| Stars of hell || Character maker | |
|
|
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Stars of hell || Character maker di 3 jul 2012 - 11:20 | |
| Nou, hallo. Ja, de titel is een beetje vaag. Let daar vooral niet op. Maar dat is niet waarvoor ik dit gemaakt heb. Dit is namelijk, zoals het 2e deel van de titel al zegt, een Character Maker. Ik kan voor je van alles bedenken. Lees hieronder voor meer info. Ik heb dit gemaakt omdat ik vaak de drang heb om een nieuw account aan te maken, maar ik weet dat ik dit dan niet actief kan houden. Dus is dit handiger. ;-)- Meeneemsetjes + account etc.:
Nou, ik doe een aantal dingen, waaronder eigenlijk alles:
1.: ik kan de geschiedenis uitwerken 2.: ik kan het hele karakter uitwerken 3.: ik kan namen bedenken 4.: ik kan setjes maken 5.: ik kan ook foto's bewerken 6.: ik kan kaders maken
Nou, ben je geïnteresseerd? lees dan eerst nog de regels door!
-Geen misbruik, stelen etc. -Als je alles doet kun je verwachten dat je een stuk langer moet wachten -3 slots vol = de volgende aanmeldingen worden genegeerd! -Zeuren over dat het te lang duurt accepteer ik niet. Geduld is een schone zaak, bij wel zeuren zal ik niet verdergaan met je aanmelding! -Ik werk niet met dafont, dus verwacht niet die lettertypes!
Er is wel een lijstje dat je moet invullen! - Code:
-
Lijstje geschiedenis [b]Welk account:[/b] [b]Bekendste account:[/b] [b]Fijne jeugd/hectisch:[/b] [b]Familie:[/b] [b]evt. kleine samenvatting van jeugd:[/b]
Lijstje karakter: [b]Welk account:[/b] [b]Bekendste account:[/b] [b]Clan / Roque / Kittypet:[/b] [b]Gemeen / aardiger:[/b]
Lijstje naam: [b]Bekendste account:[/b] [b]Clan / Roque / Kittypet:[/b] [b]Karakter:[/b]
Lijstje setje: [b]Bekendste account:[/b] [b] OS || PF || AVA || ALLES [/b] [b]evt. foto's:[/b] [b]evt. tekst:[/b] [b]Naam erop:[/b] [b]Moet ik een foto zoeken?:[/b] [b]Zo ja, hoe moet hij eruit zien:[/b]
Lijstje foto bewerken: [b]Bekendste account:[/b] [b]Foto:[/b] [b]Wat moet er veranderd worden:[/b]
Lijstje Sheet: [b]Bekendste account:[/b] [b]Foto:[/b] [b]Kleur tekst:[/b] [b]Tekst:[/b]
Slots:-Daniëlle / Swiftbreathe -Soepsas / Mr. Mistoffelees - ..
Laatst aangepast door Frostclaw op do 5 jul 2012 - 10:45; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Stars of hell || Character maker di 3 jul 2012 - 11:32 | |
| Lijstje geschiedenis Welk account: Beautysoul (deze dus >D) Bekendste account: Ty Fijne jeugd/hectisch: Hectisch Familie: Dood, behalve een oom, Blizzardstorm evt. kleine samenvatting van jeugd: Haar ouders werden vermoord door Sourge en haar Broer werd later dood gevonden. Dat is haar jeugd ongeveer =D Lijstje Sheet: Bekendste account: Ty Welk Account: Beautysoul Foto: https://i.servimg.com/u/f46/17/46/20/66/postsh10.jpgKleur tekst: maakt niet uit x'3 Tekst: I am standing in the Rain Zijn dit Sheets of kaders? XD - Thanks <3:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars of hell || Character maker di 3 jul 2012 - 11:34 | |
| Ok, ik ga aan de slag ^^
Het zijn sheets. |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| |
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars of hell || Character maker di 3 jul 2012 - 12:11 | |
| Beautypaw's jeugd:
born; Bij de grenslijn van het riverclan territoium lag een jonge poes, Peachberry genaamd. Ze had een prachtige blauwgrijze vacht. rustig staarde ze over de oever, kijkend naar het andere landschap. Haar buik was dik en het beloofde een grote bevalling te worden. Tevreden keek ze naar de dichtbij komende kater. Het zou de vader worden van de kits in haar buik. Zijn blauwe ogen schenen helder af tegen de zonsopgang. "Seasoul" murmelde Peachberry. Een heftige pijn in haar buik verstoorde echter de rust. Het zou niet lang duren voor de kits geboren zouden worden. Met een grijns op haar gezicht keek ze naar Seasoul, maar echter, de pijn die door haar buik woelde, was niet te houden. Ze liet dit ook duidelijk merken, en niet veel later rende Seasoul weg. Op zoek naar de Medicine cat. Na de den binnengestormd te zijn, had hij de medicine cat gehaald, en verteld over de bevalling. De Medicine Cat raapte haar spullen bij elkaar en vertrok. Maar echter, was de bevalling al begonnen, en toen de Medicine Cat aangekomen was, had ze al de 2 kerngezonde kits gebaard. Alles ging goed. Stuk voor stuk keken ze naar de kits. Ze hadden nog geen namen bedacht. De ene noemde ze Bravekit, een snel lerende katertje. De ander noemde ze echter Beautykit, vanwege haar prachtige pels.
