|
|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 16:15 | |
| OMGG. Ik ging gister uit, met heel veel vriendinnen. Maar mijn allerbeste vriendin en ik waren nog groentje, nog nooit gezoend dus. En gister heeft Savannah dus gezoend. Ik vind het wel heel leuk voor der, maar het was zo raar om haar zo te zien. We hadden het beide niet verwacht enzo. Dat zij ging zoenen, laatmaarzeggen. Maaja haha nu voel ik me echt loner.. ik ben de enige van mijn vriendinnen die nog niet heeft gezoend. Arme ik. |
|
| |
Danii 357
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 16:21 | |
| Jaa weet ik wel, maja ik heb zoiets. Ik zoen liever niet in een discotheek met een wildvreemde. Want dat heeft Sav nu wel gedaan.. Alhoewel hij wel knap was. Maar alsnog, misschien ben ik daarin gewoon old school. |
|
| |
Haribo, you call me Haribo 219
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 16:21 | |
| Daaaaw San. Bij jou zal het vast ook ooit gebeuren c: ik heb als enige van mijn vrienden groepje nog nooit verkering gehad *peuterverkering er niet bij opgetelt* Dan zie je zo je vriendinnen met een vriendje.... Dat is ook niet leuk Dx
En OMG ik had donderdag nog mijn hele klas gezien, vandaag naar de schapenmarkt gegaan en ik kom E uit mijn oude klas(die ik dus Donderdag had gezien) tegen en heeft ie opeens een Beugel O_O en voor het eerst als ie me tegen komt zei ie hoi XD ik echt gewoon hoi terug XD maar hij met een beugel O_O ik dacht opeens van; wajow wanneer heeft hij nou een beugel gekregen O_O en dan ben ik weer zo verlegen om het hem te vragen S:
Laatst aangepast door Bueno op za 7 jul 2012 - 16:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Danii ~ 284
| |
| |
| |
Danii 357
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 16:22 | |
| - Bluestar schreef:
- Jaa weet ik wel, maja ik heb zoiets. Ik zoen liever niet in een discotheek met een wildvreemde. Want dat heeft Sav nu wel gedaan.. Alhoewel hij wel knap was. Maar alsnog, misschien ben ik daarin gewoon old school.
Gheghe xD Dat heb ik ook hoor o3o First get to known each other and then .. >3 't komt wel, wait and see c: WINTERSOULWinter must be cold for those with no warm memories. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 16:23 | |
| Hihi, jaa Sav zei ook al tegen me, t komt gewoon van zelf. (zij is dan ook 8 maanden ouder dan ik, al 15). Ik heb ook alle tijd van de wereld, maar ben wel benieuwd hoe t is. |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 16:28 | |
| Ik heb twee vriendjes gehad, ben 13 maar de ware is er og niet, evenals de zoen (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 16:30 | |
| - Blacksoul schreef:
- Ik heb twee vriendjes gehad, ben 13 maar de ware is er og niet, evenals de zoen (:
Mweh Jalous D: Ik heb iemand gevraagd op wie ik nu nog steeds ben maar hij zei nee now i have a broken heart... |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 16:33 | |
| Ik ben eigenlijk best wel blij dat ik nog nooit verliefd ben geweest en ook nog nooit iemand op mij (voor zover ik weet) Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 16:40 | |
| Ik had ook iemand gevraagd, ik was Smoor, but he siad no ;_; |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 16:42 | |
| Ik doe dat anders, ik zorg dat ik weet dat ze het jaar erna weg zijn en dat ze nietmeer op mijn school zitten zodat ik ze nooit meer hoef te zien. ;.; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 16:45 | |
| - Blacksoul schreef:
- Ik had ook iemand gevraagd, ik was Smoor, but he siad no ;_;
Ik weet hoe je je dan voelt Jinte dat heb ik dus ook gehad een paar maanden geleden... So ik weet hoe je je voelt |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 16:48 | |
| @ Sanne, ah meis, je vind wel iemand ;d
Ik ben hopeloos daarin. Nog nooit iemand gehad, maar heb echt veel crush's o_o |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 16:52 | |
| Ik ben 12 en heb al 2 vriendjes gehad. De ene was gewoon prut... Maar die ik nu heb is sweet |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 17:00 | |
| *Feel like a loner*
Crush, but no real love for me. :3 |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 17:09 | |
| EINDELIJK!! Ik heb eindelijk de ceremonie gepost!! 0.0'' |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 17:16 | |
| |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 17:22 | |
| Whaa ik zit u al op 3 Rpg sites!
WolfsSTory, DogsStory en Warrior cats! Vandaar dat ik wel inactief raak >< Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|