|
|
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 12:33 | |
| Sharonn, u may not stop from me <3 c:
Verzin iets voor hen? C: |
|
| |
Sharon 52
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 12:35 | |
| - Silentkit schreef:
- Moonstripe schreef:
- Sharonn, u may not stop from me <3 c:
Verzin iets voor hen? C: Silent en Desire zijn nog niet geboren :C //Looks at parents ;_; |
|
| |
x 850
| |
| |
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 12:36 | |
| -valt nu pas op dat Jinte wil stoppen-
O HELL NO!!!!
Jij was de eerste met wie ik ooit rpg'de T_T Reddy en Blacky je kan hun niet in de steek laten!!! D'= denk aan al die goede tijd die ze samen hadden dat Reddy vergiftigt was en jij dr moest redden x'3 of die honden waar Reddie Blacky van redde :3
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
x 850
| |
| |
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 12:39 | |
| Pfah, ik ben beetje dood D: |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 12:40 | |
| O hell yeah dat ik in actie kom ik ga mn eerste echte vriendin hier niet opgeven D=
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 12:40 | |
| - Butterbell schreef:
- -valt nu pas op dat Jinte wil stoppen-
O HELL NO!!!!
Jij was de eerste met wie ik ooit rpg'de T_T Reddy en Blacky je kan hun niet in de steek laten!!! D'= denk aan al die goede tijd die ze samen hadden dat Reddy vergiftigt was en jij dr moest redden x'3 of die honden waar Reddie Blacky van redde :3 Ik weet het ;_; Mijn hele gezicht is rood van een paar traantjes. Ik weet de goede ouwe tijd nog, helemaal het was prachtig, Maar ik ben verandet, de mensen om mij heen zijn verandert, Ik moet me full on school zetten, ik haal alles gewoon niet meer. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 12:43 | |
| - Blacksoul schreef:
- Butterbell schreef:
O HELL NO!!!!
Jij was de eerste met wie ik ooit rpg'de T_T Reddy en Blacky je kan hun niet in de steek laten!!! D'= denk aan al die goede tijd die ze samen hadden dat Reddy vergiftigt was en jij dr moest redden x'3 of die honden waar Reddie Blacky van redde :3 Ik weet het ;_; Mijn hele gezicht is rood van een paar traantjes. Ik weet de goede ouwe tijd nog, helemaal het was prachtig, Maar ik ben verandet, de mensen om mij heen zijn verandert, Ik moet me full on school zetten, ik haal alles gewoon niet meer. Dat moet ik toch ook schat. Samen redden we het wel echt (: of moet ik soms Lucy er bij halen om je te overtuigen? -sjort aan ketting-
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 12:45 | |
| N'aww, de Flashcoat/Redeye/Blacksoul&Goldenmoon-time gevallen. Liked that one actually c:
@ Jinte, ah meis, is niet erg. Dan veel succes met alles, en je komt wel terug, right? Anders komen we je halen. c: |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 12:46 | |
| - Butterbell schreef:
- Blacksoul schreef:
- Butterbell schreef:
O HELL NO!!!!
Jij was de eerste met wie ik ooit rpg'de T_T Reddy en Blacky je kan hun niet in de steek laten!!! D'= denk aan al die goede tijd die ze samen hadden dat Reddy vergiftigt was en jij dr moest redden x'3 of die honden waar Reddie Blacky van redde :3 Ik weet het ;_; Mijn hele gezicht is rood van een paar traantjes. Ik weet de goede ouwe tijd nog, helemaal het was prachtig, Maar ik ben verandet, de mensen om mij heen zijn verandert, Ik moet me full on school zetten, ik haal alles gewoon niet meer. Dat moet ik toch ook schat. Samen redden we het wel echt (: of moet ik soms Lucy er bij halen om je te overtuigen?
-sjort aan ketting- Please no ;_; I dont wanna cry DX Maar Ik had een doel voor school, daar heb ik in gefaald doordat ik meer achter de computer zat, en dat doel kan nu niet meer terugkomen, ik heb het verspilt, en daar verwijt ik mezelf zo aan, Ik voel me schuldig. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Chi (: 609 Actief
| |
| |
| |
Ianto 124
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 12:58 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Mweh, meer dan 12 uur zelfs, en ik ben nog steeds kapot D;
I feel your pain heb ik ook, en nu wacht ik dus op mail van mn vader..
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 13:01 | |
| ;_; Ik voel me niet lekker. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|