|
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 15:56 | |
| - Carrionpaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Wintersoul schreef:
- Shrewleap schreef:
- Ik ga nu hopenndat Italië wint van Duitsland.
WRAAK OP SPANJE >3 Spanje speelt echt erg :'D Op een gegeven moment zet ik de wedstrijd op, in 5 minuten 2 gele kaarten voor Spanje :'D Ik moest meteen aan jou denken toen ik 'Ronaldo' hoorde. NOOOOOH DUITSLAND WINNEN D; Ik vond het zo zielig voor Ronaldo, hoe hij keek D: Toen hij geen penalty kon nemen? Hij was er helemaal klaar voor :c
Lianne;; >3 hhe, no just his look xD Like; Dawhh, i'm gonna cry D: But he didn't right? :c Nu moet ik hem 2 jaar missen Nope he didn't c: Mooi anders was ik nog verdrietiger.. He's just so cute <3 |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Barrel. Take that Pewdie >=3 17
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 16:04 | |
| |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| |
| |
Barrel. Take that Pewdie >=3 17
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 16:24 | |
| |
|
| |
Danii c: 369
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 16:37 | |
| |
|
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 16:41 | |
| |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 16:42 | |
| Lol, je was toch nog niet gekozen? I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Esmee // Ezzz 124
| |
| |
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 16:43 | |
| - Carrionpaw schreef:
- Lol, je was toch nog niet gekozen?
Waarbij? O.o |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 16:45 | |
| - Recognized schreef:
- Carrionpaw schreef:
Waarbij? O.o Bij de kittens malona & kearn I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 16:48 | |
| - Carrionpaw schreef:
- Recognized schreef:
- Carrionpaw schreef:
Waarbij? O.o Bij de kittens malona & kearn oh dat xD ik wou zoz een accje maken met deze naam =D die naam vind ik gwn awesome =D |
|
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 16:53 | |
| @Reco [naam te lang voor mij xD]; Oke c: @Selma; maak jij dan aan? I'm not able to post, barst van de hoofdpijn. I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 16:54 | |
| Uh, wat vind jij het leukst? c: Danger kan ook mijn jonge Rainkit tegenkomen? (aa') I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 17:06 | |
| Het zilvermeer was echt...warm. Wel tof, behalve dat je eerst veel zure snoep eet, en dat cola, het is niet echt zo'n goede combinatie :I EDIT; - Crowkit schreef:
- Goedemorgen
@ Wolftail Werd je zo vroeg wakker of ging je toen pas slapen? Ik had twee uur geslapen en was om 3 uur weer wakker :/ Dus jha, toen ging ik eigenlijk pas 'opstaan' xD there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time |
|
| |
Barrel. 52
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 17:22 | |
| Is Juul online? This story's missing a wishing well No mirror to show and tell No kiss that can break the spell, I'm falling asleep
|
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|