|
|
Joos 1456
| |
| |
| |
Danii 196
| |
| |
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:25 | |
| - Dotpaw schreef:
- Raintail schreef:
- Ik ben allang niet online geweest op Raintail ;-;
Wat heb jij met Sofie gedaan o3o I dunno D; |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
15
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:42 | |
| Zo, there we go C: Stormkitcall leeft <3 Punch your lights out. Hit the pavement √ That's what I call entertainment. Causin' problems X makes you famous. All the violence makes a statement √ |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:47 | |
| OMG ;-; HIJ IS ZOW CUTE ;-; Kijk dan;; - Mijn cuteh for evah ♥:
Ik ga mijn sig helemaal doodgooien met hem :3 - other:
|
|
| |
Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:52 | |
| Geniet nog maar even van mij ._. ik ga morgen weg op vakantie voor 2 weken ... |
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:53 | |
| Dawh, xD Mijn kat slaapt naast me <3 |
|
| |
15
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:55 | |
| - Raintail schreef:
- Dawh, xD
Mijn kat slaapt naast me <3 Daww, de mijne pest me ;A; Dirk nee! + Heb je foto's van je katten? 8D Punch your lights out. Hit the pavement √ That's what I call entertainment. Causin' problems X makes you famous. All the violence makes a statement √ |
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:57 | |
| |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:59 | |
| Lodewijk zal wel in de tuin rondhuppelen. Marietje ligt vast te pitten op zolder xD
Ik ga een watje halen .____. Dit is echt kud xD |
|
| |
15
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 13:01 | |
| D'aww, Ze zijn zo cute ;D Of is het één en dezelfde? o3o
En heel mooi <3 + Quinty, wat heb je? xD Punch your lights out. Hit the pavement √ That's what I call entertainment. Causin' problems X makes you famous. All the violence makes a statement √ |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 13:01 | |
| Mijn katten zitten de vreten ;__; |
|
| |
15
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 13:03 | |
| Ik heb de aandrang om met Cinder te posten bij de ceremonie maar ik weet niet wat ik moet typen x) Volgens mij krijgt hij dus uiteindelijk geen leerling ;A; Alleen Honey een mentor, och ik zie wel <3 Punch your lights out. Hit the pavement √ That's what I call entertainment. Causin' problems X makes you famous. All the violence makes a statement √ |
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 13:04 | |
| Het zijn twee verschillende katten ja c: |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 13:05 | |
| Nu heb ik zin om 4 accs aan te maken, alleen vanwege de namen: Everkit, Neverkit, Rosered en Willowwind Maar nee, ik ga het niet doen. Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 13:07 | |
| Wij hebben geen katten ofzo, alleen de kat van de buren, Timon, die ons altijd stalkt aan het raam x'3
|
|
| |
15
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 13:07 | |
| Someone have mercy on me. Dirk word weer gek in zijn kop en valt nu alles aan. Dafuq- en nu sprong hij random over mijn voeten heen en deed een soort zijwaarts dansje. Juist .. o3o Auw! Don't hit my back D: What did I ever do to you? ;A;
@Mr. Tips: Die namen klinken wel cool C: Punch your lights out. Hit the pavement √ That's what I call entertainment. Causin' problems X makes you famous. All the violence makes a statement √ |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
Chi (: 609 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |