|
|
Danii ~ 284
| |
| |
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 19:13 | |
| - Rainkit schreef:
- Hm, dat rood kan gewoon niet. Te fel, en het past niet bij de lay-out. Ik zou gewoon iets donkers, zwart/donker blauw. Of misschien zelfs grijs.
De lay-out ziet er een beetje rommelig uit, voornamelijk door al die kleuren door elkaar. Rood, blauw, zwart, wit. Ik zou eerder bij dit onderwerp iets 'donkers' zoals donker grijs maken. En dezelfde kleur, maar dan verschillende tinten. Zorg dat het een beetje matcht. Het portal ziet er wel goed uit, de postsheet is erg mooi, maar de tekst is niet zo goed zichtbaar. Maar dat kan ook aan mijn computer liggen. Ik zie ook geen uitleg, rpg regels, algemele regels. Misschien dat je dat beter kunt maken. De gebieden plaatjes hebben volgens mij geen randjes, die kun je toevoegen met paint. Hm, nog veel te doen volgens mij c: Dat fele moet weg ben ik mee eens, ga ik ook zo doen. De tekst is gewoon zichtbaar. De regels staan gewoon bij rules. De randjes erom, had ik gedaan, alleen probleem met mijn pc, maar zodra ik weer bij mijn moeder thuis ben ga ik dat zoiezo doen ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
Lyan Payne | 95
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 19:24 | |
| Mweh, ik ben echt een idioot D: |
|
| |
Danii ~ 284
| |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 19:36 | |
| Beautypaw moet Beautysoul worden <3 - Thanks <3:
|
|
| |
Seven 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 19:36 | |
| - Sacredkit schreef:
- "I'm the only one in the train. I'm the only one in the train. I'm the only one in the train"
Ik moet stoppen met naar die filmpjes kijken xD Pewdiepie ? |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Danii ~ 284
| |
| |
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 19:43 | |
| Q: Omdat ik jouw en linns setjes op elkaar vind lijken, en ik vind Dapple echt een Qsetje hebben whahaha D: ---
Hardlopen ging zo slecht, ik had echt meteen last van mijn enkels, dus nu krijg ik van mijn papa echte hardloopschoenen, en hoef ik niet op die waardeloze gymschoenen te lopen! :'D |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 19:46 | |
| Whaha, you're welcome honey <3
Ik wou het eerst weg doen, maar daarna dacht ik; Nee Stonie is niet zo makkelijk, hij gaat niet mak als een lammetje mee >D
Ik ben echt verliefd op Stonie <3
---
Nu even onder de douche staan, dat zweet van me af halen :/ |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Miss Foxy 67
| |
| |
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 19:48 | |
| Ik ga een kit/paw in de Shadowclan dumpen xD
Haha ik vind Stonie best grappig, al zeg ik het zelf. Haha, hij is eigenlijk best zielig. Hij weet niet wat 'kittiepets' zijn, en ook niet wat 'clens' zijn, arm ding xD |
|
| |
Miss Foxy 67
| |
| |
| |
Danii ~ 284
| |
| |
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 19:57 | |
| ********************************************************************************************************************************************************whaaaa! internet, deed het zomaar niet meer. Ik ben gewoon nu meer dan de helft van die hele ceremonie kwijt!!!!! 00.00'' grrr omg, ik haaaaat mijn pc *slaat pc, hard* |
|
| |
Miss Foxy 67
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|