|
|
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 21:35 | |
| DAMES EN HEREN, DEZE MEID HEEFT 2000 BERICHTEN |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 21:40 | |
| - Pecankit schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Pecankit schreef:
- Bueno schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Bueno schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Pecankit schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Pecankit schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Pecankit schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Pecankit schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Dawh <'33
Ik heb een baby koe op minecraft *-* I'm a farmer of district 10 <33 MINECRAFT <3 Ik heb de pocket versie voor de iPad, minder leuk maar toch grappig om dingen te maken x'D haha c: Ik heb een gedownloade versie xD Volgens mij door iemand gecrackt xD Woops c: No, i don't care. Hij werd perfect, and omg..die koeien,.. *-* they're getting crazy.. xD Hier kan je geen dieren als pets krijgen D: Maar wel zombies tegenkomen, die zijn echt eng. Een keer groef ik een tunnel en ging ik naar boven, stond daar een zombie x'D Hehe c: Ik durf Survivor-mode niet te spelen D; Ik speel altijd creatief-mode, dan kun je bouwen en kunnen ze je niet vermoorden <33 Man, ik schrik me werkelijk soms kapot van die monsters, net amnesia maar dan iets minder eng. Draai je je om staan ze daar opeens, of rennen ze opeens lang je door =,= En ik wist niet dat mijn koeien kalfjes konden krijgen <3 xD Die creepers zijn wel schattig, ook al kan ik ze niet krijgen D: Het is niet echt eng, maar de dag gaat snel voorbij en die zombies maken wel een eng geluid x'D Maar jij hebt ook hele enge schaduwgastjes volgens mij o.o
Marieke;; Ik vond sommige delen wat saai en anderen weer leuk. Maar ga niet beginnen aan serie 2 Ik heb van zo'n grote, enge spinnen die nieuwschierig je gebouw in komen als je gebouw nog niet klaar is *slikt* ik heb die creepers/zombies, en zo'n witte mensjes met pijl en boog.. vind ze maar vaag xD Dat wil ik wel eens zien x'D Gelukkig heeft mijn neefje het ^^ Heb je ook verschillende soorten creepers, want er is er eentje die aardig is o.o hm, dunno. Volgens mij niet, maar dat kan ik ook niet weten c: Speel creatief, dan doen ze je allemaal niks. c: Ik heb ook wolven ^-^ En als je een wilde wolf slaat, word die woest krijgt 'ie van zijn enge rode ogen en komen alle wolven in de buurt woest op je af D; Thats so creepy..en dan kun je gaan rennen voor de roedel xD Maar Linn, als je ze botten geeft, krijgen ze een rode halsband en zijn ze je huisdier XD Weet ik c: Maar het is gewoon heel grappig als duizende wolven achter je aan gaan, moet je eens proberen op een platte vlakte, en dan wolven dan eentje slaan en dan zien hoe ze je met duizenden aanvallen whaha xD Ik ben met 1 van mijn werelden een schapen fokker xD Er is een eindbaas. Een zwarte draak x'D Filmpje op YouTube gezien, je kan niet weg totdat je hem hebt verslagen lol wtf really? ;'D Thats just..awesome.. xD Ik heb nooit het verhaal van minecraft begrepen, but tja.. xD Ben nu een vallei aan het maken, met een hek erom, en daar ga ik mijn koeien fokken <333 Awesome <33 Give. Me. Screenshots. Wanneer ik heb uitgevonden hoe ik dat doe x3 Volgens mij weet ik het al half.. xD It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 21:41 | |
| - Blacksoul schreef:
DAMES EN HEREN, DEZE MEID HEEFT 2000 BERICHTEN Proficiat : D |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 21:48 | |
| Wie kent hier dat boek "Inwijding" van Veronica Roth, las het en vind het awesome? c; Mail me! |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
Haribo, you call me Haribo 219
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 21:50 | |
| GEFELICITEERD JINTE MET JE 2000 BERICHTEN!! |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 22:04 | |
| Ik ga een Manip van Cheshire cat maken (: |
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 22:13 | |
| congratzz!!
Ik heb net Vampires Suck gekeken, echt GE-NI-US!!!
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 22:16 | |
| Das een geweldige film xD |
|
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 22:16 | |
| - Sacredkit schreef:
- Klik
Geweldig xD
Dit is de mijne; Message from God to Quinty: “Would you like to become the next God?”
x'D Message from God to Selma: "I am your father." o.O |
|
| |
Christmass babe(s) c: 68
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 22:18 | |
| In welke Clan zit Stonedeath? |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 22:19 | |
| - Stonedeath schreef:
- Sacredkit schreef:
- Klik
Geweldig xD
Dit is de mijne; Message from God to Quinty: “Would you like to become the next God?”
x'D Message from God to Selma: "I am your father." o.O Message from God to Jinte: "I'll grant three of your wishes!" HELL NO! Ik houd ze allemaal voor mezelf |
|
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 22:20 | |
| - Lunarleap schreef:
- In welke Clan zit Stonedeath?
Geen xD |
|
| |
Christmass babe(s) c: 68
| |
| - Blacksoul schreef:
- Stonedeath schreef:
- Sacredkit schreef:
- Klik
Geweldig xD
x'D Message from God to Selma: "I am your father." o.O Message from God to Jinte: "I'll grant three of your wishes!" HELL NO! Ik houd ze allemaal voor mezelf Message from God to Christy: ''You little Luna freak, i curse you, tomorrow you are Luna!'' Eehm...yeah, that makes me happy xD |
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| - Blacksoul schreef:
- Das een geweldige film xD
Echt hé? "I know what you are" "Say it, out loud. Say it!" "Jonas brother" "Yes, your right... Whait what?" X3 ik lag in een deuk bij dat stukje xD "Really, a chihuahua?" |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 22:22 | |
| - Frostclaw schreef:
- Blacksoul schreef:
- Das een geweldige film xD
Echt hé?
"I know what you are" "Say it, out loud. Say it!" "Jonas brother" "Yes, your right... Whait what?"
X3 ik lag in een deuk bij dat stukje xD
"Really, a chihuahua?" ''I know who you are!'' ''You do?'' ''Your'e the Black eyed peys!'' ''Why does everybody think were the black eyed peace?'' |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|