|
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: [AG] Last time wo 27 jun 2012 - 9:55 | |
| Hallo again peepz. Ik ga nog een keer proberen mijn accounts weg te geven, deze keer veel meer. Neem de laatste kans, voordat ik ze dood laat gaan of iets dergelijks :3 Ik hoop dat ze een goed thuis vinden en dat soort stuff. Aangeboden;; Moonspell;; [****] Een zwart-witte poes. Ze is aardig, avontuurlijk, komt uit de Riverclan. Ze heeft een broer van een maan jonger; Skywalker.
Hoeps;; [***] Een lapjeskat. Ze is een poesiepoes, en vroeger een Warrior van de Windclan. Ze is rustig, maar niet stil. Ze hoopt ooit nog terug te kunnen gaan naar de Windclan, maar Dit zal nooit gebeuren. [Wil je dit wel; eers overleg met mij]
Grunt;; [**] Het spijt me Bo, maar het gaat me niet lukken hem actief te maken. Grunt is een grijze kater met donkere, ambere ogen. Hij is mishandelt door zijn baasje die hem dagen geen eten heeft gegeten. Hij zit bij Het kattencentrum ''De vele hoop.''
Ness;; [****] Ness is het jongere broertje van Saxon, de Deputy van de Bloodclan, hij is een poesiepoes en denkt dat hij veel kan en mag, maar in feite is hij een grote angsthaas. Toch deinst hij niet terug voor avontuur. Hij is belangrijk voor me dus ik geef hem niet stel weg. Quinty mag meebeslissen!
Silverwhisper;; [*] Silverwhisper is een aardige grijze poes met blauwe ogen. Ze zit in de Windclan en is een beetje van haar zelfvertrouwen geweken toen haar vader is doodgegaan. Ze zal uiteindelijk doodgaan aan Greencough.
Raccoontail;; [**] Raccoontail zit in de Skyclan, hij is gewoon een standaard doorsneekat zonder verdere bijzonderheden. Hij is grijs met gelige ogen. Hij heeft een zus, Slatebreath. Juul mag meebeslissen!
Delen;; Flamepaw.;; Flamepaw. is een roodharige kat met ambere ogen. Zijn partner zal later Innerpaw worden. Hij is de broer van Wildpaw. Hij is aardig en Loyaal, niets bijzonders.
Sworddance;; Sworddance is een witte kater en de broer van Battlefield. Hij luistert alleen naar haar, geen verder bijzonderheden.
Eisen;; Ik zou gaag willen dat;; -Je al erg goede RPGervaring hebt, ik kan om een oefenpost vragen. -Je lang genoeg op het Forum hebt gezeten. -Je niet erg actief op de accountmarkt bent. -Bij sommige accounts kan het gelden dat je weinig accounts moet hebben. -Je goed ABN hebt.
Er kan nog wat bijkomen (:
Laatst aangepast door Blacksoul op zo 1 jul 2012 - 21:56; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Last time wo 27 jun 2012 - 17:37 | |
| |
|
| |
DisturbingvoiceDark forest
Tha evil Mimstah~ 235
| |
| |
| |
Barrel. 52
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Last time wo 27 jun 2012 - 19:12 | |
| Jep ik deel haar, ik Pm dr zo ff, Razor is weg naar Foxpaw. This story's missing a wishing well No mirror to show and tell No kiss that can break the spell, I'm falling asleep
|
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Last time wo 27 jun 2012 - 23:41 | |
| |
|
| |
175
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Last time do 28 jun 2012 - 18:40 | |
| Na met Juul overlegd te hebben krijg jij Raccoontail Bo (: ik stuur je het ww op Jaypaw |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Last time vr 29 jun 2012 - 13:47 | |
| Ik ben geïntresseerd in Silverwhisper ^.^ . Het lijkt mij een erg leuke kat om te spelen totdat ze overlijd aan Greencough |
|
| |
Haribo >D 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Last time vr 29 jun 2012 - 15:29 | |
| okki =D Thankies soooo much <333 |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Last time vr 29 jun 2012 - 18:52 | |
| - Heartdestroyer schreef:
- Ik ben geïntresseerd in Silverwhisper ^.^ .
Het lijkt mij een erg leuke kat om te spelen totdat ze overlijd aan Greencough Oke >.< En ik had net met Mim afgesproken dat ze dood ging, maar je krijgt het ww doorgestuurd :3 |
|
| |
Chi 144
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Last time vr 29 jun 2012 - 18:53 | |
| Ok bedankt. Ik zal goed voor haar zorgen ^.^ |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Last time zo 1 jul 2012 - 14:33 | |
| |
|
| |
iro 428 Actief "Life is like an icecream, enjoy it before it melts."
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Last time zo 1 jul 2012 - 16:23 | |
| Ik ben heel erg geïnteresseerd om Flamepaw. te delen. Echt waar, alleen, als ik gekozen wordt, zou ik graag je msn willen, om alles te overleggen enz. :]
[Verder accs; ]
[Pidgeonpaw, Linttail, Loudkit, Swifthead, Enz.] |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Last time zo 1 jul 2012 - 16:31 | |
| Kan je een voorbeedpost met Flame maken? |
|
| |
Viktor 115
| |