We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Dat is niet erg goed; want dan krijgen leden een eerste indrukk van een onafgewerkte site die er soms nog slordig uitziet Over het idee: Het is nogal cliché, katten en honden die samen leven in groepsverband ect. ook klinkt het een beetje als warrior cats
Het zijn aparte groepen, het heeft wel dingen die je ook op WC hebt, maar ik vind het zelf toch wel erg orgineel.
Ik hoop dat de site vanmiddag af is. Dan heb ik alleen nog groepsleiders nodig.
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Verwijderen wo 4 jul 2012 - 16:08
Het is niet slim je site te promoten als het nog niet af is. Als je de link er niet bij zet, wat is het nut van promoten dan? Als mensen dit soort dingen doen, is het al snel duidelijk dt diegene geen goede runner van de site is, en het zal zo ook niet actief worden. Het klinkt gemeen, maar het is wel zo.
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
Even over de lay-out; Het is nogal basic; ook vind ik de kleuren niet echt goed bij de foto's of de achtergrond passen. De tekst bij het portal is er niet terwijl uitleg over de RPG voor nieuwe leden broodnodig is. De plaats van "nieuwe berichten" en "geen nieuwe berichten" zijn hetzelfde wat veel verwarring kan veroorzaken. Het is nogal vreemd dat het OOC-fun gedeelte er al wel is maar er nog geen regels, uitleg over de groepen en spel, ect. zijn. Ook leken sommige gebieden een beetje op dit van Wc Ik moet wel zeggen dat het een mooie banner is (:
Eerst nog niet c; ~~~ Hmm, de banner is zoals Her al zei, wel oké ^^ Alleen zijn de plaatjes van nieuwe berichten etc. Standaart van Hitskin // Actieforum. Ook klinkt Warriors of a hidden world beter. Want het is er niet maar 1 c; Maarja, voor de eerste RPG is hij opzich niet verkeerd.
x // I'll keep on fighting against god, in such a dirty, cruel place. My heart is full of scars, and i devoted everything. x
Je promote eerst DS ook toen het nog niet af was en toen krgen ze ook een verkeerde indruk
Ook past het groen niet echt bij de rest van de kleuren. En het portal is nogal vreemd. Ook staat er geen uitleg bij ideas and questions bv. Heb je een vraag of idee, plaats hem hier...(slecht i know xD)
Maar voor de rest ziet het er als een gewone on-afgemaakt forum uit ^^'
ok, zie dit als verbeterpunten en niet als kritiek/afkraken (voordat we daar weer problemen mee krijgen):
1.: Het portal is onafgemaakt. Zelf vind ik dat hier nutteloze dingen in staat en is dit dus niet echt mooi. Het is beter om hier tekst te plaatsen/andere handige dingen. Dit maakt het makkelijker te begrijpen waar het nou eigenlijk over gaat.
2.: De regels zijn nog niet klaar. Ik zie hier alleen nog maar avatarregels op staan. Dit is natuurlijk niet echt handig voor als je het gaat promoten!!
3.: Die 2 puntjes onder de banner zijn niet mooi. Het zou beter zijn om die weg te halen. Dit ziet er mooier en verzorgder uit.
4.: Het thema is er (in mijn ogen) al erg veel.
5.: Het lijkt mij handig om beschrijvingen te geven van de topics. Bijv: Rules: Lees hier wat kan en niet kan. Dit moet je lezen voor je begint met RPG'en!!! Houd je er niet aan, kun je straf verwachten!
6.: De eerste vraag die in mij opkwam: Wat zijn Bevy's? Ook is het handig om dit te vermelden.
7.: De plaatsen uitwerken. Zoals ik al heb gezegd, neem ik aan. dit kun je ook niet doen maar laten zien met behulp van plaatjes.
Hopelijk heb ik je op weg geholpen Nogmaals, zie dit als verbeterpuntjes en niet als afkraking.
Let the happyness shine. Forget the terrible past. Because the world that excist now, is the future. You will shine as a star as long as you are yourself. They could use your clicks:
Ik heb al eerder gemeld, dat ik niet weet hoe ik het portal moet veranderen. Ik stel het erg op prijs als iemand mij vertelt hoe en waar ik dit moet doen.
Ik ben niet begonnen met het promoten dan Ds toen het niet af was, dat dacht ik tenminste.