|
|
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: It IS you! di 3 jul 2012 - 15:19 | |
| ja hoor, dankzij Taz (heeft geschiedenis geschreven voor Beautypaw) ben ik op een idee gekomen :'D Maar eerst het verhaal; - Geschiedenis:
Born; Bij de grenslijn van het riverclan territoium lag een jonge poes, Peachberry genaamd. Ze had een prachtige blauwgrijze vacht. rustig staarde ze over de oever, kijkend naar het andere landschap. Haar buik was dik en het beloofde een grote bevalling te worden. Tevreden keek ze naar de dichtbij komende kater. Het zou de vader worden van de kits in haar buik. Zijn blauwe ogen schenen helder af tegen de zonsopgang. "Seasoul" murmelde Peachberry. Een heftige pijn in haar buik verstoorde echter de rust. Het zou niet lang duren voor de kits geboren zouden worden. Met een grijns op haar gezicht keek ze naar Seasoul, maar echter, de pijn die door haar buik woelde, was niet te houden. Ze liet dit ook duidelijk merken, en niet veel later rende Seasoul weg. Op zoek naar de Medicine cat. Na de den binnengestormd te zijn, had hij de medicine cat gehaald, en verteld over de bevalling. De Medicine Cat raapte haar spullen bij elkaar en vertrok. Maar echter, was de bevalling al begonnen, en toen de Medicine Cat aangekomen was, had ze al de 2 kerngezonde kits gebaard. Alles ging goed. Stuk voor stuk keken ze naar de kits. Ze hadden nog geen namen bedacht. De ene noemde ze Bravekit, een snel lerende katertje. De ander noemde ze echter Beautykit, vanwege haar prachtige pels.
Some moons later...
Beautykit en Bravekit hadden hun ogen geopend en allebei bleken ze blauwe ogen te hebben. Beautykit was erg levendig en speels, net zoals Brave. Op een nacht, toen Beauty niet kon slapen, was ze naar de warrior den toegelopen, zoekend naar haar vader. Op dat moment trok een schim door het kamp. Het had een bittere geur maar wist Beauty er van? nee. Echter zelf, eenmaal in de Warrior den, hoorde ze gegil van haar moeder. Beauty piepte en wekte haar vader. "Papa, er is iets met mama". Moeilijk kwam de warrior uit zijn slaap. Echter, toen de vader wist wat er aan de hand was, rende hij naar de Nursey toe. Hij vocht tegen de schim. "Blijf hier" had zijn vader nog gebulderd. Het enige wat Beauty van de kat zag was een witte poot, een paar blinkende tanden en een stel nagels. Bang als ze was kroop ze weg. Haar vader vocht dapper terug, maar helaas had Starclan hele andere plannen. Ze hadden Seasoul en Peatchberry met open armen in de Starclan ontvangen. Bang, smachtend naar gezelschap, wankelde ze terug naar de Nursey. Ze zag haar vader, haar moeder. Beauty huilde en hoorde hun laatste adem uitblazen. Ze kroop tegen ze aan en viel bij ze in slaap... Echter, was haar opgevallen, had ze haar broertje niet gezien. Waar zou die zijn? Ze rende het kamp uit, zoekend naar haar broertje Bravekit. Even verderop, langs de rivier waar ze geboren waren, lag het bijna dode lichaampje van Bravekit. "Kijk uit voor Scourge" waren zijn laatste woorden. Beautykit sliep bij hem en huilde lang. Ze wilde zichzelf laten boeten voor dit alles. Dit was immers haar schuld.
Ze ontving haar nieuwe naam al spoedig na dit gebeuren: beautypaw. Ze had een karakter gekregen van hier tot tokio en voelde zich al beter. Echter, toen ze hoorde dat Scourge vermoord was, was ze blijer dan ooit.
Nu had ik het idee dat Bravekit gevonden was door een Rogue of Bloodclanner toen Beautykit na een nacht weg was gegaan. De BC'er of Rogue vond hem en lapte hem op. Hij was in een kritieke toestand. Maar de Rogue/BC'er knapte de kitten op. Hij kreeg een nieuwe naam, omdat hij de zijne was vergeten. Het enige wat hij nog wist was een vaag gehuil. Welnu zoek ik dus de Bravekit. De naam mag je zelf bedenken en de soort van mentor is overleden. Hij weet nog niet dat zijn ouders zijn overleden. Hij is vergeten dat hij een zusje heeft. Hij weet alleen het uiterlijk van zijn ouders nog en een vaag gehuil. Hij voelt zich eigenlijk ook niet slecht en haat het om vies te worden. Hij lijkt vanaf de buitenkant veel op Beautysoul. Wil jij Bravekit zijn? Vul dan het lijstje in; - Code:
-
[i]IK WIL DE BROER ZIJN VAN BEAUTYSOUL![/i] [b]Naam account;[/b] [b]Naam bekendste account;[/b] [b]Uiterlijk;[/b] [b]Karakter;[/b] [b]Foto;[/b] [b]Extra;[/b] Geintereseerden;-Firelion{Serafino} -Spotlight{Munkustrap} -Switchpaw{Moonsoul -Grapepaw{Rayan} Xxxx Haribo - Thanks <3:
Laatst aangepast door Beautypaw op di 3 jul 2012 - 19:17; in totaal 5 keer bewerkt |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It IS you! di 3 jul 2012 - 16:36 | |
| IK WIL DE BROER ZIJN VAN BEAUTYSOUL!Naam account; Serafino Naam bekendste account; Firelion Uiterlijk; Tja, zoals je al zei hij lijkt op Beauty maar is vanbinnen erg anders. Zijn vacht glanst altijd, en lijkt bijna van zilver. Zijn ogen izjn fel groen. Ook heeft hij op zijn hoofd wat wit. Voor de rest zie foto Karakter; Hij is een perfect voorbeeld van een; verwaande kwast. Hij is hooghartig en kijkt op iedereen neer alsof het eene stuk avfal is. Hij denkt dat hij de enige goede is op de hele wereld. Maar dat is hij beslist niet.Hij is niet echt wat je noemt spraakzaam. Eerder het tegendeel. Al zijn aandacht gaat naar zijn werk. Ook praat hij alleen met een hele goede reden. Verder speelt hij ook altijd de slimste. Wat hij zelden is. Om het minste of geringste dingetje begint hij te zeuren. Ook is hij nogal ruw, en weet vaak stekelige opmerkingen te verzinnen. De meeste gaan hem liever uit de weg. Maar ondanks zijn karakter is hij wel trouw aan degene die hij trouw wil zijn. Niet dat dat er veel zijn. Ook is het een echte opschepper, en is hij heel bazig. Dat is gewoon zijn vak lijkt het wel. Ook denkt hij uren over iets na voor dat hij het doet. Maar als hij iets doet is dat meestal wel het handigste. Ook is hij erg goed in oplossingen verzinnen. Al hoewel hij daar zelf meestal de hoofdrol in speelt. Dus kort om hij is de vervelendts kat op de hele wereld. Ook is hij nog al ruw, en onbeschoft. Waar ij wel goed in is? Zien zonder gezien te worden. Hij is (volgens zichzelf) wereldkampioen sluipen. Foto; - Foto!:
Extra; Tralala... "The fire of the lions is shining bright upon me" |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It IS you! di 3 jul 2012 - 16:40 | |
| ik voeg je op de lijst~ - Thanks <3:
|
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: It IS you! di 3 jul 2012 - 17:05 | |
| Iets had me overgehaald :3 IK WIL DE BROER ZIJN VAN BEAUTYSOUL!Naam account; Kan het niet laten: Munkustrap Naam bekendste account; Ehhh... Ik denk Spotlight xD Uiterlijk; Zoals munkustrap, Grijs met donkere strepen en een witte buik. Blauwe, Ijsblauwe ogen. Halflange vacht en een gemiddelde bouw. aardig lange nagels en normale tanden. Karakter; Een perfecte leider. Doet alles voor anderen en kan het niet aanzien als katten onnodig lijden, maar doet er dan ook echt iets tegen. Hij twijfeld er niet over om te vechten maar alleen als het nodig is. Bij vrienden houd hij van grappen uithalen, maar hij gaat nooit te ver. Hij vind zowat iedereen aardig en kan met de meesten wel opschieten. Af en toe denkt hij eraan hoe het zou zijn om in een clan te komen en soms verlangt hij ernaar. Hij vind het spijtig dat hij altijd rogue moet zijn. Foto;- Fototime!:
Als mens: Als kat getekend: Foto real cat xD (blauwe ogen inbeelden xD komen als ik gekozen ben :3..): Extra; Chocolate <3 - Thanks peepz c:
|
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It IS you! di 3 jul 2012 - 18:53 | |
| is er ook bijgezet :'D - Thanks <3:
|
|
| |
Lyan Payne | 95
| |
| Onderwerp: Re: It IS you! di 3 jul 2012 - 19:04 | |
| IK WIL DE BROER ZIJN VAN BEAUTYSOUL!Naam account; Moonsoul Naam bekendste account; Switchpaw en Darkpaw Uiterlijk; Een wit/grijze kater Karakter; Hij is vrij stil als je over Scourge praat, het liefst mijd hij die naam. Hij is vrij snel en is heel loyaal. Hij walgt van de BloodClan omdat Scourge die geluid heeft. Hij wil degene die hem vermoord heeft erg bedanken omdat hij nu minder angstig hoeft te zijn. Foto; - Spoiler:
Extra; Het lijkt me werkelijk epic!! En ik lief Beautypaw, en ik heb zoiets nog nooit gedaan |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It IS you! di 3 jul 2012 - 19:14 | |
| ik zet je erbij :3 - Thanks <3:
|
|
| |
Fran, oftewel, Miss. Kagamine 14
| |
| Onderwerp: Re: It IS you! di 3 jul 2012 - 19:14 | |
| IK WIL DE BROER ZIJN VAN BEAUTYSOUL!Naam account; Rayan Naam bekendste account; Skywalker & Lotus Uiterlijk; Grijs gestreept met een witte bef, halflange vacht en natuurlijk helderblauwe ogen. Karakter; Een aardige kater die je niet snel niks ziet doen, hij is zeker niet lui. Hij helpt graag anderen en is niet snel bang. Ook is hij nieuwschierig. Hij is niet bang om te vechten, al zal hij niet snel iemand doden, tenzij het echt nodig is. Hij vraagt zich ook af wat zijn verleden nou precies geweest was en is bereid er alles aan te doen om daar achter te komen. Foto; http://browse.deviantart.com/?order=9&q=young+grey+tabby&offset=192#/d4umwh2Ogen kunnen gekleurd worden.Extra; Boo 8) |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It IS you! di 3 jul 2012 - 19:18 | |
| ook jij staat erbij :3 - Thanks <3:
|
|
| |
Barrel. Take that Pewdie >=3 17
| |
| Onderwerp: Re: It IS you! di 3 jul 2012 - 20:18 | |
| IK WIL DE BROER ZIJN VAN BEAUTYSOUL!Naam account; Nike // Stardust {Kies maar ^^} Naam bekendste account; Chiquita banana <'3 Uiterlijk; Klein, niet zo stevig gebouwde seal point tabby. Boven zijn neus is het bruinig. Karakter; Star // Nike is niet erg sterk. Hij doet zijn uiterste best dapper te lijken, terwijl hij er dan eigelijk als de dood voor is. Als hij de moed heeft verzamelt iets te doen, gaat het dan meestal ook mis. Naarmate hij groter wordt, gaat het steeds beter. Hij zal uiteindelijk opgroeien tot een knappe, wel gemanierde kater. Maar af en toe zul je nig het speelse katertje ontdekken dat hij altijd is geweest. Foto; - Ogen kunnen blauwer, maar ik vond ze nu zo mooi c:
Extra; Het lijkt me erg leuk hem te spelen, naarmate ik het las, de geschiedenis me erg aansprak ^^ x // I'll keep on fighting against god, in such a dirty, cruel place. My heart is full of scars, and i devoted everything. x |
|
| |
Haribo, you call me Haribo 219
| |
| Onderwerp: Re: It IS you! di 3 jul 2012 - 20:20 | |
| Juultje, ik zet je erbij als ik op Beautypaw zit c: |
|
| |
Barrel. Take that Pewdie >=3 17
| |
| Onderwerp: Re: It IS you! di 3 jul 2012 - 20:25 | |
| |
|
| |
Haribo, you call me Haribo 219
| |
| Onderwerp: Re: It IS you! wo 4 jul 2012 - 13:48 | |
| |
|
| |
Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
| |
| Onderwerp: Re: It IS you! ma 23 jul 2012 - 22:17 | |
| *poked topic* Nirmand meer? *srry voor DP* |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It IS you! vr 7 sep 2012 - 20:19 | |
| *LAAAAAT* niemand meer? ik kies Zondag avond dus tot dan kun je je aanmelden! |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: It IS you! zo 9 sep 2012 - 10:25 | |
| Ik trek me terug. :c Ik heb téveel accounts, sawry D: |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It IS you! ma 10 sep 2012 - 13:40 | |
| Maakt niet uit heuwr Juul ;D