|
|
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 21:49 | |
| - Lostpath schreef:
- Breakpaw schreef:
- Lostpath schreef:
- Breakpaw schreef:
- Mnehmneh, Tessa did t.
She got me on WC [`A] Ik wil om de pc, dan kan ik een setje Pen, Pen, Pen. Pen van WS? xD Yes, yes, yes xD Pen van Ws! Why? Do I know u? Well, I have heard of ya xD Quinty hier :3 Dwyer, Amyranth en shizzle op WS x'D Hey Pen =D //MisschienKentUMij :') |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 21:50 | |
| - Lostpath schreef:
- Dotpaw schreef:
- Lostpath schreef:
- Ik heb zin om te gamen ._____.
Meh ook :3 Ik heb geen leuke spellen D: Ik heb ook zijn om te gamen ;-; Maar..Mijn ps staat onder c: I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 21:51 | |
| - Moonstripe schreef:
- Lostpath schreef:
- Breakpaw schreef:
- Lostpath schreef:
- Breakpaw schreef:
- Mnehmneh, Tessa did t.
She got me on WC [`A] Ik wil om de pc, dan kan ik een setje Pen, Pen, Pen. Pen van WS? xD Yes, yes, yes xD Pen van Ws! Why? Do I know u? Well, I have heard of ya xD Quinty hier :3 Dwyer, Amyranth en shizzle op WS x'D Hey Pen =D //MisschienKentUMij :')
Jij moet je PB na kijken!@Linn; Mijn WII staat naast me xD Mijn DS ligt in de kast, maar ik ben te lui om op te staan xD "I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
|
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 21:53 | |
| Ben jij ook al zo lui? XD Ik ben te lui om op te staan, twee trappen naar beneden te lopen, de ps te maken, en dan weer twee trappen naar boven te lopen ;-; I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 21:54 | |
| Ik volg het hier zo half/half...x'D Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 21:56 | |
| - Lostpath schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Ben jij ook al zo lui? XD
Ik ben te lui om op te staan, twee trappen naar beneden te lopen, de ps te maken, en dan weer twee trappen naar boven te lopen ;-; Ik ben te lui om te bukken en m'n WII aan te zetten xD Dat is pas erg :} Whaha c: Straks moet ik de tv uitzetten, dat duurt iets van een.. uur xD I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 21:57 | |
| @ G, were talking to me? Wel, I've seen it. It's awesome, I'm reading it right now. <3 |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 22:00 | |
| - Moonstripe schreef:
- @ G, were talking to me? Wel, I've seen it. It's awesome, I'm reading it right now. <3
I was talking to you, indeed xD I know right <3 I thought it is so sweet <3 The Tea Boy and The Coffee King xD "I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
|
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 22:03 | |
| Ik ben slim..moet morgen om 7.00 in school zijn ... Ik ga echt niet uit m'n bed raken, ik zal wel een knuffelvooraad opleggen tegen de ochtend, kan ik die naar m'n moeder gooien als die me wakker maakt Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 22:09 | |
| Wie is goed in het verzinnen van een prophecie? Ofja, zo'n zinnetje. Stuur me dan even een pb c: EDit;; Nevermind, laat maar c: I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
83
| CAT'S PROFILEAge: || Unknown :D Lol, who knows, maybe I'm standing in front of them and I even don't realize that ||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 22:50 | |
| Owkeej x'D Zsa het is Graystripe en niet Gaystripe (; brengt het even ter herrinering voor als je ooit een acc genaamd graystripe wilt maken xD *gaat niet meer of je moet er een punt achter zetten xD* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 22:53 | |
| Naja. Jij begon met, Moonstripe doet me ergens aan denken. GAYSTRIPEEE ~
|
|
| |
83
| CAT'S PROFILEAge: || Unknown :D Lol, who knows, maybe I'm standing in front of them and I even don't realize that ||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 22:54 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 22:55 | |
| |
|
| |
» Nameless 79
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 22:55 | |
| En toen was het opeens niet meer zo stil xD Net als ik niet kijk lol |
|
| |
83
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 22:56 | |
| Okweej ik geef me over GAYstripe dan maar C= en nu ga ik écht weg x'D |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 22:59 | |
| -valt facefirst op bed-
Ik ben MOE;-; |
|
| |
» Nameless 79
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 22:59 | |
| ik ook ;-; maar kan niet slapen *how strange* |
|
| |
83
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 23:00 | |
| Babs ik ook, maar ik geef het op. xD Ik ben te verslaaft en kan niet slapen :S
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|