|
|
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 18:30 | |
| - Skykit schreef:
- Icepaw. schreef:
- Skykit schreef:
- Icepaw. schreef:
- Skykit schreef:
- Icepaw. schreef:
- I'm soo good...
nevermind ^^' mijn vriendin heeft een acc genaamd Twilightmoon gemaakt en die ouders zijn nailclipper en longnail? xD
x3 ik heb gekeken op profiel. Dus als die ouders en broers en zussen in de nederlandse boeken zouden komen zouden ze: Langenagel , nagelknipper , zwartpapier en witpapier heten xD ja x'D gek he? Ze is gewoon een beetje gestoord (; gestoord leuk xD
x3 , kan ze al goed rpg'en? redelijk, we hebben vaak ge'rpgt op facebook =3 wel via de chat he xD
Kan ze gelijk beginnen in de echte tog ? =3 yep normaal wel, maar ik denk dat ze daar te zenuwachtig is, bang dat ze toch iets verkeerd doet =3 Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Daphne 247
| |
| |
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| |
| |
Daphne 247
| |
| |
| |
Chi 144
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 18:43 | |
| - Softcream schreef:
- Skykit schreef:
- Icepaw. schreef:
- Skykit schreef:
- Icepaw. schreef:
- Skykit schreef:
- Icepaw. schreef:
- I'm soo good...
nevermind ^^' mijn vriendin heeft een acc genaamd Twilightmoon gemaakt en die ouders zijn nailclipper en longnail? xD
x3 ik heb gekeken op profiel. Dus als die ouders en broers en zussen in de nederlandse boeken zouden komen zouden ze: Langenagel , nagelknipper , zwartpapier en witpapier heten xD ja x'D gek he? Ze is gewoon een beetje gestoord (; gestoord leuk xD
x3 , kan ze al goed rpg'en? redelijk, we hebben vaak ge'rpgt op facebook =3 wel via de chat he xD
Kan ze gelijk beginnen in de echte tog ? =3 yep normaal wel, maar ik denk dat ze daar te zenuwachtig is, bang dat ze toch iets verkeerd doet =3 x3 , en als jij erbij is is ze dan minder zenuwachtig?. |
|
| |
Chi/teddybear 63
| |
| |
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 18:56 | |
| - Softcream schreef:
- Skykit schreef:
- Icepaw. schreef:
- Skykit schreef:
- Icepaw. schreef:
- Skykit schreef:
- Icepaw. schreef:
- I'm soo good...
Kan ze gelijk beginnen in de echte tog ? =3 yep normaal wel, maar ik denk dat ze daar te zenuwachtig is, bang dat ze toch iets verkeerd doet =3 Ik wil anders wel een topicje met d'r met Silverwhisper ^.^ Zoja , dan meot ik eerst ff w8en tot ik het ww doorgestuurd krijgt. Kan neit wachten om met der te gaan rpg'en |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| |
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 19:00 | |
| Zondag gaat Italië wraak nemen op Spanje. REVENGE FOR THE FALLEN RONALDO |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 19:02 | |
| Als ze al winnen van Duitsland moet Spanje ook wel lukken >3 |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| |
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 19:05 | |
| - Breakingkit schreef:
- Jullie zijn allemaal zo lief voor Dreamy en zo gemeen voor icy <33
Hawky ook? x'D Jij posten met Butter >3 |
|
| |
| |
| |
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 19:07 | |
| Ik heb het, als ik nu met Blizzard of Hawk post daar dan jij bij Blizzard. Deal? |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 19:07 | |
| - Breakingkit schreef:
- Jullie zijn allemaal zo lief voor Dreamy en zo gemeen voor icy <33
Indeed! Smoketear gaat waarschijnlijk een leuk gevechtje tegemoet 8D He's gonna take revenge for the clan! Kort om, hij gaat Ice aanvallen 8D - ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
|
| |
| |
| |
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 jun 2012 - 19:09 | |
| Zal doen naar Butter. Maar bij Dreams dood met Hawk of smexy Blizzard? |