Some moons later...
Beautykit en Bravekit hadden hun ogen geopend en allebei bleken ze blauwe ogen te hebben. Beautykit was erg levendig en speels, net zoals Brave. Op een nacht, toen Beauty niet kon slapen, was ze naar de warrior den toegelopen, zoekend naar haar vader. Op dat moment trok een schim door het kamp. Het had een bittere geur maar wist Beauty er van? nee. Echter zelf, eenmaal in de Warrior den, hoorde ze gegil van haar moeder. Beauty piepte en wekte haar vader. "Papa, er is iets met mama". Moeilijk kwam de warrior uit zijn slaap. Echter, toen de vader wist wat er aan de hand was, rende hij naar de Nursey toe. Hij vocht tegen de schim. "Blijf hier" had zijn vader nog gebulderd. Het enige wat Beauty van de kat zag was een witte poot, een paar blinkende tanden en een stel nagels. Bang als ze was kroop ze weg. Haar vader vocht dapper terug, maar helaas had Starclan hele andere plannen. Ze hadden Seasoul en Peatchberry met open armen in de Starclan ontvangen. Bang, smachtend naar gezelschap, wankelde ze terug naar de Nursey. Ze zag haar vader, haar moeder. Beauty huilde en hoorde hun laatste adem uitblazen. Ze kroop tegen ze aan en viel bij ze in slaap... Echter, was haar opgevallen, had ze haar broertje niet gezien. Waar zou die zijn? Ze rende het kamp uit, zoekend naar haar broertje Bravekit. Even verderop, langs de rivier waar ze geboren waren, lag het bijna dode lichaampje van Bravekit. "Kijk uit voor Scourge" waren zijn laatste woorden. Beautykit sliep bij hem en huilde lang. Ze wilde zichzelf laten boeten voor dit alles. Dit was immers haar schuld.
Ze ontving haar nieuwe naam al spoedig na dit gebeuren: beautypaw. Ze had een karakter gekregen van hier tot tokio en voelde zich al beter. Echter, toen ze hoorde dat Scourge vermoord was, was ze blijer dan ooit.
- Code:
-
[justify][font=Comic Sans Ms][table align="center" border="1px-color:grey"bgcolor="#3e3d42"][tr][td][center][img]http://i45.tinypic.com/dgkqbt.jpg[/img][/center]<table align="center" width="387"><tr><td align="center"> [size=9][color=#918f9b] text here [/color][/size] </td></tr></table>[/td][/tr][/table][/font][/justify]
|
|
Hopelijk vind je het iets. @firelion ik ga ook aan de slag. |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Stars of hell || Character maker di 3 jul 2012 - 12:13 | |
| thanks :'D (ik kan het niet laten om te zeggen, dit zijn kaders :3 ) - Thanks <3:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars of hell || Character maker di 3 jul 2012 - 12:15 | |
| oh xD ik haal die altijd door elkaar. Maar ja, ik maak dus kaders. Ok, Devils karakter: - Spoiler:
bloodthisty || Mean || rude || No compassion
||Bloodtirsty|| Devil is een bloeddorstige kat die niet bang is om te doden. Zij snakt meestal naar bloed en durft ook iedereen te vermoorden of te verwonden. Zelfs, wil hij het bloed drinken van de leaders en deputy's, want hij moet echter het bloed drinken, wat zijn hart wil
||Mean|| Devil houdt ervan om met levens te spelen, en met hum pijn. HIj vind het leuk om zo lang mogelijk de martelen en doet dit dan ook met plezier.
||rude|| Devil gaat met gemak tegen de code in en durft ook van alles. Hij is brutaal tegen Icy en Saxon, en ook tegen andere katten. Hij luistert niet naar orders.
||No compassion|| devil heeft geen medelijden met dieren
Alsjeblieft. ^^ |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Stars of hell || Character maker di 3 jul 2012 - 16:01 | |
| Vooruit, een kader of sheet(wat maakt t uit?!)voor Aurora Bekendste account: Mijn bekendste is Daylien, maar het lijstje is voor Aurora Foto: - Spoiler:
Kleur tekst: Kijk maar wat mooi is, ik heb daar geen verstand van :] Tekst: I am beautiful, and I know that |
|
| |
DYA :3 19
| |
| Onderwerp: Re: Stars of hell || Character maker di 3 jul 2012 - 17:01 | |
| Wow, bedankt ik zal straks een voorstel topic maken, e daar kotm zijn karalter zeker in.
-Devil- Don't tell me, show me Midnightpaw |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars of hell || Character maker di 3 jul 2012 - 20:17 | |
| @ devil graag gedaan hoor ^^ @ Aurora:
Hopelijk ben je er blij mee ^^
Codeh: - Code:
-
[justify][font=Comic Sans Ms][table align="center" border="1px-color:grey"bgcolor="#9697c2"][tr][td][center][img]http://i49.tinypic.com/jaway0.jpg[/img][/center]<table align="center" width="387"><tr><td align="center"> [size=11][color=#262631] TEXT HERE. [/color][/size] </td></tr></table>[/td][/tr][/table][/font][/justify]
|
|
|
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| |
| |
Cesanne 265
| |
| Onderwerp: Re: Stars of hell || Character maker di 3 jul 2012 - 22:04 | |
| Lijstje geschiedenis Welk account: (Is op WS) Yakira Bekendste account: eehm, you know me xD Fijne jeugd/hectisch: maakt niet uit Familie: Niet bekend evt. kleine samenvatting van jeugd: nothing x3 Maar nu komt ze helemaal alleen Wolf Story binnen, ze mag verdwaalde fammilie hebben om het zo maar te zeggen xD Lijstje karakter: Welk account: Ook Yakira Bekendste account: Phoe, nou ja, ik zal het maar invullen, Fluffytail? Linepaw? Clan / Roque / Kittypet: Loner on WS, komt nog in een pack, weet nog niet welke Gemeen / aardiger: Tja eehm, dat mag je zelf kiezen, het enige is, ze is een echte pessimist x3 Wacht hier is haar setje, misschien heb je daar iets aan:: Ik laat je echt heel vrij x3 Moonlight shining in the sky nothing more can stop my flight Take my hand again, fly with me thousand million miles away |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars of hell || Character maker di 3 jul 2012 - 22:07 | |
| |
|
| |
Daan :3 206 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Stars of hell || Character maker wo 4 jul 2012 - 12:45 | |
| Lijstje geschiedenis: Welk account: Skippy Bekendste account: Skippy/Leafstorm Fijne jeugd/hectisch: geen idee Familie: Onbekend evt. kleine samenvatting van jeugd: Euuhh, ik heb niets voor hem...
