Eerste keer - Alleen Goldenshadow

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lunarkit
Member
Eerste keer - Alleen Goldenshadow DPKsfdL
3

CAT'S PROFILE
Lunarkit
BerichtOnderwerp: Eerste keer - Alleen Goldenshadow   Eerste keer - Alleen Goldenshadow Icon_minitimema 2 jul 2012 - 20:13

Het was een mooie dag.Lunarkit liep door het grote bos.Lunarkit keek naar de lucht.Ze zag een vogel vliegen.Ik wil ook vliegen dacht Lunarkit.Ineens zag Lunarkit een poes.Hoi zei Lunarkit naar de poes.Ineens kwam er een bruine kat aan.Hij wou Lunarkit aanvallen.Help riep ze.en ging achter de poes staan

(Hoop dat ie goed is?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer - Alleen Goldenshadow   Eerste keer - Alleen Goldenshadow Icon_minitimema 2 jul 2012 - 20:21

okey, eerst een paar tips

~ de post moet minimaal 5 volle regels zijn als het gepost is,
~ probeer iets meer van de omgeving te omschrijven
~ probeer gebruik te maken van aanhalingstekens, punten, spaties na de punt ect.
~ probeer ook ze te gebruiken en niet alleen lunarkit
~ probeer niet alles te snel te laten gaan.

Een goudkleurige poes liep als een gouden schaduw door het bos heen. Haar ogen keken om zich heen. Ze voelde de lucht die tegen haar vacht aan blies en zag hoe de wind blaadjes van de bomen af plukte. Haar poten groeven zich zachtjes bij elke stap die ze zette in de grond. Haar goudkleurige staart zwiepte heen en weer terwijl ze verder liep. Heel even keek de goudkleurige poes naar de lucht en zag de vogels vliegen. Ze schudde haar hoofd even en liep verder. Ze kwam een kleine kitten tegen en hoorde die hoi tegen haar zeggen. 'hallo kleine kitten' zei ze vriendelijk terug, iets wat ze normaal niet was. Ze hoorde geritsel in de struik achter haar en draaide zich om. Doodstil bleef ze staan en zag ze hoe een bruine kat uit de struiken kwam en op de kitten afstormde. Ze hoorde de kitten om hulp roepen en zag in haar ooghoeken hoe de kitten zich achter haar verstopte. Ze keek kil naar de bruine kat en zette haar haren op. Ze haalde naar hem uit. Blijkbaar was de kater niet al te moedig, want die rende na haar uithaal weg. Ze draaide zich terug om naar de kleine kitten. 'en wie ben jij?'

Eerste keer - Alleen Goldenshadow 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Eerste keer - Alleen Goldenshadow Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Lunarkit
Member
3

CAT'S PROFILE
Lunarkit
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer - Alleen Goldenshadow   Eerste keer - Alleen Goldenshadow Icon_minitimema 2 jul 2012 - 20:34

De kater rende weg. 'Wie ben jij?' Vroeg de poes. 'Ik ben Lunarkit' miauwde de kitten. Ze keek richting de plek waar de gemene kater vandaan kwam 'wat was dat eng zeg' miauwde Lunarkit. Ze voelde hoe er een vlinder op haar neus kwam zitten. En toen weer weg vloog, naar een paar witte bloemen. De kitten keek de onbekende poes aan. 'Ik wil zo graag dat ik kan vliegen' miauwde de kitten. Ze hoorde geritsel in de struiken. Lunarkit spitste haar oortjes, en keek naar de struiken. Toen kwam er een enorme das uit de struiken. 'Wat een eng beest' zei de kitten bang. Ze verzamelde al haar moed, en ging voor de onbekende poes staan. 'Ik bescherm je' zei de kitten...

[Beter?]
Stonedeath
Member
Dalek ~
310

CAT'S PROFILE
Rank:
Stonedeath
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer - Alleen Goldenshadow   Eerste keer - Alleen Goldenshadow Icon_minitimema 2 jul 2012 - 21:50

Lunakit, ik weet niet of die kater ook een speler is, maar het is de bedoeling dat je alleen je eigen karakter bespeeld en off-play karakters.

Verder zou ik inderdaad letten op de punten van Goldenshadow. Ook zou ik meer beschrijven. Hoe kwam de gevaarlijke kater op je af? Hoe keek hij? Welke oogkleur had hij? Bewoog hij eventjes met zijn oren, of zwaaide zijn staart een keertje heen en weer? Had hij markeringen op zijn lichaam? Zag je zijn blinkende, scherpe tanden? En hoe was het weer? Was het warm? Waren er wolken, ging het bijna regenen, of stond niks in de weg van de zon? Was er niet ergens een vogeltje wat geluiden maakte? Maakte dit vogeltje ook even zijn of haar veren schoon, of vloog ik door met een takje voor het nestje? Schoot daar misschien een eekhoorntje met zijn pluizige, lange staart over een buigende tak?

Eerste keer - Alleen Goldenshadow 16q4ye
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer - Alleen Goldenshadow   Eerste keer - Alleen Goldenshadow Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: