:8px;margin-left:313px;margin-top:86px;margin-right:4px; align="center">[color=#5e98a1] TEKST
[/color][/td][/tr][/table]
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Wat: Ava, sig, sheet. Account: Otterpaw Naam erop: Jups~ Plaatjes: || Klik. Tekst: Searching for the best is an endless journey. Even if the cruel reality will hit me, i'll be able to keep on moving, Dream fighter. Randje+Grootte+Kleur: Als je dat kan, een doorzichtig randje, en daarom een gewoon zwart randje van 1 pixel c: Kleuren: Hmm, misschien iets RiverClan achtigs? :'3 Texture's: Wat het mooist is. Extra's: Zsa, je setjes zijn awsome <33
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
@ Aurora, lief kind ik kan niet echt doen met dat plaatje. Gelieve of een groter plaatje te zoeken, of me een kleine beschrijving te geven en dan zoek ik het voor je. Maar wat ik hieruit ga krijgen gaat enkel bagger zijn. ;-;
Wat: Postsheet. Account: Malona {Ze is een wolf met zwarte ogen} Naam erop: Jupp. Plaatjes: Kun jij een zwarte wolf met rode ogen zoeken? Tekst: Let me show you power! But beware i love blood. And that word as your downfall! Randje+Grootte+Kleur: 1 pix rood Kleuren:Rood Texture's: Hoeft niet per se, wat mooi staat. Extra's: Malona is slecht dus zou de lettertype wat duivels mogen uitstralen?
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me! ______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan _____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden
ALGEMEEN. Mensen, met setje versta ik onderschrift. Als jullie alles willen, gelieve dat dan even duidelijk te maken om misverstanden te voorkomen. Le merci c:
@ Aurora, lief kind ik kan niet echt doen met dat plaatje. Gelieve of een groter plaatje te zoeken, of me een kleine beschrijving te geven en dan zoek ik het voor je. Maar wat ik hieruit ga krijgen gaat enkel bagger zijn. ;-;
Iew, kan jij er een zoeken D:? Aurora is grijs gestreept met groene ogen en een beetje wit op haar buik :]
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me! ______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan _____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden
Its beautifull Superbedankt voor allebij de dingen (Maar doe ik nou wat verkeerd of ligt het aan de computer? De onderkant komt helemaal tot onderaan mn os)