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars of hell || Character maker do 5 jul 2012 - 0:59 | |
| @ Daniëlle ik ga eraan werken
@ Soepsas als je dat zou willen... ^^ |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Stars of hell || Character maker do 5 jul 2012 - 7:35 | |
| Jup xD Lijstje toekomst Welk account: Mr.Mistoffelees Bekendste account: Spotlight Fijne jeugd/hectisch: Aardig normaal, bloodclanner :3 dus een beetje bloederig xD Familie: Een zus en een Broer: Devil en Doublelife. Verder alleen een vader. evt. kleine samenvatting van jeugd: Die mag jij maken Hij is geboren en heeft scourge nog net 1 keer gezien. - Thanks peepz c:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars of hell || Character maker do 5 jul 2012 - 10:37 | |
| - Yarika / Cesanne:
Pessimist \\ Sterke wil \\ Moeilijk in de omgang \\ Vaag \\
Pessimist Yarika kijkt met een negatieve blik op de wereld en reageert daarom ook vaak botter. Ze wil niks te maken hebben met optimisten en kent geen liefde.
Sterke wil Yarika wil dat alles volgens haar plannen gaat. Als je haar tegenspreekt, zal ze echter niet naar je luisteren. Ze volgt haar leider niet en trekt vaak eigen plannen.
Moeilijk in de omgang Ze is een einzelganger, een soort van dan. In gezelschap weet ze vaak niet wat te zeggen en blijft daarom stil. Niemand wil immers met haar omgaan aangezien de meesten niet zo negatief zijn als haar.
Vaag Yarika kan wat vaagjes overkomen en zegt meestal ook rare en verzonnen verhalen. Ze is een talent in liegen. In haar ogen is ook vaak een afgezonderde en vage blik te zien.
History:
Yarika had haar leven lang al wat problemen, vanaf de eerste dag tot nu. Dit heeft haar zowel lichamelijk als geestelijk veranderd.
Born: De geboorte van Yarika was niet echt vlot gegaan. Haar moeder, een Solitair levende wolf, is helaas overleden tijdens de geboorte. De bevalling was zwaar, maar Yarika heeft geen broers of zussen gehad. Ze was echter een grote wolf en dat had problemen veroorzaakt. Haar moeder, Placa, was zwart van kleur, terwijl Yarika wit was. Ze had ijzig blauwe ogen. Haar vader, Kono, was wit van kleur met felgroene ogen. Hoe Yarika aan haar kleur ogen komt, is dus onduidelijk. Haar vader heeft zelfmoord gepleegd en was ook Solitair.
Some moons further..: Yarika leefde alleen op de wereld en leerde al snel kennis maken met het harde leven. Ze is hierdoor diep veranderd, zowel lichamelijk als geestelijk. Ze is een pessimist geworden en keek dus al op jonge leeftijd met een volwassen blik op de wereld. Ze leerde al snel jagen, door een andere solitaire wolf. Deze was al oud en had een aardig karakter. Ze leerde snel jagen en gebruik te maken van de natuur.
One year old: Na een jaar in de leer te hebben gezeten van Lana, zoals haar lerares heette, nam ze haar eigen pad. Lana was een soort moeder voor haar geworden en vond het ook erg moeilijk om haar te verlaten. Ze volgde Lana en uiteindelijk werd Lana vermoord door een andere wolf. Dit heeft Yarika erg beschadigd en is hierdoor pessimistisch geworden. Huilend rende ze toen naar haar toe en hoorde haar laatste woorden. "Save yourself" zei ze, waarna ze haar laatste adem uitblies. Yarika bleef bij haar en begroef haar. Ze had beloofd hier haar nest te plaatsen en sliep hier zeker een jaar.
Two years old: Na 1 jaar kwam ze een moorddadig dier tegen, een grote beer. Yarika vocht om Lana en het bleef gelijkspel. Yarika sloeg een grote streep op de buik van de beer en voegde er een paar bijtwonden aan toe. De beer vocht echter moedig terug: hij sloeg de pessimistische Yarika een litteken op het oog, waarna het dier de plaats overnam. Yarika vluchtte weg en werd emotieloos, ze vocht voor Lana en leefde voor haar. Ze werd gesloten en dwong verschillende wolven om haar wil te volgen, als die haar iets opdringen, bracht Yarika daar verandering in. Ze leeft nu nog steeds als pessimist en heeft het vaak te doen met verschillende wolven.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars of hell || Character maker do 5 jul 2012 - 14:31 | |
| -srry voor dubbelpost- Mijn poging tot Sheet maken: what do you think??
|
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Stars of hell || Character maker | |
| |
|
| |
|