|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: A thousend star sky wo 4 jul 2012 - 21:14 | |
| Welkom bij A thousend star sky Hierin kun je aanvraagjes doen voor kaders en setjes, En dan zal ik deze zo veel mogelijk naar je wensen proberen te maken. als je hem niet goed vind, dan doe ik hem over, maar niet meer dan 2 keer, want anders kost het me te veel tijd. ~regels~ Niet zeuren wanneer het af is, ik doe echt mijn best om het zo snel mogelijk af te maken, maar ik heb het in RL ook druk. Alle aanvraagjes die worden gedaan nadat de slots dicht zijn die worden genegeerd. Je kunt geen slot reserveren, want anders zijn slots nutteloos. Vol = vol Hoe preciezer je het lijstje invult, hoe beter ik de sheets en/of setjes kan maken. Ik zoek geen plaatjes, dat moet je zelf doen. Ik maak ook kaders en/of setjes voor andere sites. Het lijstje graag compleet invullen. Probeer als je in het engels schrijft het in correct engels te schrijven, want zelf ben ik ook niet zo goed in engels ^^ Er zijn meeneemsetjes, maar weg=weg Lijstje invullen voor meeneemsetje. Meeneemsetjes verschijnen wanneer ik daar zin in heb, zet me dus niet onder druk Het kan zijn dat er foto’s tussen zitten die al in gebruik zijn, meld dit dan even in pm aan mij.~voorbeeldjes kaders~ - Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
~ voorbeeld kader met onderkant ~ - Spoiler:
voorbeeld. |
|
~Voorbeeldje setje ~ - Spoiler:
~voorbeeld van animatie in setje ~ - Spoiler:
~Meeneemsetjes~ Meeneemsetje 1 = Taken - Spoiler:
Meeneemsetje 2 = Taken - Spoiler:
Meeneemsetje 3 - Spoiler:
Meeneemsetje 4 - Spoiler:
Meeneemsetje 5 - Spoiler:
Meeneemsetje 6 = taken - Spoiler:
~ Lijstjes ~ - Code:
-
IK WIL MEENEEMSETJE Naam account: Welk meeneemsetje: Tekst os(Naam + extra tekst): Tekst Pro (Naam + extra tekst): Dafont lettertype: Extra: - Code:
-
setje [b]Naam account: Naam bekendste account: Plaatjes (minimaal 2): Wat wil je? (av, os, pro): animatie(dat de tekst wisselt): Naam op av: Dafont lettertype: Tekst os(naam + extra tekst): Tekst pro(naam + Extra tekst): Texture(bloemen, vuurwerk ect): Extra(bloedvlekken, ogen kleuren ect): [/b] - Code:
-
kader [b]Naam account: Naam bekendste account: animatie(dat de tekst wisselt) Plaatje: Text(voor bij het plaatje, dus naam en bijschrift): Kleur text: Kleur achtergrond: Tekstkleur(van de tekst die je zelf typt): Naam aan de onderkant(ja/nee): Figuur aan de onderkant (zoja, welk figuur): Dafont lettertype: Texture(bijv. bloemen ect): Extra(bijv. bloedvlekken ect) :[/b] ~Slots~ X X X X Snel invullen dus maar Groetjes Lein.
klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
Laatst aangepast door Goldenshadow op do 20 sep 2012 - 19:31; in totaal 12 keer bewerkt |
| | | Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A thousend star sky wo 4 jul 2012 - 21:27 | |
| Lalala ik ben je eerste klantjee Naam account: Sandkit Naam bekendste account: Ijsel Plaatje: http://browse.deviantart.com/?q=kitten&order=9&offset=24#/d2d5mui Text(voor bij het plaatje, dus naam en bijschrift): Naam erop en verder niks Kleur text: Wit Kleur achtergrond: Donkerblauw Tekstkleur(van de tekst die je zelf typt): Zwart Texture(bijv. bloemen ect): Bloemen xD Extra(bijv. bloedvlekken ect) : X Extra: Doe je best, ik moet nu stoppen maar een andere keer vraag ik meer |
| | | Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: A thousend star sky wo 4 jul 2012 - 21:55 | |
| Het 1e meeneemsetje is al meerdere keren gebruikt bij anderen (foto) En je 'code' klopt niet helemaal Ja, ik zeur :3 Sorry.. I'm in a bad mood... Btw. Ik lief meeneemsetje 2, helaas geen account waar hij bij past - Thanks peepz c:
|
| | | Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: A thousend star sky wo 4 jul 2012 - 22:01 | |
| setje Naam account: Shinekit Naam bekendste account: Hollystar Plaatjes (minimaal 2): [spoiler]http://browse.deviantart.com/photography/?order=9&q=Kitten&offset=336#/d1nm789 http://browse.deviantart.com/photography/?order=9&q=red+cat&offset=528#/d4eoq5f Wat wil je? (alles of alleen delen ervan): Eerste foto gezicht + poten en gras als achtergrond. tweede van de neus tot onderlichaam met die hek erbij dat voor het lichaam zit, niet het hele hek. Tekst os(naam + extra tekst): Weet niet welke twee ik moet invullen XD, gewoon Shinekit bovenaan, bovenkant van de naam uitstekend boven het plaatje. Tekst pro(naam + Extra tekst): Texture(bloemen, vuurwerk ect): Verlichting aan een kant van het setje(maakt niet uit waar) Extra(bloedvlekken, ogen kleuren ect): Ogen hetzelfde houden. miss een lief bloemetje erbij :3 Als er plaats is, anders hoeft het niet XD Zeg maar als is iets fout heb gedaan X'3 Made by Mimi <33 - Spoiler:
- klik if you like stamps ;3:
|
| | | for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: A thousend star sky do 5 jul 2012 - 10:57 | |
| @sas, wil je volgende keer de regels doorlezen voordat je reageert=.= en wat bedoel je met dat de code niet klopt? @ Aurora, hier is het kader voor sandkit, de code krijg je via pm op het account Aurora @hollystar, hier is het setje, hoop dat ie goed is^^ - Spoiler:
klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
|
| | | 4
| |
| Onderwerp: Re: A thousend star sky do 5 jul 2012 - 16:15 | |
| IK WIL MEENEEMSETJE Naam account: Silverlake Welk meeneemsetje: 2 Tekst os(Naam + extra tekst): Silverlake (geen tekst ^^) Tekst Pro (Naam + extra tekst): Silverlake Extra: haar naam moet nog verandert worden in Silverlake, en ook d'r uiterlijk word anders |
| | | Katero 561 Actief
| |
| | | | Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A thousend star sky vr 6 jul 2012 - 21:47 | |
| - Goldenshadow schreef:
- @sas, wil je volgende keer de regels doorlezen voordat je reageert=.= en wat bedoel je met dat de code niet klopt?
@ Aurora, hier is het kader voor sandkit, de code krijg je via pm op het account Aurora
@hollystar, hier is het setje, hoop dat ie goed is^^
- Spoiler:
NICE Thanks! |
| | | Katero 561 Actief
| |
| | | | Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: A thousend star sky di 10 jul 2012 - 14:57 | |
| |
| Onderwerp: Re: A thousend star sky di 10 jul 2012 - 16:45 | |
| @katero, de ogen van chiko konden niet groen dus zijn ze blauw^^ en over dat andere, ik weet niet hoe ik het aan mensen uit moet leggen, dus dat wordt hem niet^^ - setje Chiko:
@silverlake, je krijgt ze zaterdag, want ben nu niet thuis, en thuis op de pc staan de meeneemsetjes. sorry daarvoor^^ @ Moon, hier is je setje, Hoop dat je hem goed vind^^ - setje Zealkit:
|
| | | Katero 561 Actief
| |
