|
|
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 22:34 | |
| hey pen kijk mij 'ik ben een barrel! AAnd there's nothing you can do about it!' |
|
| |
Pen Nightray ; Happy couple with Gilbert Nightray 105
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 22:36 | |
| Ik haatte mijn klas van de lagere klas, maar mijn klas nu is ook niet bepaald fijn x33 Gelukkig mag ik volgend jaar weer switchen van klas [a]
||Tess; You m*therf*cker! I'LL KILL YOU FREAKING BARREL! *chairmode activated**boop*
- *brofist*:
........... ...................__ ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸ ........../'/.../..../......./¨¯ ........('(...´...´.... ¯~/'...') ..........................'....../ .................... ........·´ ..........................( BROFIST ...........
TESSA. LEES DIT. WEET DIT. IK HOU VAN JE <3
|
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 22:38 | |
| - Breakingkit schreef:
- Ik dans zodra ik klaar ben met school
hele week niets doen fuckfuckfuck Dx
+1
- *brofist*:
........... ...................__ ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸ ........../'/.../..../......./¨¯ ........('(...´...´.... ¯~/'...') ..........................'....../ .................... ........·´ ..........................( BROFIST ...........
|
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 22:41 | |
| ||Maartje; Yes, sometimes I'm smart
YES, PEWDIEPIE IS DA MOST AWESOME GAMER <3 R u a bro too?
*Brofist man, brofist*
- *brofist*:
|
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 22:44 | |
| Erhm .__.
Linnie posten? D;
Ik ga een manip maken, I got an new idea 8D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 22:45 | |
| - Dragonkit schreef:
- I'm a bro too ;'D
EDIT;; lol, waar is mijn onderschrift?! XD *Brofist mede bro, brofist*
- *brofist*:
|
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 22:46 | |
| Maar.. maar ik heb wel inspiratie voor Stonedeath? D: |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
Axe girl~ 120
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 22:47 | |
| Godverfuckingdomme! Ik ben ZO kwaad nu hé! Kan ik alsjeblieft even met iemand praten? Het MOET eruit ;-; My mistress' eyes are nothing like the sun; Coral is far more red than her lips' red; If snow be white, why then her breasts are dun; If hairs be wires, black wires grow on her head. I have seen roses damasked, red and white, But no such roses see I in her cheeks. [right] |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 22:48 | |
| ||Linn; *Driedubbele brofist* Yes u know me xd Megan is one of my best friends. AND, I know u too. But u don't know it's me *evil laugh*
MODIFIER ||Jellybean; Ik weet niet of je wel met wij wil praten aangezien ik je niet ken, maar opzich sta ik open als uitlaat klep.
- *brofist*:
|
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 22:49 | |
| - Breakpaw schreef:
- ||Linn; *Driedubbele brofist*
Yes u know me xd Megan is one of my best friends. AND, I know u too. But u don't know it's me *evil laugh* Wait wait wait..Pen..c': I know u! xD уσυ кησω α ∂яєαм ιѕ ℓιкє α яινєя. єνєя cнαηgιη' αѕ ιт ƒℓσωѕ |
|
| |
Axe girl~ 120
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 22:50 | |
| Ok stuur je wel ff een PM'tje My mistress' eyes are nothing like the sun; Coral is far more red than her lips' red; If snow be white, why then her breasts are dun; If hairs be wires, black wires grow on her head. I have seen roses damasked, red and white, But no such roses see I in her cheeks. [right] |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 22:51 | |
| ||Linn; Yes yes, Linn xD Do u know my real name tooooo?
||Jellybean; Is goed hoor ^^. Wees welkom.
||Tess; Mensen, ik moet jou ook een brofist geven hunn. *brofist* Wees alleen geen barrel meer xD
- *brofist*:
|
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |