| [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice | |
|
|
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice za 26 feb 2011 - 10:38 | |
| Littlekit ook? Ze is ten slotte een dochter van de clanleider >D Het lijkt me wel leuk, maar als er al teveel zijn snap ik dat. ^^ |
|
| |
Iess 89
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice vr 25 maa 2011 - 21:24 | |
| Als het nog mogelijk is, wil ik ook wel een gestolen kit spelen met Lunarkit. |
|
| |
61
| CAT'S PROFILEAge: Only just 6 moons, but next time you see me, I will be older!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice vr 25 maa 2011 - 21:41 | |
| Claude is ook een elitelid die wel een kitten wil stelen >:-D *evil laugh* mhuhaha |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice za 26 maa 2011 - 8:14 | |
| Nu ik er nog eens overnadenk, Claude, ik wil je idee niet stelen, maar omdat Claude en Indi bijde bloodclanleden zijn, kunnen ze niet samenwerken, om enkele/één kitten te stelen? Ik wil wel iets origineels organiseren voor Indi, om aan te tonen dat ze echt bij bloodclan toebehoort, want tot nog toe heeft ze nog niemand aangevallen/gedood.
Ben ook Whitepaw* |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice za 26 maa 2011 - 12:48 | |
| *kuch* Alle BloodClan leden die willen stelen de kittens. Dat is dus niet iets origineels. |
|
| |
66
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice di 29 maa 2011 - 21:47 | |
| Saphira wil ook wel een kit stelen maar waar staan deze topics eigenlijk? en zijn er verder nog regels? |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice vr 8 jul 2011 - 9:44 | |
| Question; wordt Skyclan hier eigenlijk ook bij betrokken? En wanneer gaat het verder? Ik heb namelijk het idee dat 'Melting ice' al een tijdje op één punt blijven hangen. |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice vr 8 jul 2011 - 12:42 | |
| We moeten de border fights gaan doen. Na dat kunnen de kittens gestolen worden en dan volgt er een ENORME fight tussen alle Clans bij vierboom. Nja net voor deze kan beginnen springen Icestorm en Fireheart temidden en leggen de situatie uit. (Fire heeft het losgekregen van Ice). Dan leiden ze een patrol naar BloodClan territory.
SkyClan doet niet echt mee, maar hun kittens zouden ook wel gestolen kunnen worden. |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice zo 18 sep 2011 - 13:26 | |
| We hebben nog een paar kits nodig, iig nog één of twee van Shadowclan. Zijn er mensen die hun kitten accountje hiervoor willen aanmelden? |
|
| |
Iess 89
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice zo 18 sep 2011 - 15:52 | |
| ik hoef toch geen kit meer te spelen sorry |
|
| |
216
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice zo 18 sep 2011 - 16:08 | |
| Zal ik hierover een bericht plaatsen in het SC topic? |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice zo 18 sep 2011 - 20:21 | |
| Als je voor Windclan nodig hebt, Springkit wil ook wel meedoen :3 |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice ma 19 sep 2011 - 13:36 | |
| Whitepaw*: Wie ben jij dan? Brokenstar: Ja, ik denk dat dat wel goed is. :3 Kittyheart: Als je wilt graag, we hebben ook maar één windclankitten. ^^ |
|
| |
Lizle 178
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice ma 19 sep 2011 - 19:18 | |
| kan Blacksoul nog meedoen? |
|
| |
26
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice di 20 sep 2011 - 20:15 | |
| Ik wil wel als kit meespelen ^,^ |
|
| |
Gabs 401
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice ma 26 sep 2011 - 11:37 | |
| Als Heart word aangenomen in de SC mag hij dan meespelen in de verhaallijn?? |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice do 29 sep 2011 - 9:30 | |
| Sure. ^^ Het lijkt erop dat er verder geen aanmeldingen meer komen.
Leden van de Bloodclan; jullie mogen beginnen met het stelen van de kittens!
Riverclan: Dapplekit Shadowclan: Runningkit, & Heartkit Windclan: Sparkkit & Springkit Thunderclan: Dewkit, Shinekit & Coarsekit. |
|
| |
122
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice do 29 sep 2011 - 10:03 | |
| Even een vraagje; stelen de BloodClankatten de kittens vanuit de Nursery, of als ze net op het terrein zitten? |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice do 29 sep 2011 - 10:09 | |
| Dat weet ik niet precies. Ik neem aan dat ze het op een sluwe manier moeten doen. Aangezien als ze zomaar het kamp binnenstormen, het nogal voor commotie zorgt en de clans meteen weten dat zij het zijn. En het is de bedoeling dat de clans elkaar gaan beschuldigen. Het is dus denk ik aan de bloodclankatten om een manier te verzinnen, maar natuurlijk kan je ze een beetje helpen door van het kamp te dwalen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice do 29 sep 2011 - 11:01 | |
| Wanneer er een kitstealing topic is, gelieve die hier ook te plaatsen! |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - Alle Clans] Melting Ice | |
| |
|
| |
|