|
|
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 14:38 | |
| TNG is van HP? D: Er was helemaal niets in de bieb D: |
|
| |
Daphne 66
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 14:38 | |
| Hmm ik denk dat ik ze ook maar gewoon ga downloaden met Torrent. nomnom,. En dan kan ik kijken. En van Q genieten lol. |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
Danii 357
| |
| |
| |
Danii ~ 284
| |
| |
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 14:41 | |
| - Sacredkit schreef:
- Rainkit schreef:
- Jullie..ik volg jullie niet meer D;
Ik ook niet. Maar aangezien het over Star Trek gaat, bemoei ik me er ook niet mee xD Ik ben niet echt .. fan van die serie xD Ik ken star trek niet eens, nooit interesse aan gehad xD Ik heb zin om Snowwhite te spelen op Wc XD Place of silence, moving shadows Crimson eyes are strangely gleaming in the darkness Madness starting to awake Playful desire starving of blood Get down limitless night |
|
| |
Daphne 66
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 14:41 | |
| - Wintersoul schreef:
- Daphne, Commander Riker is zo sexy.. once he gets his beard XD
BELIEVE ME. *Drool* GOOOOGLEEE. ♥ Oehlala. Ik vind Paris trouwens ook leuk :3 ghehe. |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
Danii 357
| |
| |
| |
Ianto 124
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 14:48 | |
| - Rainkit schreef:
- Sacredkit schreef:
- Rainkit schreef:
- Jullie..ik volg jullie niet meer D;
Ik ook niet. Maar aangezien het over Star Trek gaat, bemoei ik me er ook niet mee xD Ik ben niet echt .. fan van die serie xD Ik ken star trek niet eens, nooit interesse aan gehad xD Ik heb zin om Snowwhite te spelen op Wc XD Ik ken het wel. Maar het trekt me gewoon niet xD Ik moet eigenlijk eens gaan kijken of die epi van True Blood wel goed klinkt zonder oortjes :/ "Chaos, Panic, Disaster. I think my work here is done!"
|
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 14:48 | |
| - Spoiler:
|Name| Ghostcreek |Former Names| Ghostkit / Ghostpaw |Gender| Male |Age| 31 Moons
|Clan| Thunderclan |Rank| Elder
|Inside| Ghostcreek is een luie vreetzak. Hij houdt ervan om te eten, en om lekker te niksen. Hij vind het fijn om anderen te commanderen. Tevens is hij een erg geniepige kater, hij verzint zo een sluw plannetje waardoor hij zijn leven kan volgen zoals hij dit wilt. Hij is een goede ‘acteur’ en kan makkelijk voor de nep doen en eeuwig in zijn rol blijven.
|Outside| Een witte kater, met licht blauwe ogen. Zijn ogen zijn zó licht blauw, dat het bijna lijkt dat hij blind is. Hij doet alsof hij blind is, en doet alsof hij mank loopt waardoor hij een maan terug uitgeroepen is als een elder en nu in de elder den mag slapen. |History| Ghostcreek is altijd al lui geweest. Er is geen tijd geweest dat hij actief was, en dat hij veel gedaan had in zijn gehele leven. Als apprentice wou hij niks leren, en moest zijn mentor zijn best doen om hem uit zijn nest te krijgen. En als Warrior was dit precies hetzelfde. Hij deed niks voor zijn apprentice’s en liet ze gewoon hun gang gaan. Later heeft hij bedacht om te doen alsof hij blind word na een val uit de boom. Ook doet hij alsof hij mank loopt, om zeker te zijn dat hij nooit meer hoeft te jagen en voor de clan hoeft te zorgen. Hierdoor heeft bluestar hem elder gemaakt, omdat hij natuurlijk ‘niks’ meer kon doen. Nu commandeert hij andere katten om hem eten te brengen, en vreet hij zijn buikje iedere dag weer vol.
Why do i like this character so much? ;-; Place of silence, moving shadows Crimson eyes are strangely gleaming in the darkness Madness starting to awake Playful desire starving of blood Get down limitless night |
|
| |
Daphne 66
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 14:53 | |
| 2 meisjes uit mijn klas blijven dus zitten s: We kunnen ook over uh tlok praten 8D? |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 14:55 | |
| - Rainkit schreef:
- Mèèeèèèèèèèh i'm a sheeeeep ;D
Mééééééééééééééé'eééh I'm a sheep two =3 |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |