|
|
Daphne 247
| |
| |
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
Pen Nightray ; Happy couple with Gilbert Nightray 105
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 0:35 | |
| Ws is ook wel awesome ;D En stiekem vond ik Feralis het meest awesome <'3 Gewoon. Het was zo gezellig! En. Ik. Had. Macht. *evil laugh*
- *brofist*:
........... ...................__ ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸ ........../'/.../..../......./¨¯ ........('(...´...´.... ¯~/'...') ..........................'....../ .................... ........·´ ..........................( BROFIST ...........
TESSA. LEES DIT. WEET DIT. IK HOU VAN JE <3
|
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 0:36 | |
| Haha :')
@ SSA vraag persoon Eillish & Nikolai//Louis (:
|
|
| |
Daphne 247
| |
| |
| |
Lizle 178
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 0:44 | |
| |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 0:45 | |
| ||Lizle; Hmn, volgensmij is dat Ws.. Maar dat weet ik niet zeker :')
DURARARA, Y R U TROLLING ME? I. HAVE. TO. SLEEP. But than there was u!
- *brofist*:
........... ...................__ ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸ ........../'/.../..../......./¨¯ ........('(...´...´.... ¯~/'...') ..........................'....../ .................... ........·´ ..........................( BROFIST ...........
|
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 0:46 | |
| - Breakpaw schreef:
- Ws is ook wel awesome ;D
En stiekem vond ik Feralis het meest awesome <'3 Gewoon. Het was zo gezellig! En. Ik. Had. Macht. *evil laugh* Whoot, een mede ex-Feralisser xD Meet Taiga. o3o Wie was jij daar? Thanks Thessa! <3- Spoiler:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 0:47 | |
| - Mousefur schreef:
- Breakpaw schreef:
En stiekem vond ik Feralis het meest awesome <'3 Gewoon. Het was zo gezellig! En. Ik. Had. Macht. *evil laugh* Whoot, een mede ex-Feralisser xD Meet Taiga. o3o Wie was jij daar? I knew Taiga <3 Die met die enge ogen ;D Me was Aicka, ftw <3 Le modje de awesome xD Nee, ik faalde als mod.
- *brofist*:
|
|
| |
Lizle 178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 0:48 | |
| - Breakingkit schreef:
aah zo, als je ooit topic wil moet je maar roepen x3 Okii ----------------------------------- Maar mensen ik ga denk ik maar eens mijn ogen sluiten x3. Truste iedereen ^.^ Silverwhisper |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 0:50 | |
| Truste Lizle! The stones will be watching u
- *brofist*:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 0:51 | |
| U weren't not awesome as mod D:
Ik was even op Feralis. EVEN. x') |
|
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 0:54 | |
| I'll just step in that police-box and arrest myself.
Ik heb gewoon twee keer een episode overgeslagen, ook al met de Lodger hahaha. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 0:55 | |
| ||Moonstripe; I don't get that sentence xD Tip: Maak geen moeilijke zinnen terwijl het avond is en ik eigenlijk wil slapen. Nooit :')
Feralis was wel awesome <3 En.. Hoe heette het ook alweer? Memories gone ofzo was ook wel cool ^^.
||Stonedeath; R u watching Docter Who? Waar gaat dat eigenlijk over?
- *brofist*:
|
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 0:56 | |
| - Breakpaw schreef:
- Mousefur schreef:
- Breakpaw schreef:
En stiekem vond ik Feralis het meest awesome <'3 Gewoon. Het was zo gezellig! En. Ik. Had. Macht. *evil laugh* Whoot, een mede ex-Feralisser xD Meet Taiga. o3o Wie was jij daar? I knew Taiga <3 Die met die enge ogen ;D
Me was Aicka, ftw <3 Le modje de awesome xD Nee, ik faalde als mod. Yay voor mijn enge ogen wolfje xD En je faalde niet al mod hurr, ur awesome :3 Thanks Thessa! <3- Spoiler:
|
|
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 0:57 | |
| Breakpaw: Jopp, hehe, nou ja eigenlijk keek ik 't, ik heb alle epi's al gekeken, en nu herhaal ik soms dingen xD. Het klinkt heel standaard, maar het gaat over een Timelord, de laatste van zijn soort, en met zijn TARDIS reist hij door tijd en ruimte. Omdat hij eenzaam is, zoekt hij op aarde compagnons, om hem te vergezellen. Het is behoorlijk verslavend, als je er eenmaal in zit xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 0:57 | |
| TARDIS <3
That you were good as mod. I'm sorry c: And you can call me by my name. Zsa-Zsa something you want like :') |
|
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 0:59 | |
| Oi, ik krijg nu een heerlijk idee voor een nieuwe manip, maar ik moet van mezelf nu afsluiten D; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|