| ||Can I have an apple? {Manipulations} | |
|
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: ||Can I have an apple? {Manipulations} vr 29 jun 2012 - 22:40 | |
| Halloww. Hier komen al mijn manips te staan. Het aantal sterretjes achter de titels betekend hoe blij ik er zelf mee ben. * betekend dat ik er totaal niet blij mee ben, ***** betekend dat ik hem een van mijn beste vind, en er erg trots op ben. Tips zijn natuurlijk altijd welkom, want ik wil graag mezelf verbeteren, hehe :3 Ik gebruik GIMP 2.6, de Nederlandse versie, en gebruik ook alleen GIMP. Vragen mogen natuurlijk ook altijd gevraagd worden :3
- ||Afraid of losing you. ***:
- ||Opening new doors. **:
- ||Donna, the one who forgot. *****:
- ||It's waiting in the dark. ****:
- ||The lone wolf. ***:
- ||Protecting the lost gold. *:
- ||They will me remembered. ***:
- ||No shit, Sherlock. ***:
- ||Don't leave me... **:
- ||You're a time traveler now, Amy. ****:
x
Laatst aangepast door Stonedeath op za 30 jun 2012 - 21:18; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: ||Can I have an apple? {Manipulations} za 30 jun 2012 - 8:54 | |
| Wauw 0-0 . Soms gaan dingen een beetje kronkelig, maar dat heb ik ook. :3
Ik denk dat dat paard en die mensen wel ut mooiste zijn.
Een vraagje,
Was bij de eerste de rug van het kleintje echt zo recht ? 0-0 |
|
| |
Axe girl~ 120
| |
| Onderwerp: Re: ||Can I have an apple? {Manipulations} za 30 jun 2012 - 9:26 | |
| Ze zijn mooi, dat kan je niet ontkennen. Alleen zou ik bij de dieren proberen de vacht terug te brengen. Zelf doe ik dat altijd met de smudge tool. De mensen zijn indd erg mooi ja. Good werk Selma~ <'3 My mistress' eyes are nothing like the sun; Coral is far more red than her lips' red; If snow be white, why then her breasts are dun; If hairs be wires, black wires grow on her head. I have seen roses damasked, red and white, But no such roses see I in her cheeks. [right] |
|
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: ||Can I have an apple? {Manipulations} za 30 jun 2012 - 11:49 | |
| Loudkit: Ja, die was echt zo recht xD
Jellybeen: Ah, oké, ik zal kijken! :3 |
|
| |
Isa :3 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ||Can I have an apple? {Manipulations} do 5 jul 2012 - 12:50 | |
| Ik vind die lone wolf wel leuk ^^' Voor de rest zag ik soms nog witte lijntjes aan de rande, heb ik ook hoor, misschien die proberen weg te werken? c: Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight PM's naar Dawnstar please! |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ||Can I have an apple? {Manipulations} do 5 jul 2012 - 14:15 | |
| Ze zijn heel mooi ^^, wat is het lettertype dat je gebruikt bij Protecting the lost gold? |
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: ||Can I have an apple? {Manipulations} do 5 jul 2012 - 14:23 | |
| Ik vind ze heel mooi n_n Al vind ik die van de éénhoorn nogal... geknipt en geplakt, het is minder vloeiender dan de anderen (; Life's not fair, if they look at the outside.Credits to Darkfire |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: ||Can I have an apple? {Manipulations} vr 6 jul 2012 - 10:31 | |
| Selma <'3 Je ziet dat je echt voorruit bent gegaan, ga zo door :3 |
|
| |
Linneh & Selma ♥ 69
| |
| Onderwerp: Re: ||Can I have an apple? {Manipulations} do 12 jul 2012 - 16:05 | |
| *blaast wat stof weg* - There is always light. ***:
:3 When I start to make you nervous And I'm going to extremes Tomorrow I will change And today won't mean a thing |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: ||Can I have an apple? {Manipulations} do 12 jul 2012 - 17:41 | |
| Die laatste vind ik een van de mooiste Blijf zo door gaan en ik blijf het volgen Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Linneh & Selma ♥ 69
| |
| |
| |
Linneh & Selma ♥ 69
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: ||Can I have an apple? {Manipulations} vr 13 jul 2012 - 1:57 | |
| Ik vind ze echt goed =D
Tipje ; ik zou naast de reflectie in het water/ijs ook nog met een brush de schaduw proberen na te bootsen, en dan op overlay/opacity wat lichter maken ofzow. c: |
|
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: ||Can I have an apple? {Manipulations} vr 13 jul 2012 - 10:34 | |
| |
|
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: ||Can I have an apple? {Manipulations} vr 13 jul 2012 - 13:59 | |
| - Moonstripe schreef:
- Ik vind ze echt goed =D
Tipje ; ik zou naast de reflectie in het water/ijs ook nog met een brush de schaduw proberen na te bootsen, en dan op overlay/opacity wat lichter maken ofzow. c: Dankje hihi :3 Bedoel je naast de reflectie in het water ook nog een schaduw? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ||Can I have an apple? {Manipulations} | |
| |
|
| |
|