We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 15:29
Candlekit schreef:
Rainkit schreef:
@Ester; jup c; @Winter; Och ja D; Ik was moe toen ik het invulde xD
Wij. Topic. Nu. Jij. Begint.
Noh D; XD Trouwens, de ouders zijn gedood door vossen, kijk mijn post in het kamp, zijn droom c: Dat is dus zo ongeveer gebeurd. En Rain is zojuist op zijn hoofd gevallen waardoor hij dus van de vriendelijke jongen, verandert in een nors, gruwelijk, slecht persoon c:
Place of silence, moving shadows Crimson eyes are strangely gleaming in the darkness Madness starting to awake Playful desire starving of blood Get down limitless night
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 15:30
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 15:31
Shrewleap schreef:
Rainkit;; I know who you are >3
everyone does xD
Place of silence, moving shadows Crimson eyes are strangely gleaming in the darkness Madness starting to awake Playful desire starving of blood Get down limitless night
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 15:34
Shrewleap schreef:
Whiskerpaw* schreef:
Sofie, heb jij zin in een topic met Whisker?
Misschien met Wild?
Jep, maar het is zo grappig dat je het toch doet x'D Als Portugal vandaag verliest, dan dan, ben ik verdrietig..
heb je het tegen mij? c: Ik haat mezelf dat ik weer een account actief wou maken -.-
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 15:36
Whiskerpaw* schreef:
Shrewleap schreef:
Whiskerpaw* schreef:
Misschien met Wild?
Jep, maar het is zo grappig dat je het toch doet x'D Als Portugal vandaag verliest, dan dan, ben ik verdrietig..
Oke, met Wildpaw :3 Portugal heeft Ronaldo, hij is alleen bezig met zijn haar en uiterlijk, blegh. Maar hij kan wel goed voetballen...
Maak jij dan aan? O.o Maat goed dt je zei dat hij kan voetballen x'D
Bij mijn Duits PW gisteren moesten we woorden invullen in die zinnetjes En bij 2 daarvan kwam hij. 'Cristiano Ronaldo .. [huilt] wenn er verliert' x'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 15:36
Rainkit schreef:
Candlekit schreef:
Rainkit schreef:
Noh D; XD Trouwens, de ouders zijn gedood door vossen, kijk mijn post in het kamp, zijn droom c: Dat is dus zo ongeveer gebeurd. En Rain is zojuist op zijn hoofd gevallen waardoor hij dus van de vriendelijke jongen, verandert in een nors, gruwelijk, slecht persoon c:
Zal ik daarop regaeren?
This story's missing a wishing well
No mirror to show and tell
No kiss that can break the spell, I'm falling asleep
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 15:37
Candlekit schreef:
Rainkit schreef:
Candlekit schreef:
Rainkit schreef:
Zal ik daarop regaeren?
Mij best c: Hij zal wel vreselijk hoofdpijn hebben, en naar haar uitvallen xD
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 15:37
Wintersoul schreef:
Rainkit schreef:
Shrewleap schreef:
Whiskerpaw* schreef:
Misschien met Wild?
heb je het tegen mij? c: Ik haat mezelf dat ik weer een account actief wou maken -.-
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 15:39
Rainkit schreef:
Candlekit schreef:
Rainkit schreef:
Candlekit schreef:
Rainkit schreef:
Zal ik daarop regaeren?
Hoe wordt candle dan eigenlijk slecht?
This story's missing a wishing well
No mirror to show and tell
No kiss that can break the spell, I'm falling asleep
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 15:40
Candlekit schreef:
Rainkit schreef:
Candlekit schreef:
Rainkit schreef:
Candlekit schreef:
Rainkit schreef:
Zal ik daarop regaeren?
Hoe wordt candle dan eigenlijk slecht?
Dunno c: Mag je zelf beslissen hoe ^-^
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 15:42
Dangertail schreef:
Ik wil een clankat.
Je hád een Clankat xD
"I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】