|
|
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: // Danu Talis [RPG] do 5 jul 2012 - 20:31 | |
| Welcome in the New World Welkom in de toekomst, een van de toekomsten waarbij de mensheid is uitgeroeid door hun eigen technologie en Moeder Aarde haar bezit weer heeft teruggekregen. Langzaam maar zeker keert de natuur terug en daarbij ook de populaties dieren. In het begin is iedereen nog wat onzeker, niet zeker wetend of het wel veilig is, maar naar mate de decennia verstrijken claimen de dieren hun eigen gebied weer in en maken het weer zoals hun eigen. Uitgestorven dieren komen terug in de geëvolueerde vormen en ook de oude dieren krijgen een nieuw uiterlijk. De grootst groeiende populatie is de wolf, die in de afgelopen twee eeuwen verdrievoudigd is. Ze claimen hele stukken gebied en staan duidelijk bovenaan de voedselketen. Er vormen zich grotere roedels die er ooit zijn geweest. De wolf zelf heeft ook een aardige transformatie doorgemaakt. De ‘nieuwe’ soort wolf is groter en breder dan de oude soort. Ze hebben een hogere schofthoogte [het gemiddelde ligt rond de 110 cm], waarmee ze zeker twintig centimeter hoger zijn dan de wolven die wij kennen. Ze zijn sterker en hun kaken kunnen meer kracht zetten. Voor de rest zijn ze hetzelfde gebleven als de wolf zoals wij hem kennen. |
- Lijstje:
Naam: Danu Talis Soort: [ RPG ] Onderwerp: Realistische wolven in de toekomst Omschrijving: Zie hierboven Link: KlikEventuele banner/afbeelding: Zie zelf maar xD]
-- Link terug; Klik"I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
Laatst aangepast door Lostpath op do 5 jul 2012 - 21:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: // Danu Talis [RPG] do 5 jul 2012 - 20:37 | |
| Oh my god<3 Prachtig, Q! Prachtig!<33 Ik heb me gerigistreert, maar zal je me kunnen actieveren? Mijn e-mail doet niet lief :c |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: // Danu Talis [RPG] do 5 jul 2012 - 20:43 | |
| Ik heet daar Biscuit ^_^ Wat zijn trouwens de roedels ?? |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: // Danu Talis [RPG] do 5 jul 2012 - 20:55 | |
| Ow oke, maar mag ik nu dan een roedel aanvragen, want nu kan der niemand spelen |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: // Danu Talis [RPG] do 5 jul 2012 - 20:58 | |
| Oo oke En is er voor een roedelnaam ook nog een achtervoegsel nodig ofzow ?? |
|
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: // Danu Talis [RPG] do 5 jul 2012 - 21:08 | |
| Ten eerste: de lay-out is briljant n_n Het wolvenrpg-idee is wel wat cliché [Dit rijmt] maar eens je de uitleg hebt gelezen is dat vooroordeel ook al van de baan, al zou ik die uitleg ook in het portal zetten. De overkoepelende namen van gebieden vind ik geweldig, ze zijn origineel en sommigen houden verband met de Noorse mythologie
[NOORSE MYTHOLOGIE FAN 8D] wat ik naar mijn eigen mening wel awesome vind. Er zij niet teveel gebieden waardoor het lekker duidelijk blijft en de site is overzichtelijk en net. Ik ga me aanmelden n_n EDIT; ik vind het wel spijtig dat je geen standaard ava hebt, het lege vakje is zo... leeg |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Pen Nightray ; Happy couple with Gilbert Nightray 105
| |
| Onderwerp: Re: // Danu Talis [RPG] vr 6 jul 2012 - 10:18 | |
| Waah, Q! Wat prachtig, serieus <'3 Ik ga me aanmelden, serieusly ;D
- *brofist*:
........... ...................__ ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸ ........../'/.../..../......./¨¯ ........('(...´...´.... ¯~/'...') ..........................'....../ .................... ........·´ ..........................( BROFIST ...........
TESSA. LEES DIT. WEET DIT. IK HOU VAN JE <3
|
|
| |
Call me Danii. 118
| |
| Onderwerp: Re: // Danu Talis [RPG] vr 6 jul 2012 - 10:22 | |
| Heb me aangemeld Q :3 Hij is zo prachtig meid <'3 |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: // Danu Talis [RPG] vr 6 jul 2012 - 11:54 | |
| Ik heb me ook aangemeld, echt puik werk Quinty <3
I think i'm in love with your forum <3 |
|
| |
Femke 39
| |
| Onderwerp: Re: // Danu Talis [RPG] vr 6 jul 2012 - 16:18 | |
| Wauw, ziet er echt gaaf uit! Als het me uitkomt, ga ik me denk ik wel registreren ^^ "My greatest power isn't the power of my claws. It is the bravery inside my heart."- Spoiler:
Lolly's zijn gigantisch lekker.
- Spoiler:
Thornface - Bravekit*
|
|
| |
Viktor 115
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: // Danu Talis [RPG] vr 6 jul 2012 - 17:56 | |
| Ye Gareth, love this? <3 :'D
Ik vind de site echt goed gemaakt, het is duidelijk dat je er wel iets van weet. Welja, ik ga me dus registreren. c: |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: // Danu Talis [RPG] za 7 jul 2012 - 12:31 | |
| Geinig....Aangezien ik een keer had over wolven in de toekomst site.
Ik denk dat ik me wel ga aanmelden. Moet nog even zien... |
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: // Danu Talis [RPG] zo 8 jul 2012 - 15:35 | |
| Me wilt zoo graag aanmelden 8_8 maar ik word dan waarschijnlijk niet actief. ;( Maar deze staat echt op mijn join-lijstje. Good work Quinty |
|
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: // Danu Talis [RPG] zo 8 jul 2012 - 16:28 | |
| Ik hou van deze site, heb me al geregistreed hoor. Het is echt een mooie site geworden. Thunderkit En Yucka !!!Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!! |
|
| |
| Onderwerp: Re: // Danu Talis [RPG] | |
| |
|
| |
|