| | | | Elfje 126 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A thousend star sky wo 11 jul 2012 - 12:27 | |
| |
| | | D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A thousend star sky wo 11 jul 2012 - 12:52 | |
| setje Naam account: Dreamerpaw Naam bekendste account: Skippy Plaatjes (minimaal 2):
- Spoiler:
Wat wil je? (av, os, pro): alles Tekst os(naam + extra tekst): Dreams are my thing Tekst pro(naam + Extra tekst): Dreams are my thing Texture(bloemen, vuurwerk ect): - Extra(bloedvlekken, ogen kleuren ect): ogen groen kader Naam account: Dreamerpaw Naam bekendste account: Skippy Plaatje:
- Spoiler:
Text(voor bij het plaatje, dus naam en bijschrift): Dreams are my thing Kleur text: wit Kleur achtergrond: groen Tekstkleur(van de tekst die je zelf typt): wit Texture(bijv. bloemen ect): graag iets vrolijks, bloemen ofzow Extra(bijv. bloedvlekken ect) : Zou je die achtergrond van het plaatje weg willen halen, nou lijkt ze net een kittypet >.< &&& Kan je de ogen groen maken ?? |
| | | Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: A thousend star sky wo 11 jul 2012 - 14:11 | |
| Naam account: Kestrelwing Naam bekendste account: Weet ik niet meer nu D: Plaatje: - Spoiler:
Text(voor bij het plaatje, dus naam en bijschrift): Kestrelwing Kleur text: Vurig Kleur achtergrond: Wit Tekstkleur(van de tekst die je zelf typt): Zwart Texture(bijv. bloemen ect): Ijs Kristallen Extra(bijv. bloedvlekken ect): Een juweel |
| | | Elfje 126 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A thousend star sky wo 11 jul 2012 - 14:12 | |
| Damm, het is zo raar om je eigen acc te zien xD Maar heb ik niet een beetje teveel plaatjes Lein? Anders mag je zelf de beste en de handigste kiezen |
| | | 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A thousend star sky wo 11 jul 2012 - 15:17 | |
| Naam account: Runner Naam bekendste account: desertpaw,gemkit Plaatje: : http://www.bobbo.be/upload/2011/06/02/09/32/85d23dcef8/85d23-bladetje1.jpgText(voor bij het plaatje, dus naam en bijschrift): Runner Kleur text: zwart Kleur achtergrond: een beetje zomerse kleuren zoals van het plaatje Tekstkleur(van de tekst die je zelf typt): zwart Texture(bijv. bloemen ect): een paar pootafdrukken Extra(bijv. bloedvlekken ect) schedeltje kadertje - Anne als pony!:
|
| Onderwerp: Re: A thousend star sky do 12 jul 2012 - 19:51 | |
| Wel, hier zijn alle setjes en kaders^^ @ essie, hier is ieXD av: - setje Medyw:
@Daniëlle hier is het setje + kader, hoop dat je ze goed vind^^ - setje Dreamerpaw:
- sheet Dreamerpaw:
code opgestuurd naar Skippy |
|
@Kestrelwing, hier is je kader - kader Kestrelwing:
Code opgestuurd naa Krestrelwing |
|
@ runner, hier is je kader: - kader runner:
Code opgestuurd naar Runner. |
|
slots zijn weer open^^ klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
|
| | | noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: A thousend star sky do 12 jul 2012 - 20:14 | |
| Naam account: Fury Naam bekendste account: Fury Plaatje: Kun jij en zwarte kat opzoeken met rode ogen? (ik fail in plaatjes zoeken) Text: I love blood. Kleur text: Rood Kleur achtergrond: Een beetje wittig met aan de zijkanten bloed? Maar als dat niet kan kun je dan wat doen waardoor de zwarte kat met rode ogen zichtbaar is? Tekstkleur(van de tekst die je zelf typt): zwart Texture(bijv. bloemen ect): - Extra(bijv. bloedvlekken ect) Bloedvlek
kadertje Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
| Onderwerp: Re: A thousend star sky wo 18 jul 2012 - 19:53 | |
| @ fury, hier is je sheet Test, wel een kader lukte niet met je wensen, dus werd het maar een sheetXD, hoop dat je het niet erg vind. hier is ie dus. heb de code opgestuurdt naar furyXD |
@ Silverlake, hier is je meeneemsetje met tekst erop, veel plezier ermee - setje:
slots zijn weer open mensen^^ klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
|
| | | | Onderwerp: Re: A thousend star sky | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |