| De tweede serie in het Nederlands | |
|
|
7
| |
| |
| |
Anna/Duckface 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands wo 22 mei 2013 - 12:52 | |
| als ik naar de standaard boekhandel ga, zeggen ze altijd zo iets als: "sorry , dat boek is nog niet vertrokken bij de uigeverij, volgende week zou hij hier moeten zijn ", alsof het zo lang duurt om van ergens in nederland naar de sdandaard boekhandel te rijden! |
|
| |
7
| |
| Onderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands wo 22 mei 2013 - 13:32 | |
| echt e!!! de datum klopt daar nooit. Of ik zal hem bestellen en bellen als we hem hebben een maand later nog niks! |
|
| |
Anna/Duckface 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands wo 22 mei 2013 - 14:22 | |
| |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands wo 22 mei 2013 - 19:43 | |
| Ik kan geen engels, dussss moet ik wel de nederlandse versie lezen. Het is best goed, maar de namen... klinken appart. En ik vind het zo spijtig dat het niet meer over Vuurster/Firestar gaat Oh ja voor de mensen die het willen weten. (In België) Zijn Middernacht en Maanlicht uit. Ergens in Juli/Augustus komt Dageraad uit. Ergens in Juli/Augustus/September komt Sterrennacht uit. xxx |
|
| |
Anna/Duckface 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands wo 22 mei 2013 - 19:52 | |
|
Laatst aangepast door Youna op wo 22 mei 2013 - 20:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands wo 22 mei 2013 - 19:58 | |
| |
|
| |
Dagmar 255 Actief
| |
| Onderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands wo 22 mei 2013 - 20:04 | |
| @ Grapepaw en Youna de standaard boekhandel zegt zoveel ik ging maanlicht kopen en daar stond op het boek maannacht en zei beweerden dat het verandert was de titel en dat de hele 2de serie de titels op nacht gingen eindigen wat dus een leugen was want in de andere standaard stond hij te koop als maanlicht |
|
| |
Anna/Duckface 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands wo 22 mei 2013 - 20:33 | |
| om te beginnen, deel 3 heet dageraad, dus dat klopt niet, Swiftfur, een het boek dat ik heb heet Maannacht ik denk dat de volgende warrior cats boeken in het nl ongeveer zo gaan heten, schemering of schemernacht of schemerlicht en dat zal er zo uit zien - Spoiler:
zonsondergang of avond dat gaat er zo uit zien - Spoiler:
de kracht van drie (denk ik) het zicht of het uitzicht of zo - Spoiler:
donkere rivier of duistere rivier - Spoiler:
verbannen, verstoten (of zo iets) - Spoiler:
eclips, zoneclips, zonsverduistering - Spoiler:
lange schaduwen - Spoiler:
zonsopkomst, zonsopgang - Spoiler:
ik ben te lui om verder te doen, dus hier zal het bij blijven, o ja, je moet niet op de duitse woorden op de covers letten |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands zo 17 aug 2014 - 16:48 | |
| |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands do 23 okt 2014 - 22:35 | |
| Ik heb zowat heel deel 2 in het Nederlands gelezen.c': Nu lees ik in het Engels en zelf vind ik Engels ook veel beter. Vooral de namen. In het Engels is Kwiklicht/poot Squirrelflight/paw. Ikzelf vind dan "Squirrelflight" veel beter bij die poes passen dan "Kwiklicht".:') |
|
| |
| Onderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands | |
| |
|
| |
|